Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nos, az előbb futottam bele Puzsér Róbert legújabb videójába, amitől leesett az állam. Ez az ni: 

Aztakurva!

Na mármost, én a Covid alatt, mikor a hbo felrakta, megpróbáltam megnézni, de csak az első részig ment, CSAKHOGY! 

A fenti videó hatására úgy érzem, szükséges, hogy megnézzem a többi részt is, bár a hideg ráz tőle, annyira nagyon-nagyon rossz élmény volt a SW1. Bizony, bizony, én nem a '77-es változattal kezdtem, hanem úgy, ahogy sorszámozták, így aztán nem is bírtam tovább nézni a többit. 

Anno, vázlatban volt sokáig, most már nyilvános, és úgy érzem, neki kell veselkednem a többi résznek is, hiszen a Király innen idéz állandóan (és ezek szerint mindenhonnan mástól is lopkod, már nem csak pénzt hanem konkrét szögegeket). 

Jajj Istenem, Istenem. Annyira műveletlen vagyok... nem láttam a Keresztapát és nem is akarom és nem láttam a Star Warst sem... vagyis csak az első részét. 

És így SZENVEDTEM A NÉZÉSE KÖZBEN!

Amúgy teljesen nem normális vagyok... és mivel nem magyar közösségben éltem életem első 15 évét, ill. voltak "magyar beszivárgók", de inkább csak mi... kimaradt nekem egy csomó minden: A muzsika hangjait úgy 24 évesen láttam és agyfaszt kaptam a nőtől, hogy a leglehetetlenebb helyzetekben kezd el énekelni. Ha üldöznek a nácik, akkor csak egy agyalágyult dada az, aki a gyerekek életét kockára teszi azzal, hogy nem bír a pofájára lakatot tenni, mert a sírkövek közt támad kedve dalolni. Aztán átszenvedtem magam a Hegedűs a háztetőn c. nem is tudom micsodán és ott is nagyon-nagyon zavart, hogy mi a fasznak danolásznak ezek a nyomor kellős közepén? Szóval hiába volt mozi is a községben, ahol felnőttem, ezeket vagy nem játszották vagy nem tudom... A fej nélküli lovasra emlékszem, meg a Hófehérkére és a Cápára. Mindhárom traumatikus élmény volt a számomra, hiszen igazán kicsi gyerekként néztem meg. A Hófehérkén annyira féltünk a mostohától a tesómmal, hogy kimentünk, a Cápa nézése közben a lábunkat - tisztán emlékszem - felhúztuk a székre, annyira rettegtünk. Ez utóbbira persze az én csodálatos zalai apám vitt el minket, hogy milyen jó film.... és nem értette, hogy miért nem merünk utána belemenni a Velencei tóba vagy bármilyen nyílt vízbe. Nem magyarázta el, hogy cápák csak a sós vízben élnek általában vagy akármi... egyszerűen jól megvert és bedobott a vízbe, hogy "ússzál!". Ez most csak úgy előjött... mostanában sok minden felbuzog bennem. Olyan élmények, amikről mindmáig azt hittem, hogy nem voltak hatással arra, hogy kivé váltam vagy mitől rettegek. Oszt' tessék! 

S most végig kell szenvednem ezt a 9 részes Sagát. Nem mintha hallgatnám a Király beszédeit, évek óta tartózkodom, mert futkos a hideg a hátamon tőle. De tudnom kell, hogy miket vizionál, tehát végig kell verekednem magam ezen. Aztakurva.... nem semmi lesz!!!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1117902465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása