Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mint Krisztus a kereszten

 2018.08.04. 09:31

Édes Isten! 40 évesen belemenni az éjszakába ugyanolyan jól esik, mint 20 évesen, de a másnap az... .az valami borzalmas! 

Voltam tegnap Beatrice koncerten. Ja! Ad hoc jött a lehetőség, és hiába csak kb. 2 számukat ismerem, kilépve a komfortzónámból, szépen igent mondtam a meghívásra. 

4 korsó sört ittam az este folyamán meg vizet, de a második után menetrendszerűen beleállt  a bugi a lábamba, úgyhogy baszottul szartam én arra, hogy ismerem vagy nem ismerem a számokat, csak táncoltam, mint egy idióta. 

Le a kalappal Nagy Feróék előtt, tök jó bulit csináltak! Az meg külön hab volt a tortán, hogy lenyomták a nyalós-fagyis Bikini számot, meg a Mielőtt végleg elmegyek-et... ott aztán eldobtam a hangszálaimat a szélben, most kb. úgy nyomom, mint egy masszív alkesz 40 évnyi cigaretta és pálinka után. Nem selymes, csak egyszerűen rekedt a hangom. 

Nos, jöjjenek a számomra fontos tapasztalatok: 

Ha kilépek a komfortzónából és nem bázisugrani megyek, vagy hasonló, akkor gyakorlatilag borítékolható, hogy élve megúszom. 

Az emberek egy koncerten alapvetően kedvesek, hiszen ők is szórakozni vágynak. A félrészegek a legkedvesebbek, a totál részegek meg teljesen lutrik. Itt is kivittek ilyen nyakfogással két pasit... de én nem tudom, mit rosszalkodtak, nem láttam és nem is érdekelt, nagyon diszkrétek voltak. 

Ha nem okosra meg bátorra iszom magam, csak annyira, hogy elkezdjen a lábam mozogni, akkor szinte bármire ellötyögök, viszont ittasan kurvára szentimentális leszek. 

2 korsó sör után a nagymozgásaim széthullanak, kacsázok és nekimegyek mindennek. 4 korsó sör után is ez van, csak akkor már nem zavar, mert magamban vihogok a saját szerencsétlenkedéseimen. 

4 korsó sör után szenvedélyesen kitörnek belőlem az érzések és egész szép hangon tudom ordítani, hogy "Nyalni csak úgy lehet, ha élvezzük az ízeket..." 

A sör hizlal, hogy basszam meg magam! 

Van olyan, hogy együtt szórakozol az exeddel és a végén nincs dugás. Meglepő, de tényleg ez van (vagyis volt, ebből persze világos is, hogy nem a Svábbal voltam). 

Azt hiszem, hogy 40 évesen is gyönyörűek a lábaim. Ez most csak tipp, de bármennyire is zavarba jövök ettől és pont ezért nem is figyelem, az feltűnt, hogy tegnap este sokan legeltették a szemeiket a sortba bújtatott csülkeimen. 

Egy ilyen buli után nem árt, ha az ember hajnalban betol egy talponállóban egy jó zsíros gyrost, és MINDENKÉPPEN KELL MÁSNAPRA FÁJDALOMCSILLAPÍTÓ. 

Ha egy számomra ismeretlen zenei múltú együttes koncertjén így eleresztem a hajamat, mi a faszt fogok művelni szeptemberben a Parkban a VF-on? Felverekedem magam a színpadra és az énekes arcába dobom majd a bugyim?

Jajj! De jó volt ez a buli! Tök hálás vagyok az exemnek, hogy elrángatott. Amennyire szorongtam az egésztől, annyira klasszul sikerült. 

Címkék: Tökre nem :erotikus Mesélős Zenélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr6014161043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slepy 2018.08.04. 16:07:43

A Fagyit, meg a Mielőtt végleg... szövegét Feró írta. Nem meglepő ha Bikinit hallasz Beatrice koncerten.
Gondolom eddig csak a 8 órát meg a Boldog szép napokat ismerted. :)

Neurotikuss 2018.08.04. 18:56:14

Szia! Amit írtál,azt már a koncerten megtudtam az exemtől.
Amúgy jól tippeltél, a felsorolt két számot ismerem és fújom, de azért ott volt még a "Aki hazudik az csal..." is. :)
süti beállítások módosítása