Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nesztek SZEX AZ ÉV VÉGÉRE!

 2022.12.31. 10:23

Me' csak az számít... hát tudom ÉN! 

"A futás: szex a jó részek nélkül!" 

FUSSATOK BOLONDOK!!!!!!

És továbbra is tartom, HA VALAKI TUD SEGÍTENI EGY NORMÁLIS ORSZÁGBA EMIGRÁLNI, KÉREM NE TARTSA MAGÁBA! NEM, NEM EMBERCSEMPÉSZ JELENTKEZÉSÉT VÁROM, NEM ARRÓL ÁLMODOM, HOGY SZEXRABSZOLGA LEGYEK VALAMI GYÖKÉRNÉL!

EL AKAROK MENNI EBBŐL AZ ORSZÁGBÓL! OLYAN EMBEREK JELENTKEZÉSÉT VÁROM, AKIK HAJLANDÓAK EBBEN SEGÍTENI ÉS PERSZE NEM KÉREM INGYÉR, DE A HÁTAM NEM TOLLAS, SZÓVAL... KOMOLY EMBER JELENTKEZÉSÉT VÁROM! KÉTSÉGBEESVE! VAGY AZ EMIGRÁCIÓ VAGY AZ ÖNGYILKOSSÁG! NINCS MÁS ÚT. NEM AKAROK EBBEN AZ ORSZÁGBAN ÉLNI. NEM AKAROK JOBBÁGY LENNI. ÉS NEM, NEM AKAROM ÉN MEGKERESNI A SEHONNAIAK PÉNZÉT! ÉS NEM, NEM AKAROM, HOGY A NEKEM JOGOSAN JÁRÓ PÉNZT KIBASZOTT CSINOVNYIKOK TEGYÉK ZSEBRE ÚGY, HOGY KÖZBEN MÉG KIOKTATNAK ÉS LENÉZNEK ENGEM. ELÉG VOLT! 

HATÁRIDŐ: 2023.02.21. 

Címkék: Tökre nem :erotikus Agyalós Felháborodós Dühöngős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr5418015020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása