Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boldogok a sajtkészítők...

 2022.12.24. 09:21

... meg én. Mert itthon lehetek és nem kell semmi olyasmit csinálnom, amit nem akarok. 

Emiatt aztán - tartva a szigorú hagyományokat - épp most indítottam el a Brian életét, amire főzni fogok. 

Csak olyat, amit én szeretek, csak annyit, amennyit biztosan megeszek. Feleslegesen nem töltök időt a tűzhely mellett, ugyanis nem titkolt célom ezzel az ünnepel az, hogy DÖGLÖK. Nagyon fáradt vagyok ugyanis! 

Mindenkinek boldog faszverést és ünnepeket, csapassátok GYEREKEK! 

És szerintem is egy üveg pálinka vezérel most engem, semmint egy fénylő csillag. Balzsamot meg ne hozzon senki, inkább dobjátok a vájúba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ÉS BASSZA MEG MINDENKI, TÉNYLEG ÉN VAGYOK A MESSIÁS! MENJETEK A PICSÁBA!!!!!

(És senki nem kövez meg senkit, ameddig a sípot meg nem fújom, még akkor sem, ha azt mondja "Jehova"!!!!!!!!)

Üdv: Egy exleprás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr2718009704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása