Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétfői terápia után

 2015.10.20. 06:30

Azzal kezdem, hogy nem, nem sírtam!!!! Ellenben, nem tagadom, hogy belehuppantam a terapeutámmal szemben a babzsákba, és szó szerint telehánytam a parkettáját azzal a mocsokkal, ami a múlt héten történt.

Sok mindenről tudott, hiszen természetesen segítséget kértem tőle az aktuális bombák robbanásánál, de még így is sikerült meglepnem.

Nagyon örült pl. az öregemmel történt ütközésnek, s ő is úgy ítélte meg, hogy hatalmasat léptem előre, még akkor is, ha van min csiszolni.

Aztán következett a Tudjukki (már nem nevezem nevén a gyereket), ja! Faszom... Csapongtam össze-vissza, kiabáltam, szidtam az összes felmenőjét és minden rosszat kívántam neki, amiért hazudott nekem. A terapeuta nem védte őt, de itt-ott próbált a "teóriáimon" finomítani, azonban a végén mégis az sült ki, hogy iszonyat nagy gigabrokit toltak le a torkomon a nőjével együtt. Teljes mértékben kiborultam, mert nem értem! Egyszerűen nem értem! Faszért kellett hazudnia nekem????

Az odáig rendben van, hogy visszalapátolják a paripába a szart, s megpróbálják megülni. Az ő dolguk, hogy sikerül-e a vágta, pont leszarom. No, de kérem szépen... nagyon csúnyácska pénteket csinált nekem a parszt!!!

Egy őrület örvénylik körülöttem, röpködnek a kibaszott szardarabok, a fos meg hömpölyög, s ember legyen a talpán, aki ebben tiszta tud maradni. Mert szaros itt mindenki!!! Nem faszikám, bárhogy szeretnéd, Ő is fosos!!!!!!!!!!

Megint elgurult a gyógyszerem... már mikor mentem a terapeutához, éreztem, hogy a gonosz, köcsög, geci, TETTES énem újra kitörni készül. Caplatva az esőben jutott például eszembe a méltán híres játékbaba: BARBIE. Imádnak játszani vele a gyerekek, sokáig ő volt az "ideális nő" (még az aránytalansága ellenére is), aztán egyszer valakinek feltűnt, hogy a ruha alatt vannak ugyan cickók, de a fröccsöntő brigád nemes egyszerűséggel nem készített neki pinát. Nincs ott semmi. Ha nem hiszed, menj be egy játékboltba és hajtsd fel a szoknyáját!!!

Ezt is elmondtam a terapeutának s azt is, hogy egyszerűen nem értem, honnan a fenéből jönnek az agyamba ezek a hasonlatok??!!??? Honnan ez a mérhetetlen gonoszság? Azt mondta, hogy akiből áldozatot csinálnak, az nem tud ettől anélkül megszabadulni, hogy előtte ne lenne tettes (is).

Az meg egyenesen abszurd, hogy VALÓBAN létezik Barbie baba és megtalálta a maga Ken babáját, csak kár, hogy egy selejteset sikerült a szalagról becserkészni, de semmi gond, öngyújtóval simán le lehet égetni azt az izét... azt a micsodát a lába között, ami lóg, és máris megvan AZ ÁLOMPÁROS! Mindenki tudja a világban, hogy KEN ÉS BARBIE elválaszthatatlanok, EGYMÁSNAK LETTEK TEREMTVE!!!! Legyártották nekik a kabriót, a palotát, a medencét és a barátokat is. Csodálatos aszexuális világ az övék, persze, hogy nincs vita, sem veszekedés, hisz nincs szenvedély sem, ellenben mérhetetlen a kompenzációs képesség!!! Irigylésre méltó ÁLOMvilág ez!!!!

Óriási viharok tombolnak bennem!!!!

TEREMTETTEM MAGAMNAK EGY BORZALMASAN NYOMASZTÓ, ISZONYATOSAN VESZÉLYES VILÁGOT, AMIBEN  SEMMI SEM AZ, AMINEK LÁTSZIK, A CUKORSZIRUP VALÓJÁBAN CSAK FOS, S AZ EGÉSZ MADE IN FECALIA-BAN ÉN MAGAM VAGYOK A RAKÁS SZAR.

Nem vádolok senkit, mert ebben a szarviharban mindenkinek megvan a saját szerepe. A döntéseket ki-ki maga hozta és hozza meg, az én felelősségem nem több, de nem is kevesebb, mint másé. Ez van, le kell szopni a gigafaszt és nem sírhat az ember lánya, ha kurvának állt, oszt' jól megbaszták!!!

Este találkoztam egy barátommal és ez sokkal jobban padlóra tett, mert harag nélkül ugyan, de közölte, hogy óriásit csalódott bennem. Természetesen hozzátette, hogy mellettem áll, és bármikor pátyolgatja a lelkem, de ettől függetlenül erkölcsi értelemben soha többé nem tud felnézni rám és igen, SZERINTE IS JÓL GONDOLOM, HOGY EGY SZARTENGERBEN ÚSZOM ÉS SZAROS VAGYOK NYAKIG.

Elképesztő az, ami megint körülöttem van... túl sok, túl tömény!!!!!

Ui Békéscsabára: A favágós képeket küldjed Apukám! :)

 

a_kedd_sunyi_hetfo.jpg

Címkék: Tökre nem :erotikus Agyalós Busongós Felháborodós Dühöngős Gyógyszerelgurulós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr347992005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása