Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na, ha van itten olyan személy, aki nem csak a faszát veri - bár ez nem kizáró ok!!! - hanem cserébe mondjuk tud nekem segíteni emigrálni, akkor ÍRJON!!!!!!

Egyszerűen nem tudok/akarok már ebben az országnak csúfolt pöcegödörben élni, nem megy! El akarok innen költözni! Van megfelelő tartalékom, ismeretségem és helyismeretem azonban nincs, így elsősorban ehhez kellene segítség. Hogy miért akarom eme "becses hazámat" elhagyni? Hát azért, mert a zömében itt lakó emberek egyszerűen TUDATLAN, SÖTÉT PARASZTOK! Felbasztam az agyam, de nagyon! 

Fingom nem volt máig, hogy létezik egy olyan "hírportál", aminek a neve "Vadhajtások", de ma megtudtam. Megtudtam és azóta is csak ülök, mint egy idióta, hogy WTF??????????????????????????????

Fosbúk oldaluk is van, aztat tiltotta tegnap a Cukkenberg, mert patkányozták a diákokat és a tanárokat, illetve olyan kommentelők járnak oda, hogy aztakurva.... 

Kíváncsi természet lévén beleolvastam és ledobtam a hajamat. Kifutottam a házból, leugrottam a völgy mélyére, aztán felmásztam és újra leugrottam, mert nem... ezt NEM HISZEM EL! Ennyi kibaszott műveletlen, beszűkült agyú "büszke magyart" én még életemben nem láttam. 

Okt. 23-án is tüntetni fognak a diákok, vagyis a patkányok... akik kiskorúak blablabla... és hát ezen a nagymagyarok aztán úgy fel vannak háborodva, hogy eszüket vesztve írkálnak súlyosabbnál súlyosabb faszságokat. 

Csak egyetlen példa, a többit, akinek van hozzá gyomra, itt olvashatja: 

"Ezt a tüntetést be kell tiltani. Nem szabad engedélyezni. Nem engedhető meg, hogy SZENT FORRADALMUNKAT bemocskolják."

De leginkább arról okoskodik a nagymagyar, hogy törvénysértő az egész és a tanárokat BÖRTÖNBE KELLENE CSUKNI, mivel ők hajtják ki a gyerekeket tüncikézni. WTF?????????????????????????????????

De itt vagy Gyuri is, aki vs. 1973-ban született, tehát elvileg NEM LEHET FIATAL DEMOKRATA: 

"Hogy szaladtak volna szét ezek a moslékos pincsik, ha a híd másik végén a Békemenet éppen kanyarodott volna fel a hídra?..
Miért engedik, hogy a romboló moslékok azokat a napokat piszkítsák be, amikor a Magyarság ünnepelni, vagy megemlékezni szeretne méltósággal?..
Ezeknek semmi se szent ami Magyar?.. A külföldről történő támadásaik bűn!..
Lehetne egy törvény ami megtiltja, hogy a piros napos ünnepeken, egyéb tüncike lehessen, az elsöprő Magyar Többség nyugalmának érdekében!.."

Ezek KONKRÉTAN arra hergelik egymást, hogy ha a szent ünnepen a szaros patkányok tüncikézni mernek, akkor vagy a rendőrség verje őket össze és szégyenítse meg vagy majd ők fognak ellenük menni. 

Tisztára úgy érzem magam, mintha Donald Trumpli ideköltözött volna az országba... ez annyira nagyon demoralizáló és szomorú. Egyszerűen nem akarok, nem tudok ebben az országban élni tovább. Nem megy! Innen menekülni kell! Hát ennyi agymosott idiótát nem hordott még a hátán a Föld! Ebből is látszik, hogy az oktatás bizony nem csak a FIDESS idején volt egy rakat szar, hanem sosem volt tán normális. 

Felnőtt emberek uszítják egymást gyerekverésre, lincselésre, kínzásra, ölésre, és a tanárok tömeges bebörtönzésére! Olyan emberek, akiknek sanszosan van saját gyerekük, mert az ilyenek... az ilyenek aztán szégyentelenül reprodukálják magukat... 

EGYSZERŰEN SZÉGYELLEM, HOGY 50%-BAN MAGYAR VÉR FOLYIK AZ EREIMBEN! SZÉGYELLEM MAGAM, HOGY EGY ILYEN ORSZÁGBAN ÉLEK! MENEKÜLNI AKAROK! 

Elsőre azt mondanám, hogy Dánia... vagy bármilyen északi ország szóba jöhet... de már kb. BÁRMI, ami NYUGATRA VAN!!!! Mert nem, nem vagyok komcsi, de az őseim azok voltak, ennek ellenére nem szeretnék visszamenni az időben és nem tudok azonosulni egyáltalán, semmilyen fokban sem az ilyen beteges hazaszeretettel, meg ezzel a nagymagyarkodással. Annyira szomorú lettem ettől... hogy ez LÉTEZIK! 

Ezek az emberek, az ún. "elsöprő Magyar Többség" konkrétan arról lamentál, hogyan alázzanak és verjenek GYEREKEKET. GYEREKEKET, akiknek bassza meg több eszük van, mint ezeknek! Szerintük a gyerekeknek SEMMIHEZ NINCS JOGUK ÉS HA MÁSHOGY NEM, VERÉSSEL, KÍNZÁSSAL, ALÁZÁSSAL, TILTÁSSAL, DE EZT MINDENKÉPPEN A TUDOMÁSUKRA KELL HOZNI. Mi a faszom van itt? Hát nem a fiatalság a jövőnk? Szüljél magyart, de vigyázz! Ha öntudatra mer ébredni, esetleg eljut arra a szintre, hogy szöveget tudjon értelmezni, akkor fennáll a veszélye, hogy a hátsókertben bele kell majd lőnöd egy meszesgödörbe a szerencsétlen kis patkányt! 

MIT LEHET VÁRNI EGY OLYAN ORSZÁGBAN, AHOL ILYEN SZÍVTELEN, ELVTELEN, MORÁLISAN NULLA EMBEREK ÉLNEK? JÓT SEMMIKÉPP....  féltem ezeket a gyerekeket és féltem azokat a felnőtteket is, akik ugyanúgy ott vannak mellettük. 

(Azt meg még leírni is alig merem, hogy ezek a "kis patkányok" sok esetben bizony többet tudnak a mai világ működéséről, mint akár én, akár a Feri, akár a Vitya, akár az Imre, az Irma vagy bárki, aki 20 évesnél idősebb. Mi csak fosbúkra tudjuk az ebédfotókat feltenni, meg hát természetesen kommentelni, meg dühös fejeket nyomkodni, de ők már megszervezik a teljes életüket ezekkel a kütyükkel. És igen, lehet, hogy még nem tanultak 56-ról, de ettől még EMBEREK ÁM ŐK IS! És egy csomó tudás és lehetőség van bennük! Ne beszéljünk már a gyerekinkről ilyen hangnemben! Ez felháborító! Meg az is, hogy miért kellene a "magyar többség"-et csupa nagybetűvel írni? Mire fel? Hát ki vagytok tik nagymagyarok? Tán mind a Dúró Dóra szoptatottjai vagytok és pezseg a virtus a véretekben? Megy a lovaglás? Megy az íjászat? Meg az ahhoz kapcsolódó TELJES KULTURÁLIS ÉLET??????)

Ha véltelenül olyan olvassa ezt, aki tud valami lehetőséget arra, hogy legálisan kiköltözhessek ebből az országból, akkor ÍRJON LEGYEN SZÍVES!!!! MIHAMARABB! "MÁR A TEGNAP IS KÉSŐ" JELIGÉRE!!! REMÉLEM VALAKI ÍRNI FOG! ELŐRE IS NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! 

Címkék: Tökre nem :erotikus Agyalós Felháborodós Dühöngős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr8917948294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása