Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

... mert ez nem az én filmem!

Az én forgatókönyvemben sosem szerepelt ugyanis, hogy ilyen kesze-kusza viszonyok között bukdácsoljak!

Utálom, hogy az exem exének új faszija időről-időre felhív, ahogy tette ezt mai is. Utálom, hogy ebédelni invitál, hogy a barátom akar lenni, s utálom, hogy tőle, akár akarom, akár nem, információkhoz jutok.

Nem, nem akarom tudni, hogy az exem pár hónapja bepróbálkozott az exénél. Annál, akit "fapinaként" aposztrofált. Nem, nem akarom tudni, hogy ugyan miért?

Kifejezetten kívánom, hogy jöjjenek újra össze és éljenek boldogan! Ha tudnak!!!!!!

De én ezekről nem akarok tudni! Nem akarok tudni arról, hogy Miss Botanika sem überfasza, s erre az exem megoldása az, hogy megpróbál visszacsinálni egy olyan kapcsolatot, amiből én állítottam talpra! Hajrá, hajrá, dőljön újra a páfrány, csak én ne tudjak róla!

Nem akarom tudni, hogy minden energia, melyet arra pazaroltam anno, hogy egy önbecsülésétől és férfiasságától megfosztott nyomiból "gyöngyörű farkú" császárt csináljak, a pöcében kötött ki! Nem akarom tudni, hogy a császár újra nyomi akar lenni!

Nem is értem, hogy a kurva tág tanyájában miért nem húz fel pár kalyibát, s miért nem költözteti oda az összes kibaszott picsát, akivel eddig próbálkozott? Sok jó ember kis helyen is elfér, nem igaz? Botanikával lehet legózni meg kirándulni, a Művésznő remek háziasszony, a zsidó lány okosít, az orosz csodaszép, a többi meg jó lesz egyszerűen csak pinának! Pontosabban PINÁNAK!

Kurvára elegem van már ebből a Melrose Place-ből! Arra vágyom, hogy kivasaljon egy böszme villamos! Arra vágyom, hogy ne legyen közöm ezekhez a beteges dolgokhoz! Arra vágyom, hogy az exem exének új faszija  ne akarjon engem emberbaráti jóságból avagy barátságból vigasztalni. Arra vágyom, hogy minden majom tűnjön el az életemből.

Mert Isten a tanúm, hogy kezdek igazán mérges lenni! Most épp a közös videókat pakolom fel a netre. Lássa meg ország-világ a mi középszerű dugásainkat! Lássa mindenki a császár pöcsét!

GYŰLÖLÖM A MÁJUST, MONDTAM MÁR?????

(az egyik videónk meg máris kapott 4 csillagot!!!)

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Dühöngős Gyógyszerelgurulós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr957497750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása