Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Baby one more time

 2024.03.30. 10:46

Totál rákattantam a Jack Black feldolgozásra aztakurva:

30 fokos házban egy szál pinában veretem erre a csodára

És mit csinálok egy szál pinában a nagy ünnep előtt?

Leginkább táncolok. Hajnali fél 3 lett az az idő, amikor mindig megébredek. Mindig második vagyok a sorban, 02:30-tól engem riasztanak és így maradtam. 

Ezzel viszont kurva sok időt nyerek, mert reggel 8-ra általában pacekban van a ház és újabban, ma is, főzni is szoktam. És most még beszélgettem is és kineveztek, szóval dolgoztam is, de MINDEN KÉSZ, ÚGYHOGY LEHET MULATNI. 

Jack Black-et a Trópusi vihar óta imádom és imádom, hogy ezt a Britney-t átdolgozta. Nem, a Kung-fu Panda nem érdekel. Engem a Jack érdekel, ő hoz lázba és ő segít egy-egy ülepedés után felállnom és riszálva nekiállni pl. lepucolni a villanytűzhelyet. És közben üvöltöm vele a szöveget. 

Jó. Nem fogok hazudni. A bal kézfejemet elégettem forró gőzzel, de még ezt is képes voltam olyan felnőttesen kezelni, hogy ment a risza tovább, csak a bal kézfejem lógott jeges vízben. Szerencsére az ujjbegyeimnek nem esett baja, úgyhogy melózni tudok, most nagyon nem lenne jó a betegállomány. 

Kúrjatok erre a csodára hangerőt és ÉLJETEK! 

Am.... a márciusi 5 napos fuckultatív hétvégémen olyan magasságokban élveztem, hogy az leírhatatlan... más mindőségű, hosszabb, intenzívebb orgazmusokat sikerült a Svábnak kibasznia, nyalnia belőlem. Meglepődtem rendesen... ő  meg azon, hogy... na jó... ezt az egyet leírom. 

Aszonta nekem, hogy ő alig várja már, hogy egyszer arra ébredjen, hogy egy punci van az arca előtt arra várva, hogy kinyalják. Röhögtem, hogy hát így álmodból ez biztos tetszene? Ő meg hajtogatta, hogy jajaja.. szokott erről fantáziálni. Közben néztünk amúgy egy filmet, mármint a Sváb nézte, mert engem nem érdekelt... és annyira nem érdekelt, hogy elkezdtem ezen töprengeni, aztán felizgultam és szó szerint kettésadt a tudatom.A tudatos énem feküdt csendbe/rendbe egyre nedvesebben az ágyban és látszólag arra figyelt, hogy miről szól az Alkotó c. film (fingom sincs), egy másik énem pedig mindezen közben ráfordult a Svábra és kövelelőzve kérte tőle, hogy bassza meg... és így feküdtem mint egy elmebajos, de végre felhangzott a The end és akkor viszont egy pillanat alatt ott volt a puncim az arca előtt csillogón! Mert már tiszta lucsok voltam... és igen, kihúzhatja a bakancslistájáról ezt a fantáziáját, mert bizony meg lett kérve szó szerint arra, hogy nyaljon ki és aztán basszon meg. Hát... ez tényleg baszás/kúrás volt és KURVA JÓ VOLT!  A Sváb mohón ráharapott és addig nem is engedte el, míg el nem evezett az egész testem és tudatom valahová a sztratoszférába... de most több, mint 3 hónap kimaradt és ő is észrevette, hogy másabbak lettek az orgazmusaim. Valahogy nem akarnak véget érni.... sokkal-sokkal hosszabbak, mint régen.... és igen, szó szerint a csúcson tart ki sokáig és nagyon lassan indul le visszafele... kb. 3x tovább tart, mint korábban. 

... és ... és KÖSZÖNJÉTEK JACK BLACKNEK!.... az is iszonyatosan mókás volt, hogy feküdtem a kádban, ejtőztem, hajat mostam, meg ilyenek, és már a vége felé jártam. Fektemben felemeltem az egyik lábam, hogy végigmossam, ő meg bejött és ettől rögtön felállt neki. Én cinkosan úgy csináltam, mint aki nem is veszi észre, de azért sokkal alaposabban és szexibben mostam a lábaim, végig a lábfejemig, hosszú, lassú mozdulattól, és akinek nem tetszik, hát én pont leszarom.... akkor is leírom, mert ez az én blogom, az én valóságom, az én boldogságom és az én orgazmusaim... vagyis kettőnké... szóval így ingerlően csak fürödtem, sikáltam a testem, habosra/babosra és ő meg állt felettem és rámverte. Rá a habosbabos testemre... pár perc sem volt az egész, de nagyon meghitt és boldog pillanat volt. Csodálatos. Ahogy ez a dal. Bezárt a bazár. Hallgassátok ezt a csodát és basszatok!!!!!! MErt baszni kurva jó!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1118367119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása