Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Basszuk ki magunkat Hófehérke!

 2020.05.20. 09:29

- De hát hogyan Morgókám???

- Irány konDisney!!!!

Az van, hogy sajnos feloldották a nagy bezártságot... tudom, tudom... ez így helyes blablabla... de elindult az élet és vele nekem is el kell indulnom. 

Szóval mondtam a Gazsimnak, hogy mostantól vége a harmóniának, már nem fogok egész nap itthon ülni vele, foglalja el magát. Gazsim csuda fickó, nem korlátoz semmiben, sőt, ő mondta, hogy akkor Hófehérkém, irány a konditerem. 

Nem állítom, hogy nem fostam le a bokámat a félelemtől. Emberek közé menni, ráadásul  most már teremváltással... egy kicsit soknak éreztem. Gazsim viszont ragaszkodott hozzá, hogy nem olyan helyre járjak most már, ahol csak nők vannak. Nem csak emiatt váltottam, sokkal inkább azért, mert találtam a közelben egy termet, ami már 7-től nyitva van. 

Én reggel szeretek edzeni és amúgy is jön a dögmeleg, szóval tuti nem fogok meló után 40 fokban súlyzózni. 

Tegnap lementem és egy órát edzettem. 45 percig semmi a világon nem zavart, de aztán valahogy kezdett megtelni a tér, egyre több izomkolosszus férfi jelent meg, akik eszement súlyokkal nyomták és közben "ciccegtek"... nem tudok jobb szót rá és értem én, hogy nem szándékos.... de OLYAN KIBASZOTTUL IDEGESÍTŐ!!!!

Pánikrohamot kaptam, úgy éreztem, nekem innen ki kell rohannom, haza kell futnom a Gazsimhoz, aki nem szuszog, nem cicceg, nincs benne semmi, amitől eszembe jut, hogy az Emberi mivoltán kívül amúgy FÉRFI. 15 percet még nyomtam, aztán viszont akkora gombóc lett a torkomban, hogy muszáj volt abbahagynom. 

Hazajöttem, Gazsim itt várt egy finom gyógyteával és szépen megsimogatott és megdicsért, hogy kezdetnek ez nem rossz! 

Ma viszont még aludt a Kedves, amikor én már felvettem a cicanacit és nyitáskor ott toporzékoltam a terem előtt és CSODÁS 1,5 ÓRÁM VOLT. Rajtam kívül két izomkolosszus volt csak az EGÉSZ TEREMBEN, ők viszont ügyet sem vetettek rám, és EGYIKÜK SEM CICCEGETT, de még ha ciccegtek is volna, azt hiszem nem idegesített volna. Nem tudom... mivel nem ciccegtek. 

A lényeg az, hogy 1,5 óra kőkemény edzést toltam, alig bírtam hazajönni. Gazsim csak pillázott, hogy hova tűntem, de megnyugtattam, hogy itt vagyok Drágám, csak elindítottam a "basszuk ki magunkat Hófehérke" projektet. Nagyon NAGYON BÜSZKE RÁM A GAZSIM. 

Egy kicsit én is magamra... mert tudom, hogy az itthon bohóckodáshoz képest kb. 70%-kal produktívabb lesz, amit a teremben művelek. Feltett szándékom, hogy minimum heti 3x megyek! Nincs mese. Szeretem a feszes testemet. 

A pszicho házi feladatát is teljesítettem ezzel, mert többek között az volt a kérése, hogy legalább csak menjek le egy terembe. Nos, ezt messze meghaladtam az immáron 2 edzéssel, és nem állok le. 

A depresszió egyik nagyon jó ellenszere a CSELEKVÉS, csak hát mikor ahhoz sem érez erőt az ember magában, hogy kiguruljon az ágyból, akkor nagyon sokat kell az aggyal beszélgetni, hogy elinduljon az ember lánya. Nekem most sikerült! Meg tegnap is. Sőt! Már fodrásznál is voltam, és nyomattam egy ilyen kurva rövid, úgyis megnő style-t... 20 éve nem volt ennyire rövid hajam, de hát mindenki azt ugatja, hogy szép arcom van, mutassam meg. Most már, ha akarom, sem tudom a hajammal takarni, oly rövidre vágattam, de EZT SEM BÁNOM! 

Gazsi mellett úgy tűnik, mégiscsak gyógyulok... ami azért nem rossz. Szerinte az is lehet, hogy megismerkedem edzés közben valami faszival, de ezt én egyenlőre kizártnak tartom. Tegnap is láttam egy olyan pasast, akinek a hátán két teniszpálya simán elfért volna és inkább taszított, mint vonzott. Meg mondtam a Gazsinak, hogy ha elkezdek edzeni, akkor én nem bájcseverészem... Dolores stílusában nyomom, kb. oda sem nézve elintéztem ezt mindig is egy "Fuck off"-al. Számolok baszd meg, nem látod??????? 

És nem is a faszikeresés vagy találás itt a lényeg, hanem az, hogy JÓL ÉRZEM MAGAM KÖZBEN. Meg utána is! Feldobódom, sőt, szexuálisan is izgalomba jövök, de nem úgy, hogy benedvesedem, csak amikor végzek és kezem/lábam remeg, akkor annyi endorfin szabadul fel bennem, hogy pillanatokra eszembe jut, hogy most még talán azt is elviselném, ha valaki megbaszna. Lehet, hogy örülnék neki... - de, ahogy Gazsimnak is magyaráztam, ez csak egy pillanatnyi érzés... jön és megy.... 

Szóval itten szex nem lesz továbbra sem kérem szépen, ellenben széllel szemben hugyozok, mert amúgy annyira rettenetesen félek az emberektől, annyira rettenetesen nem akarok SENKIVEL SEM kapcsolatba kerülni, hogy nagyon nagy szó, hogy ezt megléptem. Legyen az a fodrász vagy épp a kondiklub. 

No, most meg elmegyek még csavarogni a Gazsival, aztán ha valami eszembe jut, akkor legalább délig van ki beküldenem az üzletekbe. Azért ez így jó, mert tulajdonképpen bármikor tudunk vásárolni. 

 

Címkék: Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr7515709024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása