Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Endgame és GOT

 2019.04.27. 12:12

Hát az van, hogy annyira vártam, de annyira de annyira nagyon... és kurvára csalódtam. 

Mindenben!!!!!!

A GOT-ban vannak szép jelenetek, meg akkora faszságok, hogy a hajam az égnek áll. Az Endgame meg... aztakurvaéletbe, hogy el lehet baszni 11 év munkáját! Pfúúúúúúúúúúúúúúúúúú... végig csak azt figyeltem, hogy mikor lesz már vége, mikor lesz már vége, hogy kijöhessek és köpködhessek! 

Lehet, hogy valami negatív spirálban vagyok, vagy tényleg annyit várattak ezek a nyomingerek és ahhoz képest meg egy akkora faszságot próbálnak a torkunkon lenyomni, hogy készen vagyok! 

GOT:

Két nap múlva lesz az epic harc meg minden, és totyorgunk, hagynak nekünk időt arra, hogy elbúcsúzzunk a fél bagázstól, köszi szépen! John Snow mint mindig, olyan okos kb. mint a mellettem lévő szék... és bassza meg a kurva Isten, senki, ISMÉTELEM SENKI nem teszi fel neki azokat a kérdéseket, amiket én pölö egyből? Ahhoz képest, hogy a rohadt asztalt kik állták körül, hát egynek sem jutott az eszébe (nem adták a szájába), hogy megkérdezze: Nagyon jó a terved John, csak... 

Teszem azt: Miért hiszik, hogy az Éjkirály majd odasétál az Istenerdőbe és akkor ők a két sárkánnyal majd jól megölik? De továbbmenve... micsoda ostoba faszság már az is, hogy haditanács, a kripli meg megszólal a háttérből,, hogy amúgy az Éjkirály rám vadászik, engem akar megölni és mindig tudja, hogy hol vagyok. Ha ez igaz, akkor egyrészt 8 éven keresztül kurvára nagy hülyeség volt felépíteni egy ennyire egysíkú figurát! Semmi  célja nincs, csak az élőket megölni. A Thanos legalább őrültségében is célt akart elérni, de úgy tűnik az Éjkirály felébredt egy reggel, hogy na... most jött el az én időm, most akkor nincs jobb dolgom, majd 10 éves időszakra, úgyhogy akkor támadok. Mi van???????????????????

Na mármost, ha nekem beszólna az öcsém, hogy mi a helyzet, egyrészt finoman, vagy durván, de megkérdezném tőle, hogy eddig ugyan miért tartotta ezt az információt magába? HA meg most már kinyögte, akkor azért elkezdtem volna vallatni, hogy mit tud még és esetleg még azt is megkérdeztem volna tőle, hogy akkor nagyokos, hogyan öljük meg? De az az egész terv... hát nevetséges! Pont, mint a zombi vadászat az előző évadban. Akkor csak a pap és két vad lett a hülyeség áldozata, most meg a fél szereplőbrigád megy a levesbe, mert arra bízták az egészet, aki nem tud semmit. És tényleg olyan ostoba fasz ez a John, hogy már alig várom, hogy az Éjkirály kicsinálja, a kurva vérfertőző rothadt nagynénjével együtt aztán a pokolban üljenek a vastrónon, míg csak akarnak! 

"Gyere melegítsd fel a királynődet" - mondta a Denerisz a Piltivicei tavaknál és most már azt is tudom, hogy azért is undorít az egész, mert belevetítem a Pinátlant. Hát persze, hogy ő Denerisz bassza meg, elvitt mindent, térdet hajtott előtte a Sváb király, odaadta neki mindenét. S mivel amúgy húg/bátyus kombóban nyomják, ha egyszer az életben mégis betalálna a farka a Svában a Pinátlan pinába, hát az pont olyan gusztusostalan lenne, mint amikor az unokaöccs megcsinálja a királynő nagynénit! Gusztusostalan az már biztos, hányok az egésztől! Persze néha meg felröhögök, hogy azért a John legalább megbaszta  a nagynénjét, a Sváb meg max. a varrógépasztalt kúrogatja, de az ő Denerisze így is mindent visz! Aztakurva! 

Szóval hétfőn hajnalban jön az epic csata, a hatalmasan fos tervvel, tehát azt borítékolom, hogy a gárda fele odalesz, a másik fele meg majd menekül. Köszönjük John, te mindentudó, ostoba fasz és köszönjük Bran, aki látsz, de kurvára nem beszélsz! 

S akkor még így tovább szövik egyesek, hogy nem lesz jó a kripta, mert majd az Éjkirály felkelti a holtakat. Az lenne csak az igazán nagy odabaszása az egésznek, eddig ugyanis erre NEM VOLT KÉPES. Azokat, akik természetes halált haltak vagy tőle függetlenül pusztultak el, ugyan miért tudná feléleszteni? S akkor most mit várnak, hogy majd tapsikolok, amikor Aryát az apja csontváza kergeti? Remélem, hogy ilyen orbitális faszsággal nem rontják már tovább ezt a sorozatot, mert már most is egy tucat szar lett belőle, hálivúdi nyál, kiszámítható faszásgokkal megtömködve. A Tyrion is olyan hülye lett, mint a seggem, nem kurvárzik, nem iszik, nem is tud semmit az sem, tőlem elpusztulhat a heroikus csatában akár ő is. Olyan mindegy, ezt a sorozatot már a 7. évaddal elbaszták. Annyira kellett a pénz, annyira kellett a haszon, hogy nem volt idő a Martin bácsi véleményét kikérni? Azért az öreg csak tudott volna olyan sorokat írni  a szerencsétlenek szájába, hogy ne lehessen ennyire észrevenni, hogy mikor szállt ki! Mert azóta romlik a minőség! Értem én, hogy egy MI meg tudja írni a történet végét, de hát attól még, hogy valaki vagy valami képes rá, kurvára nem kéne. Az öreg meg fuldoklik a nyomásban, persze, hogy nem megy neki az írás. A sok paraszt meg, aki életében egy könyvet nem olvasott el, benyeli ezt a bullshitet, amitől nekem a hajam az égnek áll! Eddig sem a csatákért néztem és vagy olvastam a a GOT-ot, hanem azért, mert fordulatos volt, mert a karakterek kik voltak dolgozva és a többi. Már amikor Stanisből férget kreáltak, már akkor sem értettem, hogy MIÉRT????? Miért kellett egy pozitív szereplőt egyetlen faszsággal tönkre vágni? Az a Stannis, aki a könyvekben van, SOHA NEM GYÚJTANÁ FEL A LÁNYÁT. Ennyi! 

Innentől kezdve meg tényleg mindegy, hogy GOT vagy Endgame, mert egyik nagyobb faszság, mint a másik!!!! Mintha félnének attól, hogy legyártsanak valamit, amihez mondjuk a normál embernek egy kicsit gondolkodnia kéne! Nem, ez túl rizikós, vs. túl sok a világban az ostoba fasz! 

Endgame: anélkül, hogy ellőném a francba az egészet, pedig megérdemelné, mert EGY ÓTVAR FOS, ÍGY CSUPA CSUPA NAGY BETŰKKEL. Nincsenek szavaim, amikkel le tudnám írni, hogy mi van abban a 3 órában, de hajmeresztő! 

Csak egy példa: Az egyik okos azt mondja, hogy ha visszamész a múltba, akkor az lesz onnantól a jövőd, úgyhogy amit teszel, az nem lehet a mostra hatással, mert a jelened a múltad. Értem én,de te érted? Aki írta, az érti? És beleteszi egy ilyen kiokosított Hulknak a szájába, ami annyira, de annyira rémes!!!!! Hát minek kellett okos Hulk? És miért kövér Thor????? Értem, hogy depis, de a kurvaistenbassza meg, hát pont a Thort kell felpakolni műcsöcsökkel meg műhassal?????????????????????????? Ő és az okos Hulk együtt... olyan szinten irritált, olyan szinten illúzióromboló, olyan szinten idegesítő, hogy az leírhatatlan!!!!! 

És basszák meg, bármennyit ugrálnak, bárhogy csűrik-csavarják, nem tudnak belőle jól kijönni! Hát márpedig ha valaki megálmodik egy világot, akkor annak a szabályait tartsa már be, mert másképp NEM LESZ HITELES! Ők sem azok, és értem én, hogy vegyünk könnyes búcsút a Vasembertől meg a Kapitánytól, de az elporladtak minek is kerültek plakátra? Alig szerepelnek és nekem ettől akkora hiányérzetem van, hogy megint csak leírhatatlan. Nyilván én sem vagyok normális, hogy ilyesmiken agyalok, de kurva nagy a hype, a SEMMIRE. A kibaszott semmire! 

Első harmadban gyászolunk, fasza, kiderül, hogy az Asgardiakat komplettáltuk a földre (Támogassuk O. V. programját, hát a buzi ballibsik már asgardi migránsokat is ránk akarnak erőszakolni!!!!!!), a Thor meg egy alkesz puhos szar... a Sólyomszem meg ilyen gyilkológép... szóval oké... belefér, aztán jön a nagy terv, hát baszdmeg a kövér Thor kicsinálja Thanost, utána meg néznek mint a vett malac, hogy nem változik vissza minden. Thanos amúgy meg tényleg a földet túrja és kurvára nem akar világuralomra törni, ezért szét is bassza a köveket, de a mi hőseink, élükön a Marvel nagyasszonnyal, először ölnek, aztán kérdeznek. És itt már teljesen feladtam, hiába volt epikus csata ennek is a végén, hiába hoztak bizonyos szereplők nagy áldozatot, súlytalanná vált az egész. Akkor, mikor 5 évvel később 1,5 perc alatt kivégzik Thanost és aztán kiderül, hogy ezzel kurvára nem oldottak semmit, még mindig hátravolt a film fele. Én tök nyugodtan járkáltam ki pisilni, meg kurvaanyázni, mert úgy voltam vele, hogy egyáltalán nem érdekel ez a nyálas faszság... túl lett ez nagyon tolva, egy csomó olyan jelenet van benne, aminek kellett volna az olló és a film max. 2 órát tud, többet NEM. Az a plusz egy óra kijöhetett volna DVD az elvakultaknak, akiket nem zavar az, hogy a saját világban is felrúgják a szabályokat. Sajnos én olyan típusú ember vagyok, hogyha belemegyek ebbe, akkor fogom a csontot, és egy hülye poén nem segít, nem fogok vihogni mint a fakutya. Volt bennem secuner szégyen is bizonyos jeleneteknél, tehát konkrétan ültem a moziban és én szégyenkeztem a Russo-testvérek helyett, hogy ezt így hogyan képzeltétek? Ez lenne egy nagy lezárás? Hősi halál pipa, érzelmek pipa, faszságok pipa, hülye erőltetett poénok pipa, úgyis bemegy a sok hülye és megnézi. 

Nos, én azok táborát erősítem, akiknek egyáltalán nem tetszett a film. De tényleg nem! Egy kicsit sem. Még csak egy mosoly sem jött sehol... csak fogtam a fejemet, meg járkáltam ki, hogy ne basszam szét a fejemet bent, hogy mi a fasz? Ez mi? Ezt így hogy képzelték? Mondja már meg valaki nagyon okos, hogy miért hitték azt, hogy jó ötlet a Mark Ruffalóból CGI Hulkot csinálni? Eszik, gondolkodik, okos és hányok tőle. Nagyon zavaró látni, hogy ez lett Hulkból, de a legnagyobb csalódás nyilván a dagadt Thor, ami elfogadhatatlan számomra. Meg úgy azért, ha már 3 órát kellene a hólyagomat tartani, akkor ne csináljanak már bele 20 perces luftokat, amikor csak az érzelmek hömpölyögnek, de valójában nem történik semmi, aztán egyszer csak azt veszed észre, hogy dirr-durr, csitt-csatt, megy a nagy fight... hát ebből egy órát simán ki lehetett volna teljesen kényelmesen vágni és pont ugyanilyen szar maradt volna, de legalább nem rabolják az ember idejét. 

Lehet, hogy bennem van a hiba, de pölö az is biztos, hogy már nem kelek fel hajnalban a GOT-ért, mert egyszerűen elmúlt bennem a rajongás és a legkevésbé sem érdekel, hogy valakik szerint (alkotók) hogyan végződik ez a történet. Én George RR Martin művét szeretem, nem a Beniofékét, ők ehhez kismiskák!!!! Ennyi erővel leülök és megírom én a befejezést, és kurva isten, hogy az Arya nem fog baszni a Gendryvel, ettől is a belem kifordult. Jaja. értem , lehet, hogy mind meghalunk, úgyhogy legyen tánc! Anyád!!!!! 

Azt remélem csak, hogy ebből a vérfertőző kapcsolatból legalább az egyiket kicsinálja az Éjkirály. NEkem tökmindegy, hogy az ostoba Aegont, vagy a Vastrónért örökké rugozó királynőt, csak valamelyiket ÖLJE MEG AZ ÉJKIRÁLY!!! Vagy mindkettőjüket. Fagyassza jéggé őket, úgyis olyan ostobák és agresszívek. 

Akiért tényleg szívből izgulok, de őt már el is temettem, az Thormund. Belőle is egy gyengeelméjű faszt csináltak, de a színésznek jól áll ez a szerep. El is lopta a show-t rendesen, ebből gondolom, hogy nem fogja a csatát túlélni. 

Az én személyes halállistám amúgy ez: 

JOHN, DENERISZ -  ha tegnap holtak, nekem már az is késő!!!! Pusztuljanak!!!!! 

A csatában meghal szerintem: Szürke Féreg, Thormund, Bánatos Ed, Jaime, Brienne, Podrick, Ser Jorah, Lyanna Mormont, Gendry. 

A főbb szereplőkről nem akarok találgatni, de ugye az alapján, amit a kripli mondott, ő nem halhat még meg, pedig utálom őt is szegényt... tőlem felfordulhatna, de nem fog. Theon biztosan meghal, miközben védelmezi majd. Gondolom Bron is oda fog érni a csata idejére, kíváncsi leszek, használja-e majd az íjat (remélem nem, mert az is nagy karaktergyilkosság lenne), s talán ő is meghal. FAszom sem tudja, de valahogy ezt is elengedtem és nem érdekel különösebben. 

Tényleg szent igaz, hogy azért dugni még egy jó film nézésénél is jobban szeretek, úgyhogy azt hiszem, hagyom a faszba az egészet és inkább letöltök valami faszt a netről estére. Ámen!

20119.04.28. Jobb híján elkezdtem olvasni a "Gulág"-ot Szolzsenyicintől. Azért az lehűtött. Szó szerint.   

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr5614788854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása