Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Új korszak kezdődik

 2018.10.05. 18:43

Új munkahelyen vagyok, ami nagyon strapás, de legalább megbecsülnek, és úgy tűnik, hogy minden téren, ami azért manapság nagyon ritka. 

Mióta dolgozom, mint egy güzü, nincs időm a lelkemet marcangolni, mivel annyira hulla fáradt vagyok, hogy örülök, hogy lyuk van a seggemen. 

Bár nagyon fáraszt a dolog, mégis élvezem, hogy legalább életemnek egyetlen területén átélhetem, hogy hasznos vagyok, kellek és még KURVA JÓ IS VAGYOK! 

Ezért nem írok, pedig még magánéletileg is zajlanak a dolgok, a körhinta sosem áll meg...

Címkék: Tökre nem :erotikus Mesélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr3214283907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása