Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami Amerika 3.

 2018.09.28. 12:53

Megnéztem, illetve megpróbáltam megnézni. Elsőre nem ment, mert rettenetesen sutyerák film lett! 

Aztán aludtam rá egyet és azt mondtam magamnak, nekünk sutyerákoknak csinálták, s ha nem veszem komolyan, akkor nem égeti ki a retinámmal együtt az agyamat is a secunder szégyen. S amikor Nagy Ervin nekiállt kurvaként koreót gyártani, akkor visítoztam a röhögéstől. 

A történet nulla, viszont szerintem a színészek nagyon jók! A Csuja Balája tökéletes! 

"- Nem akarok vasalni. Az olyan fenomén. Feminin. Inkább nézek meccset." 

- Semmit sem mondanék neki, pofán basznám a vasalóval. Mégiscsak jó ötlet a vasaló!". 

A történet egy rakat fos, és Alexet nagyon unom, viszont Mónika, Bala, Toni és a többiek, főleg a Nagy Ervin által alakított "Rezsó" valami fergeteges... csak el kell engedni a vágyat, hogy bármiféle művészi dolgot fog kapni az ember. 

Gondolom ez olyan, mint az mi kis falunk sorozat... amiről a világon semmit nem tudok, csak hogy a Csuja ott is főszereplő, meg, hogy eszik a magyarok ezerrel... suttyók vagyunk! Siralmas egyébként valahol, de hát én nem tudom megváltani a világos és nem lesz senki okosabb attól, ha én folyton szépirodalmat olvasok. Néha nekem is kell a prosztóság meg a sutyerákság... és ez a film erre TÖKÉLETES. 

S meg kell hagyni, szépen kihasználták a magyar nyelvben rejlő lehetőségeket: 

"Toni vagyok. Enyém a Balaton másik fele. 

Bala és Toni. Sokat gondolkodtatok rajta? ". 

No mindegy, ez igazából csak egy életjel... mert most nincs időm gyakorlatilag semmire. Megint 180 fokos fordulatot vett az életem, millió dolgot meg kell oldanom, szóval tök örülök, hogy volt időm két részletben megnézni eme "remekmű" harmadik részét. 

S persze amikor megszületik a gyerek, onnantól meg csak bőgök és bőgök... szar érzés, hogy én ezt sosem fogom átélni. 

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós Filmnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr6614269081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása