Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mother!

 2018.03.12. 13:49

A legfontosabb kérdésem: HOGY A FASZBA BUKOTT EZ A FILM? 

Egyszerűen nem értem... mindenhonnan azt hallottam, hogy mekkora értelmetlen SZAR, ehhez képest én 2 hete nézem, gondolkodom rajta, jegyzetelek és keresem a teret, ahol legalább beszélgethetnék róla, de vagy nem látta senki, vagy elkezdte, viszont "ez egy értelmetlen fos!" felkiáltással a negyedénél/felénél feladta! 

HOGY LEHET EZ??????????????????????????????

Tele vagyok kérdésekkel, millió lehetséges választ találtam már, de beszélgetni nem tudok a filmről SENKIVEL! 

Sokáig nem akartam megnézni, mert nem szeretem a thrillereket, ÉS EZ A FILM KURVÁRA NEM IS AZ!

Nem tudom, mi ez... művészfilm?

Jennifer Lawrence a női főszereplő, a FÉRFI pedig az az idióta, aki a "Nem vénnek való vidék"-ben azt az elmebeteget játszotta azzal a gyilkolós fejbelövővel... és nem mentek be az emberek a moziba? Vagy bementek, és létezik, hogy annyira elhülyült a társadalom, hogy képtelenek gondolkodni? 

Elismerem, nem annyira egyszerű film, mint egy Thor vagy Bosszúállók (ezeket is szeretem), de azért annyira nem elvont, hogy SENKI NE ÉRTSE, SENKI NE AKARJA ÉRTENI, SENKIT NE ÉRDEKELJEN!!!!!!! 

Megőrülök, hogy nem tudok erről a filmről senkivel sem beszélgetni! Mert erről kellene! Nagyon fontos film!!!!!!! 

Első nézésre ennyit szűrtem le: 

- SENKINEK NINCS NEVE

- 3 NŐ VAN BENNE (Jennifer "csak" az egyik, akit épp megmutattak, de nem azonos az elsővel és az utolsóval)

- NINCSENEK ÁLLATOK (egyetlen egy sem!!!!)

- A férfi Isten, a nő pedig a házzal együtt talán a természet/bolygó - őt is a férfi teremti, de szükségszerűségből. 

- Ed Harris és Michelle Pfeiffer szerintem Ádám és Éva (az ő gyerekeik Káin és Ábel)

- A kristály az a letépett alma ... ami miatt menni kell a Paradicsomból... de még nem fedeztem fel a KÍGYÓT! (De a mindenkori Nő szívéből való, és ezzel tud a férfi Teremteni, ami elbizonytalanít).

- A tömeg, ami ellepi a házat: ők a hívők, ami meg a házban történik, az nekem az egyházalapításra és több részre szakadásra hajaz... meg úgy általánosságban arra, hogy az ember mivé válik, ha elvakul, ha úrrá lesz rajta a fanatizmus.

- Van egy katona, aki sajnos meghal, de nekem ő a MÁRTÍR... és mindegy, hogy kit nevezek meg a Bibliából vagy történelemből...

- A mű és a gyerek ugyanabban a pillanatban "születnek" meg (Újtestamentum és talán Jézus). 

- A nő, ha ő is egyfajta Istennő, akkor elég hideg és elutasító, talán mint természet/bolygó - Hoppá, itt eszembe jutott Ego a Galaxis őrzői 2. részéből -> Ő maga a bolygó és ahogy a kutya sem tűri magán a bolhát, úgy ő sem visel el mást. 

- Befigyelt nálam a Viskó és az Éva c. könyv is... (el kell olvasnom újra ezeket a könyveket is)

- Az Anya, ha begorombul, akkor Isten sem képes megfékezni! Amikor a Nőnek elgurul a gyógyszere és "Gyilkosok" felkiáltással elkezdi az embereket leölni, nekem azt jelentette, hogy szórakozhatunk mi itt a természettel, de ha elege lesz, akkor Isten sem tud minket megmenteni a haragjától! 

- Isten szeretne valamit létrehozni, valami TÖKÉLETEST, és nem rest egy cseppet sem! Ha nem úgy alakul, ahogy tervezte, akkor egyszerűen megcsinálja újra, hátha jobb lesz. 

- Nekem úgy tűnik, hogy a természet (Nő) önmagában nem elégíti ki a Férfit, ellenben az EMBERREL, akinek meg mindent szeretne megbocsájtani... csak hát ott van az Anya!, aki viszont nem képes erre! 

Csak néztem, néztem a filmet, azonosítani véltem a szereplőket és sírtam és sírtam és sírtam és sírtam. Aztán meg gondolkodtam és megnéztem újra. 

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Filmnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr3913724926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása