Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Találtam egy fekete, kisalakú, ám vastag könyvecskét. Nem tudom, hogy ki írta és csak saccolni tudom, hogy az 1930-40-es években vetette papírra az ismeretlen férfi. Egy oldalon találtam csak dátumot és nevet: Hosszufalusi Hosszú János 1940.01.10. Megéri elolvasni, roppant érdekes, vicces és tanulságos is ugyanis!!! Nyilván csak részleteket tudok hozni ide, de befigyel az éjjeliszekrényre! 

Ellenfelek egymásról: POLITIKUSOK (részlet)

Ezennel kijelentem, hogy az én ellenfelem szamár. Egyszersmint kijelentem, hogy aki nem hinné, hogy ellenfelem szamára, az egyszerűen barom. De aki nem hiszi, hogy barom az, aki kételkedik abban, hogy ellenfelem szamár, az szerény nézetem szerint gazember. S ha ezekután is találtatnék olyan klerikális, sötétségterjesztő, emberi nevet megnemérdemelt egyén, aki tűnődnék azon, hogy barom-e az, aki nem hiszi, hogy ellenfelem szamár, hát az egy magáról megfeledkezett közönséges gorilla. 

(Kakas Márton XV. évf. 4. sz.)

 

Jó szomszédom Kala Pál,

aki mindig kalapál.

egyszercsak meghala Pál,

és többé nem kalapál.

Sírja felett fa-lap áll,

rajta a név: Kala Pál.

Míg fejemen kalap áll,

Emlékemben kalapál,

hogy itt nyugszik: Kala Pál.

 

Elemista tanuló zárthelyi dolgozatai

A macska

A macska, amelyet az Állatkertben láttunk, nekünk otthon nincs. De azonban van egy egérfogónk, ami drótból van és szalonnát kell bele tenni. De azonban mink nem is teszünk bele szalonnát, mert nagyon rozsdás – az egérfogó. És a padláson van. De azonban nincs egy csöpp egér se, és azért.

És a macska egy olyan állat, amely hátul farokban végződik, amely mindig keskenyebb-keskenyebb lesz, és végül eltűnik. Továbbá a kismacskák csak a tízedik nap lesznek láthatók, mert akkor nyitják ki a szemüket. A macska olyan állat, amelyet akármilyen magasra is dobnak fel, mindig a földre esik. Ha agyon ütik, még sokáig él, aztán meghal.

Az oroszlán

Tegnap kimentünk az Állatkertbe az igen tisztelt tanító úrral. Ő egy borzasztó nagy ragadozó és óriási lába van hosszú körmökkel, amelyeket vissza tud húzni és akkor nem látszik. Iszonyú ordítása van neki, ha kiabál. A felesége neki a nőstény oroszlán, mert nincsen neki sörénye és gyermekszerető. A gyermekek négy lábból és farokból vannak készítve és évenkint egyszer jönnek a világra.

Az oroszlán nagy kedvence a húsnak, sőt a vajas zsemlyét is szereti, amelyet nekem kedves szüleim tízóraira adtak. Mert alig dobtam a ketrecbe, máris lenyelte. Az etető egy hosszú vaspiszkálóval táplálja őt. És szigorú nézésével imponál az oroszlánnak.

A fogsora borzasztó nagy, de a nyelve érdes. Szemei a fejébe vannak erősítve és éjjel is láthatók, mert a pupillája kerek.  A farka a bal oldalára van alkalmazva és egész Ázsiára és Afrikára kiterjed. Onnan villanyossal hazamentünk.

 Levél a kaszárnyába (faluról)

Kedves Fiam! Azt a (pénzt) levelet, amiben a pénzt kéröd, nem kaptuk mög. Továbbá tudatlak, hogy a pénzt ne pocsékold, mert mi is nehezen keressük. – Itt küldök egy rönd ruhát. Mögkíméld, mert drága a posztó! Édösanyád küld hat pengőt, de úgy, hogy én ne tudjam. Oszt mögböcsüld! Karácsonyra gyere haza! Szerető apád: Menyhért. Ui: Ezen levelet keresd a kabát belső zsebébe, mert oda van téve. Éccaka ne garázdálkodj! Nyolcat malacozott a Berta. Hat emse, két ártány. Szerető apád: Menyhért.

Sírfeliratok (összegyűjtötte Erdélyi Farkas)

Itt nyugszik Ferkó,

megrúgta egy pejló.

Jankó volt neve a megboldogultnak,

csak a vers kedvéért iratott Ferkónak.

 

Itt nyugszik Szűz hajadon Sára, siratja egyetlen fia.

 

Itt nyugszik Kerepesi János.

Született Vácott,

Meghalt Pesten.

Kár volt neki Pestre jönni.

 

Bimbó kezdtem lenni,

de nem lehetett menni,

mert az Úr szavára

földbe kellett menni.

 

Röppentyűk (részlet)

Egy állás: Díjnélküli segédfogalmazó gyakornok-jelölt.

Köszönni ablakon keresztül úgy is lehet mély meghajlással s boldog mosollyal: Akaszd fel magad!

 

Milyenek a lányok?

A fiatal lányok olyanok, mint az öreg órák: SIETNEK.

A csacsi lányok olyanok, mint a zsebórák: KÖNNYŰ ŐKET FELHÚZNI.

Az okos lányok olyanok, mint az ütőórák: CSAK AKKOR SZÓLALNAK MEG, MIKOR OTT AZ IDEJE.

A Koko4 lányok olyanok, mint a zálogházi órák: AZ EMBER LEGSZÍVESEBBEN OTT HAGYJA ŐKET, AHOL VANNAK.

A modern lányok olyanok, mint a régi cilinderórák: LAPOSAK.

A korzó szépei olyanok, mint a napórák: A FŐKÖTŐ ÁRNYÉKÁBAN ELVESZÍTK SZÉPSÉGÜKET ÉS ÉRTÉKÜKET.

A gazdag lányok olyanok, mint az aranyórák: MINDENKI AZT KÉRDI? MI AZ ÁRUK?

A tudálékos lányok olyanok, mint a fali órák: EGY PERCIG TETSZENEK, AZTÁN RÁJUK SEM NÉZ AZ EMBER.

A kotnyeles lányok olyanok, mint ébresztőórák: NAGYON IS HALLANI ŐKET ÉS NAGYON KEVESEN HALLGATJÁK SZÍVESEN.

A kacér lányok olyanok, mint a festett órák: OKOS EMBER NEM VESZI MEG ŐKET.

A szerény lányok olyanok, mint a sehweizi-órák: MEGBÍZHATÓK.

 

Az 1939-ben elrendelt rendkívüli kormányhatalom megtiltja a következő dalok éneklését:

  1. Házunk előtt mennek el a huszárok… - mivel ez a hadi-titok megsértése.
  2. Ég a kunyhó, ropog a nád… - mert ez rémhírterjesztés, tehát hazaárulás.
  3. Jegenyefák, jegenyefák nem nőnek az égig… - minthogy ez egyik szomszéd államfő: Hitler ellen elkövetett sértés.
  4. Rózsabokorban jöttem a világra… - minthogy ez a zsidótörvény kijátszására utalva vallásfelekezeti izgatást tartalmaz.
  5. Valamit súgok magának… - mert esetleg kémnek tekinthetik az embert a suttogó propaganda miatt.

 

Furcsaságok

  1. Lórántffy Zsuzsánna özvegységében a sárospataki főiskolát számos ifjakkal gyarapította.
  2. Budapesten a Bakáts-téren van az előljáróság épülete, ahol az emberek a sürgős dolgaikat végzik. A téren bokrok is láthatók.
  3. Az üstökös olyan csillag, amelynek magja van és csóválja a farkát.
  4. Fanny alakját a szerelem domborította ki.
  5. Édesanyám és én elmentünk az erdőbe sétálni és a legjobb kedvben tértünk le a jó útról.
  6. Nincsen sem apám, sem anyám, a nagynéném szívességből hozott a világra.
  7. Zrínyi Ilonának bús özvegységében csak az volt a vigasztalása, hogy két gyermeke született.
  8. Mikor János vitéz belebújt a piros nadrágjába, nem lehet elmondani, hogy mit érzett.
  9. Mikor II. Endre visszajött a Szentföldről, országát és feleségét fenekestől felfordítva találta.

 

SZÁMLA A RENOVÁLÁSRÓL

A mosonszentkirályi templomrenoválás után a templomfestő-vállalkozó az alábbi részletes számlát  nyújtotta be a plébánoshoz:

Kötcsékjetyzék.

A khatodik templomfestményeg és szobrog kijafitása megpeszélés szerint.

  1. Szent Péter potjád pearanyoztam. 3 pengő
  2. Szent Pál lápáról a leesett pütyköt visszaenyveztem. 2 pengő
  3. Asz „Utolsófacsora”-képen a kenyérről a zsidó Geiszbuhl pékcég vignettáját letakartam. 2,5 pengő
  4. Annak az aljas Judásnak a pofáját förösre vestettem és a deskerül a gosz lefakartam 8 pengő
  5. A petlehemi jászolpan a dehén arcát parátságosappra vestettem 8 pengő
  6. A Salamon girály hárfájára egy új gé-hurt vesdettem. 5 pengő
  7. A Jákop létrájának egy új fog csináltam. 4 pengő
  8. Szent Joseph gatyáját újra vestettem. 16 pengő
  9. Szűz Mária arczán a mosolygást poldogappra vestettem. 26 pengő
  10. Bilatus orrárul sok légypiszog lemostam. 5 pengő
  11. Az „Utolsó ítélet”-képen a nyomorultaknak rendesebb arczkifejezést adtam. 2,5 pengő
  12. Lászárnak a lápán a fiszereket joppan kipriccoltam. 3,5 pengő
  13. Az Ádám csudkáját peárnyékoltam és a kígyó nyelvét kihedjesítettem. 13 pengő
  14. Asz ékpolton asz összes csillagokat kiszidolosztam. 12 pengő
  15. A Pünpánó Makdolna ety új legényfogó frizúrt csináltam. 7 pengő
  16. Butifárné asszonynak mint a két keplét meknatyoppítottam, meggeményídtettem s mekigazitottam; 1-1 kebel á 8 p. 16 pengő
  17. A mennyországot kiglancoltam és két új angalka csináltam. 43 pengő
  18. Szent Orsolának aszt a naty hátsó repedésit begipszoltam. 4 pengő
  19. Évának a fükefalefelet natyoppra csináltam. Esz kölcsékvetésben nem vold mektenni, de muszáj volt, mert a sok jungekerl a misén mindég csak odavityorogta. 3 pengő
  20. Szent Cecília hasád legeféltem és laposra sadíroztam. 5 pengő
  21. Szent Porpálának ety új tyereg csináltam. 24 pengő.

Összesen: 190,5 pengő.

Nachtság: A Paradliszonban a páránykáktul a piszog és potyókat a fűbe lekapartam, de esz már nem a kölcsékekkel beszámítog. Tisztelettel: Pesszlperger Johan

 

PROTEKCIÓ

Áldott kis ország ez a Magyarország,

minden, a mi jó van, itt két-kézzel osztják.

Nem nézik, hogy mi vagy: magyar, zsidó vagy tót,

boldogulsz, hogyha van egy kis protekciód.

 

Csak egy hely van, ahol a szép szó nem használ,

hogyha baszni akarsz és a faszod fel nem áll,

ha nem tudja farkad, hol a direkció,

Szart sem ér ottan már minden protekció.

 

EGYKOR ÉS MOST

S mikor ott voltunk, hol bennünket

Senki és semmi nem zavar,

S amíg fűzőjét bontogattuk,

azt rebegtük: - hamar, hamar…

 

Most:

Kizökkent a jó hangulatból,

és váratlanul megzavar,

ha egy Hölgy türelmetlenül szól

De Uram, - hát: hamar, hamar…

 

 

Halvány Sántha Rózsa, ha tudnál bicegni…

Ha lesz több időm, talán bemásolom ide a szaftos kis szextörténeteket is. Hejj!!! De tudtak ám dugni 100 évvel ezelőtt is!!!! S úgy tűnik már akkor is voltak olyanok, akik ezeket megírni is szerették. A könyvecske tele van baszós történetekkel, hosszan taglalva mindent. Külön vicces, hogy egy történetben a farok az Ámor, a punci meg Vénusz.... 

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Verselgetős Múltkor

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr3411716077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása