Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

14.

 2016.02.14. 08:25

Szerelmesek napja, mi? Hahh... indul a képmutatás megint ezerrel! Nekem már van csokim, jó filmem, alkalomhoz illő pizsamám, csak épp partnerem nincs, akinek elmondhatnám, megmutathatnám, mennyire szeretem. Legalább a mai napon, mert hát most KELL, mert NAPJA VAGYON! Az, hogy tegnap és holnap esetleg csak méla undorral kerülgetjük a másikat, kurvára nem számít! Ma AKKOR IS DÚL A LOVE! Persze... de legalább van remény a párkapcsolatban élő fasziknak, hogy ma esetleg nem fog fájni anyu feje, mert hát mégis csak jeles nap a mai! Sok sikert nektek!

Van min gondolkodni...

 

"Azt adom, mi legnagyobb: a szívemet, 
mely útra kelt és felkutatta a tied.
Rejts el, őrizz, éltess engem kedvesem,
én veled leszek, te leszel a mindenem."
(Goethe)

 

bizonytalansag.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr548388666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása