Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bond a maga suta módján próbálkozik. Azért nevezem sutának, mert tegnap pölö volt egy pont, amikor olyan tiszteletlennek éreztem, hogy végre elsütöttem Les dumáját!!!

Egész egyszerűen közöltem vele: "Kedves Zs.! Lépj egyet hátra és szó szerint BASZD ARCON MAGAD!!!!!"

El kell mondanom, hogy hatásos ám!!!! Merthogy kellett két óra, amíg megemészti, aztán jött az igazi, felnőtt férfias bocsánatkérés. Az más kérdés, hogy kurvára nem veszem őt komolyan, s egyszerűen csak annak örültem és azon vihogtam, mint egy fruska, hogy le mertem ezt írni neki. Igazából akárhányszor eszembe jut, mosolygok mint egy idióta. Igen, most is!!!! 

Egy geci vagyok, tudom... meg ribanc is... nekem sajna ezt dobta a gép, ebből kell főznöm!!!!!

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós A Zember

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr447954668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása