Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ülj le Kedves Olvasóm...

 2015.02.28. 17:00

...matekból ugyanis megbuktál! Velem együtt!

A hírhedt 7 hónap ugyanis barátok közt is 8! BAZZEG!

8 KIBASZOTT HÓNAPJA NEM SZEXELTEM! FÉLELMETES!

2014.06.26-a óta... és most vettem csak észre, hogy rosszul számoltam.

De Ti se nem szóltatok... mert csak a baszásokat akarnátok olvasni, számolni meg nem tud egyikünk sem!

Azért most már kezdem én is úgy érezni, hogy nem egészséges ennyi ideje nem dugni... hmm...

Ha pedig belegondolok, hogy az utolsó volt életem LEGESLEGROSSZABB DUGÁSA, AKKOR MEG TÉNYLEG KÉTSÉGBEESEM! Mellesleg ezért emlékszem a dátumra ilyen pontosan. Azt a nyomi, szexnek nem nevezhető kínlódást ugyanis, amit utolsó szexuális alkalomnak hívok, hát nem lehet elfelejteni. Jézus!

Komolyan elszomorodtam...

Címkék: Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr297228483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása