Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testbeszéd

 2013.05.28. 14:30

Ez nem saját...

"Férfi:
- Bocs a múltkoriért. Néha nem tudom, hogyan ne bántsak meg embereket.

Nő:
- Igen, azt látom.

Férfi:
- Igaza van. A legtöbben nem változnak meg. Én tudom. Én vártam. Reméltem és nem történt meg. De vannak páran, azt hiszem, akik képesek rá.

Nő:
- Egyéb bölcs tanács?

Férfi:
- Ha valaki összeveri magát, aki kétszer nagyobb magánál, amikor kedve tartja, gyorsan megtanul olvasni az érzelmekben. Idomulunk, hogy túléljünk. Maga ezért született tehetség. Ő tette azzá, aki maga.

Nő:
- Majd megköszönöm neki. Na és maga?

Férfi:
- Ó, én más vagyok. Bele kellett tanulnom.

Nő:
- Miért akarta megtanulni? A rögeszméi lettek az arckifejezések? Nem hinném... szóval ki volt az, aki azzá tette, ami? "

Címkék: Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr855330413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása