Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Family guy

 2012.06.20. 12:57

Imádom a sorozatot. Vannak részek s poénok, melyeket kívülről fújok, sőt a mindennapi életben is használok.

Tegnap megint megnéztem pár epizódot, és besírtam a S09E01 egyik jelenetén. Mi volt a poén? 
Hmm... elgondolkodtató, íme: 

A tv csatorna két bemondója (Tom és a nő), akik 15 éve dolgoznak együtt, több más szereplővel együtt párosával keresik Murielt, James Woods villájában. Muriel ugyanis eltűnt, s a többieket is gyilkolja valaki rendesen. 

A nő és a férfi elérnek egy folyosóról nyíló teremhez. A pasas elkiáltja magát: 
- MURIEL??? 

- Ó igen, szerinted válaszolni fog, Tom? - néz rá a nő lefittyedt ajkakkal. Hangszíne leereszkedő, süt belőle, mekkora idiótának tartja a pasast. 

- És máris jön a beszólogatás. Ezért vagy szingli. - válaszolja a pasi mérgesen. 

- Szóval nem kéne felhívnom a figyelmedet, ha hülyeséget csinálsz? - kérdezi a nő felháborodva, felhúzott szemöldökkel. 

- Hallod magad? Hallod ezt a hanglejtést? Ezt hívják fasztaszítónak. - válaszolja Tom, miközben az ágyéka körül egy nem létező spray-vel (Fasztaszító) körbefújja magát. 

Valóban ezért lenne ennyi szingli? Nagyon jót nevettem, de el is gondolkodtam.... 

Címkék: Tökre nem :erotikus Agyalós Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr734731343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása