Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dűne 2

 2024.03.02. 08:07

No... há' megnéztem éjjel nagyvásznon és ilyen meh... amikor kijöttünk, akkor volt bennem egy ilyen üres érzés, hogy megint átélhettem a GOT 8. évadát, kinek kell megköszönnöm a nem kért ajándékot? 

Fasza a képi világ. Ez tuti! No, de a sztori? Há' azt hogy sikerült így összecsapni?????????

Ahhoz túl hosszú volt, hogy megmaradjon minden, mert nekem túl dinamikátlan volt a film. Mindig elkezdenek valami akciót, aztán snitt, és egy csendes helyen vagyunk. Fel és le, le és fel... és behoztak egy csomó új szereplőt. Akikkel én voltam, nem olvasták a könyveket, azt sem tudták, hogy most mit látnak? 

A képi világ az teljesen varázslatos, de a változtatások nekem kurvára nem tesztettek. Nem tudom, hogy Lady Jessicából miért csináltak egy vallási buzit, aki megszűnt anya lenni. És  nem értem, hogy írhatják azt, hogy Paul Atreides sorsa le lett zárva, mert hát baszki, a történet így véget ér... egyszer csak. Egy csomó minden lóg a levegőben, nyilván azért, hogy még egy filmet csinálhassanak, CSAKHOGY. 

Ha úgy akart még 3 órát forgatni, ami ugye akkor már 9 óra.... szóval akkor tessék már a karaktereket kidolgozni kérem szépen! Hát baszki 6 órába nem fért bele, hogy lezárja a rendező. Miafasz? 

Ehhh..... meg fogom majd nézni az HBO-n eredeti nyelven, de őszintén? Nem.... nem tetszett... egyáltalán nem kapott el a flow, mert kirángattak belőle folyton és bocsánat... elnézést.. mert mindenki most magasztalja ezt a filmet.... de hogy a búbánatos faszba történhet az meg, hogy ÉN, A ROSSZULLÁTÓ ÖREGASSZONY elsőre kiszúrom, hogy kibaszott szarul vágták a filmet? Most csak egy példát írok le, mert annál mély felháborodást éreztem, mert természetesen visszabaszott a földre a látvány: Mikor a Vladimirt leszúrja a Csalamádé, akkor két szögből mutatják őket. Egyszer felülről, mintha Csalamádé nézne le rá és akkor a dagadék keze a mellkasán van, aztán vágás, lépcső aljáról felfele filmezve, ott meg a báró keze mindig a teste mellett a földön. De ez (is) viszonylag egy hosszú jelenet és nagyon ORDÍT, hogy nem figyeltek ilyen apróságra és ez ENGEM ZAVAR. Sajnálom, ez van. 

A Csanit is átírták, Jessicát is átírták, meg tényleg, ha lesz, mert kell, hogy legyen 3. rész, hiszen ez a második csak úgy véget ér... lóg minden a levegőben... szóval akkor a Momoa klónozott karakterét miért nem hozták vissza? Annyira jó lett volna, és olyan fontos szerepe van a könyvekben a Momoa klónnak... ehhh.... fáj, hogy nem láttam a Halkirályt mórikálni. 

De azt viszont nagyon-nagyon tetszett, hogy lett légyen közelharc vagy távoli, tökmindegy... na az nem volt szarrá vágva! Mikor a Csalamádé a végén harcol a szociopatával, akkor kurva jó, hogy nincs kockáról-kockára vágva, viszonylag kevéssel megoldották és ettől felforr a vér, de megint az történik, hogy akkor megdöglik a kuzin és puff... leül a film és aztán meg kiríják, hogy rendezte... és a családtagjaim meg így felkapták a fejüket a szundiból, hogy most akkor megint nincs, még mindig nincs vége? 

Kevesebb látvány nem lett volna jó, de ez nem fedi el azt a mérhetetlen böszmeséget, amit a forgatókönyvvel  végeztek. Elbaszták. Nem kicsit. Nagyon. 

De tulajdonképpen nem is tudom, hogyan lehetne ezt a már-már filozófiai művet adaptálni vászonra. Tényleg nem tudom. De itt a látványosságon kívül nem volt semmi számomra. Nem volt semmi olyan mélység, amit megjegyeztem volna. NEm volt semmi olyan info, amitől én be lennék sózva hogy még akarok ebből a világból. Mert nem akarok. Maradok a könyveknél. Túl nagy az elvárásom? Lehet. Hiszen én olvasok baszod, van saját fantáziám. Sajnálom, hogy nem elégszem meg egy tik-toknyi tudással. A Harkonnenek sem lettek bemutatva és úgy kb. senki. FElszínes, látványos, színes-szagos, de én már öreg vagyok ehhez. Nekem ettől nem nedvesedik még meg.  Ennél nekem több kell. Tisztességes iparosmunka és látszik a szenvedély, amit üdvözlök, de hogy ez a film lenne itten az a kibebaszott Megváltó, hát sorry, de NEM. SAJNOS NEM.  A Csalamádé viszont kurva jó, a Zendaya meg szerintem egy tehetségtelen színésznő. Gyönyörű, de színésznek tehetségtelen. Stilgar viszont kurva jó. Vele élnék együtt baszod. Komolyan. Az őrület is lehet szinte szép. A fanatizmus is. 

Na, hát mehh.... megnézem majd újra, de elsőre nekem ez kurva kevés volt és emiatt úgy érzem, hogy totális pazarlás volt az életemből az a 3 óra. Mert hát a 22 órás előadás csak 22:25-kor kezdődik, mert nyomatják a kibaszott reklámokat! Anyátok. 

(Azt a faszságot meg alig merem leírni, hogy HOGY A FASZBA GONDOLTÁK, HOGY LENYELEM, HOGY A DOKI ÉLETBEN MARADT? Az a doki, aki a mérget adja a Letonak, akit leszúr a Vladimir és akinek a teste ott van abban a szobában, amiben a méreg szétterjed és MINDENKI MEGHAL a pajzsos/repkedős Vladimiren kívül, akinek meg a bőre megy taccsra. Szóval hogyan is maradt a doki életben? ÉdesJesusAdjErőt!!!!!) 13:03-kor csak megnéztem és konkrétan elvágta a Doki nyakát a Dagadék. Akit nem is értek, mármint a Báró ábrázolását. Az első részben is úgy lett feltüntetve, mintha ő pusztán ettől a szuszpenzoros baszástól lenne félelmetes. A könyvekben azért volt iszonyatosan nagy hatalmú és azért féltem én is tőle nagyon, mert valami kibaszott okos volt és kiváló stratéga és vérgeci. Így együtt. És akkor csináltak belőle egy karaktert, aki csak élvezkedik, meg kegyetlen, de esze nem sok van. Fúúú... de félek tőle. 

 

Alszom rá még jópárat, aztán ha kijön HBO-n, megnézem újra.  

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr6518343873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása