Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szopó horoszkóp

 2021.01.25. 14:00

No, hát ilyen is van, én sem tudtam eddig, DE VAN. :)

Úgy leszoplak, hogy belehalsz.... azé' ez durva!!!!

(Kurva sokat kell olvasnod, hogy konkrétan a szopó horoszkópig eljuss, tehát ha csupán az érdekel (van link), akkor rögtön ugorjál a legvégére!!!)

Karesz! 

Itt voltál, de nem örökítettük meg az együttlétet. Sosem tesszük. Csak élvezkedünk. 

Mai napi menü: 

- OltásOltásOltás!!! Nem fura, hogy az oroszoknál divat lett kiesni az ablakon? Legyen tudós, orvos, mentős, politikus... ezek csak úgy kiesnek az ablakon. Olyan fura....

Kína: Miért mondott le a két cégvezető? Hova mondtak le... egy lágerbe? Bolsonaro hazudott, bennem van a Pfizer és mégsem lettem krokodil, pedig már a helyem is megvolt a kert végében!!!! Lesz kártyám, hogy OLTAKOZTAM és mehetek majd az üres utcákon, tombolhatok mint egy idióta... MAJOMMAJOM!!! - ezt fogom ordítozni!!!!! OLTAKOZZATOK, mert gyógymód nincs. Hogy mivel? Hát ez a 10 milliós kérdés!!!!! Lehet, hogy pár év múlva kiderül, rossz lóra tettem, mikor a Pfizernek bizalmat szavaztam, mondjuk nem is volt választási lehetőségem. Meglátjuk... meglátjuk... élesben a fázis 3-at, hejj!!!!!

Q-Anon mozgalom, édes faszom, pedofil állatok, adenokróm babaevő celebek és Trumpli meg a titkos szivárogtató... Édes Jézus... és akkor elvitte a TEK vagy a MEK, vagy a faszom tudja ki a Gődény doktort is, oszt' jól megduplázta a követőtáborát. Ő nem tünetmentes, hanem egészséges. Értem???? Megint pártot alapít. Nem böribe megy, nem kell elszámolni azzal a sok-sok millával, amit zsebre vágott. Másik párt. Tanulok, helyezkedek a bubikban!!!!!!! 

- MadMax (MIAFASZOMÉRTHOVAROHANNAK ÉSMIÉRTKELLEGYKÜLÖNKAMIONONEGYROHADTGITÁROS??????????) - ez amúgy a jövő Komáim, félelmetesen őrült... semmi értelme, rohannak csak az esztelenek és jól láthatóan az utópia egy félelmetesen valós jövőkép még a mi életünkben is. És elmagyaráztad köszönöm, hogy miért kell a zene, de basszák meg, ha annyira ki van már zsigerelve a Föld, hogy alig van víz és üzemanyag, akkor csak egy komplett idióta az, aki a százezer gallont zabáló kamiont küldi a csatába EGYETLEN KIBASZOTT GITÁROSSAL MEG A NAGY HANGFALAKKAL. Az első parancsom az lenne, hogy távcsöves puskával iktassák ki, ne kerüljön az ellenség flow-ba! Gumipókkal kikötve ez csak gitározik, mintha nem lenne holnap és üvölti, hogy "Sajtból van a Hold!" - hát mi a rákom ez???? Hordák... Buda körülbástyázva és támadnak minket a szögediek, mert őket kiűzték már az ugandaiak. Nem, nem utópia. Lehetséges realitás. Nem az emberiség fog kompletten kipurcanni... nem az oltással akarnak minket kiirtani, dehogy!!!! Előtte még lesz itten harc dögivel, de ha valaki fel mer gumipókozni valami kötsögöt egy gitárral akárcsak egy lovasszekérre, hogy növelje a harci kedvet, hát pofán baszom az kurva Isten!!! 

- Csáth Géza (Elmebeteg nő naplója, de a Géza sem futott százzal bammeg!!!) El kell olvasnom Kosztolányi naplóját, köszönöm a tippet!!!! 

- Társadalmi nemek (CISZNEMŰ ASZONGYA, CISZNEMŰ!!!) Mi az "I"???? Nem tudjuk. Amúgy meg hát tőlem kúrhat elfet is a négy fal között BÁRKI!!! Engem nem érdekel. Cisz, meg pán, meg inter (MEGVAN AZ "I"!!!!), meg még mittomén mi. Nyilván van olyan, aki a mikrót szereti baszni, és akkor mi van? Nem fér bele? Miért nem? Nem a te mikród, miért fáj az neked???? Komoly 2021. évi projekt, hogy valamilyen bennem élő olthatatlan vágyamnak kitaláljak egy hangzatos nevet és élére álljak A MOZGALMAMNAK!!! - mielőtt rám baszod a téglát Pajtás, megsúgom, hogy toleráns vagyok (és még azt is tudom, hogy mi a különbség a preferencia és az orientáció között!!!!). Én tényleg el tudom fogadni, hogy az ukrán izomkolosszus a szexbabáját vette el, aki kilikadt vagy mi a fasz történt vele, itt elengedtem a történetet. Amíg nem az én mikrómat akarod szétbaszni, BASSZÁL! Az élet rövid, baszni kell!!! Ja és megtudtam, hogy az aszexuálisok is háborognak, mert őket kihagyták a betűláncból! És joggal! Hát ők is egy kisebbség. Annyi kisebbség van, hogy én már nem tudom, hogy ki a többség. De tényleg... ki a TÖBBSÉG??????? (én migráncs vagyok, legalább ezzel tudok azonosulni, de úgy szeretném tudni, hogy kik vagytok tik, a TÖBBSÉG???)

- MINDEN ÉLET SZÁMÍT, AKÁR EMBER, AKÁR ÁLLAT!!! SŐT, UTÓBBI MÉG JOBBAN IS SZÁMÍT. Megöltük az állatvilág java részét (és nem, még nem fogtuk fel, még nem jelent meg a szégyen, még csak addig jutottunk, hogy kirakjuk a sovány jegesmedve képét a fosbúkra és lessük, hány ismerősünk reagál, meg átszínezzük fókavérrel a profilképünket, mert akkor majd biztosan nem csapdossák agyon őket tőlünk kurva messzire). Csak azokat az állatokat nem irtottuk ki, akiket tenyésztünk a húsukért (meg pár vad még mutatóban megmaradt az egyre szűkülő térben). És harc lesz a húsért és az én unokahúgom trenírozva lesz. Ő kőkeményen fel lesz készítve, hogy harcolni kell a húsért!!!! Őrült kell egy őrült ellen!!! 

Miért kell manapság a közbeszédben is már tojáshéjon lépkedni? Faszom kivan, hogy tök sokan még mindig kirakják a gyereküket mindenhova és hát valljuk be (bevallottuk), hogy nem minden baba és nem minden ember SZÉP. Nyilván sosem írnánk oda, hogy "Ne haragudj már, de ne rakjál ki több képet a méhed gyümölcséről, mert én meg frászt kapok, mikor a pofámba gördül", nem tehet a genetikáról senki sem, de nem túlzás már az, hogy nem lehet még kulturált módon sem semmiféle kritikát megfogalmazni? (A "kritika" mint műfaj, eredetileg nem azt a jelentést hordozta, mint manapság Józsi bácsi fejében!!!!) Ha kirakod, miért nem tudod viselni? Hogy esetleg valaki szerint a kölök szegény.. hát ronda na! Ne  mutogassad. A pedofilnak nem számít, hogy ronda!!!! Ne mutogassad a gyerekedet a közösségi oldalakon!!!!! De tényleg... manapság a vesztes is kap érmet... és jól mondta szegény Carlin anno, hogy David ezért nem érti 23 évesen, hogy miért mondja a főnöke neki, hogy pakold össze a cuccod és húzzál haza a picsába innen!!! David meg hazamegy és sír anyunak, és nem érti, hogy mikor vált "CsodálatosanKivételesből" nem megfelelővé. Neki végig azt mondták, hogy gyönyörű és kivételes. Mikortól leszünk már nem azok? 18 évesen a szavazójoggal elveszítjük ezt a "kivételes/megismételhetetlen/csodálatos" statust? Hogy van ez? És persze... nem azokról a trollokról van szó, akik semmit, de tényleg semmit sem tudnak szó nélkül hagyni... agyalágyultak, terápiába való mind, hanem arról beszéltünk, hogy annyira korrektnek kell már lenni, hogy nem mondhatom meg a véleményem. Na, ez akkor most szólásszabadság vagy mi a fasz? Mondhatok bármit, de mégsem, mert szétszednek vadidegen emberek. A neten. Az Emily Ratyakovszkira vagy ki a tököm az a pöttöm, lufimellű, darázsderekú SZÉPSÉG, lehet mondani, hogy GYÖNYÖRŰ, HOGY ISTEN FESTETTE MEG (és sanszosan tényleg ÍGY VOLT!!!!!), de ha valaki teszem azt csúnyácska, akkor mélyen hallgatni kell. Még akkor is - és ez a lényeg - ha amúgy filterrel és fotoshoppal kialakít magáról egy teljesen irreális képet a közösségi médiában. Ismerek nem egy, nem két nőt, akik úgy néznek ki a képeiken, hogy Cindy Crawford sírva adja vissza a mesterdiplomáját "manökenségből", az életben meg szódásszemüveg van rajtuk, a bőrük csupa ragya és hát... NEM SZÉPEK. De ez ugyanúgy vonatkozik arra, hogy valaki buta, ostoba, tehát nem csak a külsőre, hanem a teljes belsőre vonatkozik. Csak a látszat. Látszat szépség, látszat kapcsolatok, látszat baszások... szopkodjuk felfele egymás egoját, de MINEK? Ö.N.B.I.Z.A.L.O.M. Azért az a neve, mert azt a bizalmat, amit önmagunk irányába érzünk, azt nem lehet külső személytől megkapni, ha gyermekkorunkban nem sikerült kialakítanunk magunkban (és ezért általában nem mi vagyunk a hibásak). Ö.N.B.E.C.S.Ü.L.É.S. Azért az a neve, mert a saját magam megbecsülését nem tudja belém rakni valaki más. Ha nekem belefér, mint ahogy belefért, hogy "csak" szerető legyek, akkor ugyan mennyire becsültem saját magam? S kinek kellett azon dolgoznia, hogy felfogjam, hogy ez így nem jó? Nekem. Saját magamnak.!!! Ö.N.I.S.M.E.R.E.T. Azért az a neve, mert saját magamat rajtam kívül elvileg nem ismerheti jobban senki más (tudattalan nem ér, ahhoz már segítség kell). Macerás dolog ez, mert hát fájdalmas a munka... belesétálni a foslávás medencébe, miközben a kócsom biztat, hogy gyere csak, mert kurva jó lesz.... nehéz elhinni, TUDOM!!! Nekem is sok-sok évem ment bele és jelenleg is tart a folyamat, Canossát járok nem egy embernél... mert régen olyan voltam, most meg már nem ott tartok. Persze vannak, akik megragadnak akár 3-4 éves szinten és élnek a 30-40-50-60 éves testükben és annyi önreflexiójuk sincs, hogy lássák: a szopkodás csak pótcselekvés. Hát mit tudok én azért tenni, hogy te becsüld magad és ne akard a tükörképed szembeköpni? Azon túl, hogy pl. megértően viszonyulok hozzád és a saját magad felismerését megerősítem? Semmit! Én is azt hittem, hogy majd ez vagy az... főleg a Sváb, majd ha ő szeretni fog, akkor jobban leszek a bőrömben. Eltelt már vagy 1,5 év, hogy nem láttam, nem beszélünk. Ő legózik  és influencer lett, én igyekeztem fejlődni tovább... de még messze az út vége, tudom (s nem vitatom, hogy  legózás hozzájárulhat némi önismerethez, de leginkább azt mutatja, hogy külső megerősítés, like kell neki ahhoz, hogy elhihesse, hogy jó meg szuper meg férfiállat!) Élethosszig kell tanulni! Most már tudom, hogy ő sosem szeretett engem, de még ha szeretett is volna, az nem ugyanaz, mintha én szeretem saját magam. Néha összeveszek magammal, sokszor megfigyeltem, hogy olyan az agyam, mint a magyar parlament. A frakciók veszekednek és érdemi munka nem folyik. És akkor kitör belőlem a Kövér Laci bácsi, oszt' kiosztok saját magamnak egy 4 millás büntetést egy zsák krumpliért. Na, hát így.... így megy ez. Néha le kell ülnöm és azt mondanom a felettes énemnek, hogy "MENJ A BÜDÖS PICSÁBA!" - és akkor jobban érzem magam. Jobban szeretem magam, mint 1, 1,5 vagy 2 éve. Még mindig nem eléggé, még mindig csak álom az új-zélandi kormány.... de folyamatosan dolgozom azon, hogy végigmehessek legalább fejben a Milford ösvényen! És ez a lényeg!!!! Minden más nem igazán fontos. 5 év múlva pl. sanszosan minden fájdalmam, amiket ide is írtam, olyannak fog tűnni, hogy mi a faszért rinyáltál bammeg??? Hát sokkal jobb vagy épp rosszabb dolgok is érhettek volna. Ha MadMax lesz, akkor nagyon nevetségesnek fog tűnni, hogy hány éven át vártam a Sváb szeretetére. :) :) És kurvára remélem, hogy a nagy influencer karrierje nem arra lesz jó, hogy Őt gumipókozzák ki, hogy gitározzon Vad Fruttikat, mert akkor - bármennyire is közömbös már és nem foglalkozom vele - le kell őt nyilaznom, és nem azért, mert ő az, hanem pusztán azért, hogy az én törzsem győzzön és a mienk legyen a hús!!! Kérlek ne hagyd Sváb, hogy kigumipókozzanak a terepjáródra. Inkább furulyázzál, úgyis köcsögnek tartanak egyesek, és akkor nem kell majd lenyilazzalak. Ha kiállsz a hangfalak elé a gitárral, akkor be kell mérjelek a "Vállrólindíthatóval", pedig már semmi kedvem hozzá! :) :) : ) Demilitarizált övezetben úgysem tudunk egymásnak nyújtani semmit és hát álló fasszal remegni sem lehet egy életen át, mert folyton elájulnál. :D

- Tulajdonképpen mitől élveznek el a nők a vibrátorhasználat közben? Kézzel-lábbal magyarázok, széken pózba csúszok, mégsem tudom átadni egy pasinak, hogy mitől lesz orgazmusa egy nőnek! Prés, nyalás/szopás, a fasz alaknak nincs semmi jelentősége, női designer nem is tervezne méretes kékerest, mert nem ez kell az orgazmushoz. Hüvelyi orgazmust milyen pózban lehet elérni???... csak a magam tapasztalatát tudom mondani... mondtam is és mutattam is (nekem kell meglovagolnom  a faszt hogy tökéletes legyen a szög, s ha képes rá a farok gazdája, akkor átveheti a ritmust, ha TUDJA, HOGY MI A RÁKOM A RITMUSÉRZÉK. Ha nem tudja, akkor hagyja, hogy használjam a farkát és akkor produkálok tisztán hüvelyi orgazmust). Tök komolyan magyaráztam és mutogattam, felöltözve a jáccós nacimban! Nagyon próbáltam átadni, de nem sikerült. És akkor még befigyelt az is, hogy péniszirigység és jajj... hát bennem biztosan van! De legalább már tartok ott, hogy felismertem és fel merem vállalni. Nem küzdök ellene, csak próbálom kordában tartani.

- Hüvelykehely - megint tanultam valamit!!!! Vákuumos, szilikonos cuppantós vérfelszívó, elvileg toszható, de szúrja a makkot. 2 méretben kapható és ha keveset vérzik a nő, akár 8 órán sem kell a kelyhet kivenni!!! Hahh... mennyi tudás egyetlen nap alatt!!!! Egyesek mérik a súlyukat minden pisi és kaki előtt és után is, van cég, ahol egy dolgozó szorgalomból jegyzi és összegzi az értékeket és a napi memoban megosztja a többiekkel az összegzett adatokat. Ez a KÖZÖSSÉG MEGTARTÓ EREJE. Ezekkel az adatokkal megy a súlykontroll a team-ben. Bármilyen viccesen is hangzik, van ebben IS valami. Kicsit furcsa belegondolni, hogy a kollégák pisi/kaki adatait böngésszem, de lehet, hogy ad egy közösségi flow-t ez is. 

- Betáraztam műfaszból, 30 ezeret költöttem rá!!! Rám tör a TEK, a laptopomból meg minden usb-n egy műfasz töltődik.... hogy magyarázom meg??? Szuper kütyük, nem kell férfi!!! Még nem volt névadó ünnepség, mert nincs abszolút kedvenc, de azért első este 4 orgazmus 3 műszerrel, MENNYEKBEN APUKÁM, MENNYEKBEN!!! Ne érj hozzá, most már fáj!!!!!!! Menjetek pihenni, mert nem tudlak benneteket kipróbálni.... 9gag-en olvastam asszem egy nőtől, hogy pont az egyik ilyen ultramodern kütyütől spriccelve élvezett el.. ÉNISAKAROM ÉS MOST EZ PÉNISZIRIGYSÉG VAJON??? Hogy spriccelni akarok????? Ég és föld Apukám, ég és föld van a szuperszonikus, vákuumos műfasz és a sima elemes között. Elsőre mégis a fapados vitte a prímet. Hiába no, szokni kell az új dolgokat. Hogy nem elem kell, hanem töltő és a távirányító is szokatlan. Vissza akartam küldetni, hogy nem jó, pedig csak hosszabban kell nyomva tartani és akkor be a bugyiba a ketyerét. Felbassza az agyam valaki, gomb benyom... jön az élvezet... ki kell próbálnom, csak hát nem nagyon lehet menni sehova. Az egyik műbrokinak meg van egy olyan programja, amikor pulzál és vibrál a két motor... konkrétan olyan hangja van közben, mint a szirénázó mentőnek. Vajh mit gondolhatott a szomszéd? Csodálkozom, hogy nem dörömbölt át, hogy tegyem már le azt a kurva Hiltit!!!!!!!

- Duncan duruzsol a telefonban, mert megbecsült vásárló vagyok és elad nekem 2 párnát és 2 paplant. Aszongya: Van a családban allergiás? Mondom akad. Erre Duncan a szexi hangján: Szuper!!! Mármint az nem, hogy van allergiás, csak hogy hát így a párna antibakteriális. És Duncan nem áll meg, jön a hálómba, jön az ágyamba, tanú rá a Karesz: Milyen pózban szokott aludni? 

HOGY FÜGG EZ ÖSSZE A PAPLANNAL????????????? Jajj.... szexi hangú Duncan, kiforgattad a zsebeimet.... de megérte!!!! :) :) :) Addig nem állt le és NEM IS AKARTAM, HOGY LEÁLLJON, SZÓVAL SZÓ SINCS ERŐSZAKRÓL VAGY MANIPULÁCIÓRÓL, míg le nem tette az antibakteriális párnára a klubkártyát (is). Hány magányos asszonynak adhatott már el dunyhát... ilyen hanggal paplanba burkolja Duncan fél Magyarországot!!!! 

- Szopó horoszkóp (írd le baszd meg, hogy clickbait, mert eddig kellett várnod arra, amiért valójában kattintottál). Merthogy van ilyen is. Én nem tudtam róla, egy faszi ismerősöm hívta fel rá a figyelmem. Skorpióként elvileg úgy leszoplak haver, hogy belehalsz. És jön a moralizálás és megbántottság érzése... elsőre jól hangzik, másodjára dermesztő. Há' nem vagyok én gyilkos! Miért kell a skorpiókat örökké basztatni? A skorpió félelmetes, gonosz, rosszindulatú, bosszúálló minden, AMI ROSSZ. És akkor tessék, 2021-ben megtudom, hogy még a szopással is ölünk! Ha kifogok egy arra érzékenyt, nem dug meg, mert majd attól fél, hogy belehal a szopásomba.

Dede! Nem kamuzok. Tényleg írt valaki egy ilyen horoszkópot! Az egészet a szopas pont hu támogatta. 

Skorpió: "Úgy leszop, hogy belehalsz. Mindent tud, amit lehet, amit mégsem, az valószínűleg nem is létezik. Soha többé nem akarod majd más száját. /Hát persze…/ Nyilvánvaló, hogy lenyeli. Ha nem, az viszont a vég kezdete lehet."

Nyilvánvaló, hogy LENYELEM. Mert úrinő az lenyeli. Meg a geci skorpió is! Ha rád köpöm vagy a zsepibe és még élsz utána, akkor tudd: el foglak hagyni!!!!! Amúgy meg egy másik horoszkópban azt olvastam, hogy a skorpió nők a RÁK férfiaknak tudják a legtöbb örömet okozni. Mennyire gáz már... skorpió és RÁK. Elmebeteg olvasatban tényleg megdöglesz, ha leszoplak! 

És nem... nem minden csillagjegy tud úgy szopni, mint a skorpiók! A BAKOK NEM SZOPNAK!!!! A Nyilas meg csak azért szopik, hogy jól megdugják. Önzők!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A szűz nő meg " Az első félórában csak tisztogatja a bránert". Agyam eldobom!!!!!!! 

Nagyon beteg már ez a társadalom :)

 (kattintsál rá a kékre és olvasd el magad, ha nem hiszel nekem)

Fura egy félnap volt ez, ha valamit kihagytam, akkor jelezzél légyszi, köszi!!!!!! 

(Sokkal jobb így élni... és amit annyira akartam és nem kaptam meg... hát áldom érte az Urat. Néha tényleg az van, hogy utólag döbben rá az ember, hogy jobb, hogy nem úgy lett, ahogy ő várta, vágyta, gondolta... valaki mozgatja a szálakat, az biztos. De hogy az éppen Isten, az Univerzum vagy Dormamu, hát ez megint egy 10 millás kérdés és én akkor kiszállok 1,5 millánál, köszönöm a részvételt) 

A mozgalmamat meg tényleg kitalálom, hogy mi célból, milyen értékek képviseletével indítsam a tagtoborzást. Csak előtte még átveszem Duncan párnáit és elköltözöm végre a bús picsába, mert a kacsalábon forgó palotám ott áll üresen ami luxus. Jaja... kapjál agyvérzést azért is, mert nem vagyok szegény, mint a templom egere. Esetleg kívánd a halálomat vagy, hogy ugorjak a kutamba. Nehogy magadba nézzél és érzelmi szinten utánamenj annak, miért érzed ezt... mi van a háttérben, mert még kiderül valami csúnyaság és mehetsz mosni lelked szennyesét, mint Ágnes asszony.... :) :) :) 

 

Frissítés (2021.01.26.  05:04): "Amúgy meg tudtad értetni velem a vibrálást és az orgazmust. Egy csomó minden a helyére került. Teljesen jól előadtad, nagyon szemléletes volt :) Minimum napokig beleégett minden az agyamba és a retinámba :)" 

Köszönöm szépen a pozitív visszajelzést... :)  

Címkék: nEuROTIKUSs Agyalós Vihogós Kapcsolatos NemFérfinakValóVidék EgymásNélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr5216402642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása