Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DURVA SZEX VOLT!

 2022.07.06. 07:36

Most nagyon be foglak csapni, ha továbbmész! 

Ne károgj majd, hogy át lettél baszva, mert durva lesz. NAGYON DURVA. 

Neked írok! Neked, aki szinte velem kel és fekszik. Látom a statisztikát!!!!!!

Van itt valaki, aki általában 6 és 7 között szinte minden nap idekattint. RÁM (RÉM). 

Aztán van valaki, aki inszomniában szenved és általában éjjel 2-3 között pörgeti a SZEX témájú írásaimat. 

No, ha már velem keltek, fekszetek, akkor írd meg nekem, hogy MIÉRT? Hátha megjön hozzád a kedvem! 

Olyan rövid az élet... nem várok soha többé olyan szekérre, amelyik eleve tele van és csak szopat. 

Apropó! Állítólag "csodásan" szopok... 44 éve gyakorlok baszki, durva lenne, ha még mindig béna lennék ebben. 

Minden másban az vagyok. Béna. 

Szopni viszont nagyon jól tudok. 

Írj. Írjatok. Tik, akik állandóan, mindennap RÁM (RÉM) néztek. Még az is lehet, hogy megegyezünk. (Senkinek semmit!). 

Szexelni akarok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Várok. Hátha... 

Meg lehet, hogy beregizek egy ilyen "Only Fans" oldalra, oszt' ott nyomom majd tovább. Kicsit unom, hogy egy masszív törzsközönség veri rám a faszát. Tök ingyér'. Akkor már inkább bedobom a csöcst, de csilingeljen érte della. És "tutajos" hangom van... úgy kiveretem veled a faszodat, hogy utána 10 percig nem leszel észnél... én szeretem ezt hallgatni és akkor lehet, hogy megpróbálok belőle megélni. Ebben vagyok csak jó... segíteni másokon... 

 

Sem emlék, sem varázslat

Címkék: Netes tárkeresős nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr217876025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása