Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Harmónia

 2020.04.18. 13:39

Tudom, hogy kovid van, jujj, jujj, jujj... félni kell meg RETTEGNI, de én pont leszarom. 

Iszonyatosan harmonikus életem van jelenleg, s ebben nyilván szerepe van egy kornyadt fasznak. Bizony! Megtaláltam a páromat VÉGRE ÉN IS!!!!!!! 

60 feletti, nem áll fel a fasza, viszont szereti rettenetesen simogatni a testem. 

MI A FENÉÉRT NE LENNÉK BOLDOG?

Értelmes beszélgetéseket folytatunk, kurvára jókat főz rám... jaja.... hát a kovid miatt idecuccolt hozzám, mert online simogatni nem ér. 

Gazsim kurva intelligens, BÁRMIRŐL beszélhetek vele, ÉS TÉNYLEG NEM AKAR ÉS NEM IS TUD MEGBASZNI. 

Csuda harmonikus az életem! Mosolygok a kovid járvány kellős közepén, mert nekem van a Gazsi, tehát itthon a saját világom végre RENDBEN VAN. 

Imádom, hogy sokat simogat, ilyenkor is beszélgetünk, nincs benne semmi szexuális, pusztán bőr a bőrhöz ér (ajánlom picsagörcsösöknek, mert hát a kéz az nem görcsöl!!!!). Teljesen megváltozott az életem, mióta a Gazsival összecuccoltam. 

Sokat olvas, mellette én is. Imádja nézni, ahogy itthon edzek. Mindig megjegyzi, milyen szépen alakulok és néha még őt is felhasználom, csak hogy keményebb legyen a seggem. Imádja, amikor megmászom őt, de ilyenkor sincs ám baszás!!!!

Mi van helyette? 

Mi is együtt főzünk, ami abból áll, hogy én leginkább nézem, ahogy a Gazsi főz. Puzzle-ozni is szoktunk, közben beszélgetünk vagy én puzzle-ozom, ő meg simogat. Masszíroz is a Gazsi, mert egy kurva jó ember. 

Hetente 3x külön alvás van, mert nem bírok egyik napról a másikra full 24-ben elviselni SENKIT, de hamarosan gondolom ez már csak 2 nap lesz, aztán 1 és végül itt marad a Gazsi remélem!!!!!

Amikor nincs mellettem, az is jó, de közben meg rossz is. Azt is imádom, hogy nem basztat. Nem kérdezi, hova megyek, kivel találkozom... nem kritizál, nem okoskodik, élvezi az életet VELEM! JEEEEEEE!!! 

Annyira jó ember a Gazsi, hogy a minap meglepett egy arcmaszkkal is, ami jól fog jönni a BKK-n utazgatás során a jövőben. 

Csuda egy pasas a Gazsim, s bár nem vagyok belé szerelmes, de hát manapság ez nem kell, hogy számítson egy kicsit sem. Felügyeli a lakásomat, az ügyeimet menedzseli, sőt!!!! Sőt!!!! Ő keres nekem FASZT! 

Bizony, jól olvastad! Ő keres nekem faszt! Átadtam neki a társkeresős oldalamat, mert én nem akarok ezzel foglalkozni, de a Gazsi szerint szükségem van a simogatáson túl konkrétan a baszásra is, és ha én ehhez lusta vagyok, akkor ő majd keres nekem. Saját faszt! 

Gazsinak nincs felesége, nincs eltitkolt gyereke, nem vár rá börtön hosszú évekre, nem kérkedik a nyilvánosságban infantilis faszágokkal. Gazsi él velem és ez így jó. MINDKETTŐNKNEK. A harmadik, a FASZ pedig hamarosan érkezik, mert Gazsi nem nyugszik, nagyon szeretné, ha újra szeretném a szexet. Nem is akarja ő nézni vagy ilyesmi, csupán a legjobb FASZT akarja nekem!!!! MERT SZERINTE ÉN MEGÉRDEMLEM, HOGY JÓL MEG LEGYEK BASZVA. Annyira csodálatos ember a Gazsi! Hozott magával egy leandert is, és nem... nálunk nem dönti le senki a leandert azért, mert a másikat amúgy utálja. Nálunk harmónia van! 

Gazsi ráadásul még gazdag is, tehát nem élősködik rajtam, és ha valamit megígér, akkor azt MEGTARTJA. Soha nem csap be, nem hazudik. Annyira tökéletes és harmonikus az életem, hogy magam sem hiszem, hogy igaz, DE AZ. 

Nyilván nem Gazsinak hívják a valóságban! Tud amúgy a blogról, elolvasta az egészet, így ismerkedtünk meg. Gazsi totálisan impotens, nem áll fel a fasza! Nem is vágyik a konkrét aktusra, tehát nem ideges, nem feszült. Nem kell előtte megjátszanom magam. Nem ront rám, nem erőszakoskodik velem, nem gyötri a pinámat soha, SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT SEM. Gazsi egy kurva jó ember! 

Ha másért nem, őérte megérte ezt a blogot éveken át írni! Hogy megtaláljam őt. A TÖKÉLETEST. Számomra. 

De Gazsi, pont az itt olvasottak miatt érzi úgy, hogy nekem kell egy FASZ és tényleg lelkesen keresi. Állandót akar, nem csak az egyéjszakást fogadja el (ugye micsoda különbségek vannak????????????????), sőt, azért örülne jobban egy állandó fasznak, mert véleménye szerint az egészségem így biztosabb, mintha minden alkalommal más baszna meg. Megértette, hogy nem akarok gumizni az allergiám miatt, így most az én nevemben ő keres nekem faszt. Csodálatos! Nekem nem kell a millió levéllel foglalkoznom, nekem a Gazsi menedzseli ezt is. Csodás faszi, nem tudok, csak szuperlatívuszokban beszélni. 

Igaz, hogy maholnap már 70 éves lesz, így mostanság nem tudunk pl. együtt vásárolgatni, de kit érdekel? El is venne feleségül, én meg olyan nagyon nem tiltakozom ellene. Ha majd valaha még egyszer az életben lesz szabadság igazán, akkor még az is lehet, hogy hozzámegyek! Gazsiné lesz belőlem, ami szerintem sokkal jobban hangzik, mint a Balfaszné. :) :) 

Gazsi nem kéri, hogy írjam rá a vagyonomat, tény viszont az is, hogy én nem is hazudoztam neki semmi olyasmit, hogy rám hosszú börtön vár. Mondjuk annyira megtetszett az ötlet, hogy mondtam is neki a minap, hogyha megunom, akkor onnan fogja tudni, hogy előállok valami hajmeresztő hazugsággal, hogy elkövettem valamit, ami miatt egyszer... majd valamikor... egy tök titkos bíróságon, tök titkosan el fognak ítélni.... na, akkor majd tudja a Gazsi, hogy mehet vissza a villájába. Meg akkor is figyeljen nagyon, ha belépek valami pártba és nekiállok influencerkedni. Ez így együtt lesz a jel, hogy szakítani akarok. Csak a simi kell már majd akkor és ki fogom használni. A börtön árnyékában című műsornak elengedhetetlen része lesz, hogy MINDENT ARRA FOGOK FOGNI, HOGY MAJD EGYSZER VALAMIKOR BÖRTÖNBE KERÜLÖK (hogy sosem, azt a Gazsinak nem kell tudnia!!!!). Ezek a határaim Gazsi, tudom, hogy a te szemszögedből nézve felháborító, de akkor is ez van. Kellesz ide mellém, meg kell külön egy fasz is, mert Gazsi most az apukám valójában és apámmal SOHA NEM FOGOK BASZNI. Gazsinak, milyen érdekes, vakfolt amúgy a szex, meg valami csípőbaja is van, de ettől még olyanokat főz, hogy egy kanál kóstoló és azon nyomban elélvezek. Szó szerint! Gazsi a csúcs! 

Gazsi a hajamat is imádja mosni és szárítani, ami miatt külön imádom. A baráti társaságunkban persze senki nem is sejti, hogy Gazsi fasza nem áll fel, mindenki azt gondolja, hogy mi valódi igazi pár vagyunk, de minket nem érdekel, örülünk annak, hogy vetíthetünk kifelé. Van már saját insta oldalunk is, ott okoskodunk, csak még a megfelelő pártot keressük, ami mögé beállhatunk, hogy a formás picsámat mégiscsak nagyobb platformon tudjam mutogatni. Mert a seggem kezd egyre izmosabb lenni és Gazsi szerint, ha felállna a fasza, akkor megbaszna, de ne haragudjak rá, amiért nem áll fel neki. Nem haragszom... hiszen Gazsi csodálatos házmester, menedzser és még faszt is keres nekem. Mi kellene még?????? 

Engem nem érdekel a kovid, sem semmi, mert ezt a harmóniát én ennek az egésznek köszönhetem. Ha nincs a kovid, lehet, hogy sosem cuccolok össze vele. Még mindig egyedül lennék, de így tök jó, mert ha hazajövök akkor itt van a Gazsi. Megpusziljuk egymást, elmondhatom neki, hogy milyen volt a napom, ő megnézi ahogyan edzek, utána minőségi időtöltést végzünk kettesben, esténként meg álomba simogat. És ha megtalálja az ideálist faszt, aki nekem is tetszik, akkor heti 2-3 alkalommal meg lesz baszva a picsám is. Mi ez, ha nem a kánaán? És a fasznak is hazudozhatok, hogy börtön vár rám, bocsi, nem tudok elköteleződni, ráadásul Gazsira, mint apámra is simán hivatkozhatok. Egyszerűen ez életem legjobb éve!!!! Már tényleg csak egy párt hiányzik a hátam mögül és akkor influencer leszek és már melóznom sem kell majd, hanem gyártom a pártnak a tartalmakat és abból szépen megélek. Ha meg úgy van, akkor akár a fasztól, akár a Gazsitól szerzek pénzt, lenyúlós alapon természetesen. Először megígérem, hogy ingyér, aztán összeveszek velük és bezsebelem a pénzest, mint anno rajtam a Sváb rendszeresen. Me' nincs ingyér semmi basszátok meg! Semmi! De ez elég kis befektetés, és megéri. Tulajdonképpen már hálás is vagyok a Svábnak, hogy a mocskos kis életét megmutatta, mert remek ötleteket szemléztünk belőle a Gazsival, aki sokkal okosabb, mint a Sváb... ehh... hozzámegyek! 

Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! Gazsit mindenkinek! 

 

 Ui: Karesz, ha ezt olvasod, akkor a Gazsi üzeni, hogy amikor majd már találkozhatunk, ugorj fel hozzánk, mert téged nagyon szeretne megismerni. A Gazsi. ;)

 

Ui2: John Oliver megszerezte.. MEGSZEREZTE  A PATKÁNYOS EROTIKUS KÉPET!!! EZ VALAMI HIHETETLEN! ÚGY IRIGYLEM. ANNAK A KÉPNEK NÁLAM KELLENE LENNIE. VAGY A TANYÁBAN. MERT HÁT MÉGISCSAK KÉT PATKÁNY VAN RAJTA... DE NEM BASZNAK, talán mert vakfoltos az egyik. :) :) Jajj Gazsi, hagyjál már békén!!! :D :D 

IMÁDJUK A GAZSIMMAL A FASZIT, DE MI LEGÁLISAN NÉZZÜK ÉS ABBAN BENNE VAN, HOGY ÖVÉ A KURVA PATKÁNYOS KÉP!!! GRATULA!!!!! :) :)

Mennél többet nézzük Johnt, annál inkább válik világossá, hogy Trumpnak van egy magyar alteregója. :) Sírvaröhögős, de ez a valód stand up, nem az ilyen Kiss Ádámok!!!! És igen, mi is akarunk nyakkendős kollekciót vagy ingest... tököm bánja, NEKÜNK IS KELL!!! :) :) 

ANNYIRA KIFEJEZŐ EZ A KÉP, AHOGY ÖLELKEZNEK, AZ ÁLLÓ FASZ MEG DISZKRÉTEN IGNORÁLVA VAN, HOGY MEGFESTEM MAGUNKNAK VAGY A GAZSI MEGFESTI AZ MÁ TUTI! :)

Itt a híres happy endem!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1315621474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása