Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

BÚÉK 2.0

 2020.01.02. 10:01

Tegnap állt itt egy bejegyzés, amit végül nem tettem publikussá. Hagytam a Szörnyet kijönni magamból, de nagyon figyelek, mert HIBÁZTAM. 

Hiba volt azt gondolnom, hogy immár 9 év megaláztatásnak hangot adhatok nyilvánosan. Hiba volt, mert a Kalácsképű ex bekóstolt, amitől mélységes düh generálódott bennem és azon túl, hogy így már biztos, hogy dühös évem is lesz, kiadtam magamból olyan dolgokat, amik nem tartoznak rátok. Ezért tüntettem el, mert oka van annak, hogy alig írok már az igazságról. Minek? Jól láthatóan senkit sem érdekel... és délutánra sikerült a dühöt kitolnom magamból és így legalább egy fél évem biztosan lesz, ami nem lesz dühös. Már azért is hálás leszek, főleg, ha még életemben lesz az a nyugodt, düh nélküli fél év, mivel tudom, hogy a sok elfojtott méreg ölt meg tulajdonképpen... igen, már halott vagyok, nincs visszaút, nem is küzdök, mert ÉN OKOS VAGYOK. Mit ér pár csata, ha a háborút már fent eldöntötték? Nem fogok energiát pazarolni semmiféle csatározásra, elfogadtam, hogy ennyi volt, ennyi adatott. Amiről nem mondok le, mert JOGOM VAN HOZZÁ, az a fájdalomcsillapítás. Már a Hospice is megvan, bérelt helyem van oda is, ha menni kell... szerintem ilyen egy felelős felnőtt, senkinek nem varrom én a nyakába magam, de keseregni sem fogok, pedig lenne miért, de ez sem érdekel senkit. 

Magammal foglalkozom, pedig már nem kellene, már csak ki kellene szednem minden jót az életből, mert nagyon-nagyon kevés az időm, de nem engedek a pressziónak, mert a halál maga nem lesz sem édesebb, sem keserűbb attól, hogy mondjuk most lázasan egy bakancslistát készítek és rohanok, hogy teljesüljenek az álmaim. Nem fognak. 

Nagyon kevés nyomot hagyok magam után.... de ez sem zavar. Nagyon-nagyon sok magyar ember, sorstárs fog rám így is emlékezni, nem kell nekem több. 

Az meg, hogy a Kalácsképű ex bekóstolt, bántott... persze, hogy bántott... de nem reagáltam rá SEMMIT.Hát egy ilyen tudattalan kis picsával nem érdemes... állítja, hogy én a képzeletemben élek és azzal töltöm ki azokat a réseket, amikről nincs információm. Hát ja.. ha elhallgatnak előlem fontos dolgokat, akkor mégis mit csináljak? 

De nem a képzeletem csal meg, nem ám... te vagy Kalácsképűkém az orrodnál fogva vezetve és meg is érdemled, úgy bizony. ÉS nem a képzeletem találta ki azt sem, te Nagy Tudatos "Bubukázó", hogy te anno, amikor nem tudtál szülni, bánatodban nem orvoshoz mentél, hanem kurattad magad a főnököddel. A mit sem sejtő ostoba, felszarvazott férjed meg hót nyugodtan szüretelte a paradicsomot  a teraszotokon. Te meg közben a picsádat odaadtad a főnöködnek és az ő faszát szopkodtad. Mennyire tudatos már így feldolgozni a gyászt. Mennyire korrekt vagy már, hogy bepróbálkoztál a TE Bubukádnál is... talán még arra is képes lettél volna, hogy Bubuka kölkét belebaszd a családi közösbe, az ostoba férjed meg nevelte volna a más kölkét. Kalácsképűkém! Söprögessél már össze a mocskos hajlékodon, aztán törjél felettem pálcát, rendben? Köszönöm, kis Tudatos! 

És itt a düh, nem tudok vele mit kezdeni, mert ÉN TUDOM, AMIT TUDOK BASSZÁTOK MEG. És hallgatok. Pedig mennyibe tartana kinyitni a mocskos pofámat és mesélni arról a bizonyos vízpumpafogóról? Semmibe sem telne.

Ti csak azt látjátok, tudjátok, amit a másik fél elmondott nektek, és az érem egyik oldala alapján fikázzátok a másikat, úgy, hogy NEKTEK SOSEM KELLETT A PIEDESZTÁLRÓL LESZÁLLNI ÉS AZ ÉN CIPŐMBEN JÁRNI. SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN. De ti pálcát törtök felettem és ítélkeztek, PEDIG VALÓJÁBAN NEM IS ISMERITEK AZ EMBERT, AKIT VÉDTEK. Csak az álarcait ismeritek. A te löttyedt csöcsöd is kint van a mai napig a neten, nem szégyelled magadat? Te Kalácsképű RIBANC??? Gondolom ő megerősített abban, hogy jól csinálod Gabika, ha meddő vagy, vagy a férjed az, akkor a leghelyesebb, ha a főnököddel rongyosra baszatod a picsádat, mert attól majd feldolgozódik a gyász. Jesus!!!!! Hányni tudnék tőletek, a hamis realitásotoktól és a konkrét SZEKTÁTOKTÓL, ahol egymás FASZSÁGAIT ERŐSÍTITEK. 

S gondolom hozzád nem ment egyszer sem a Sváb, hogy add a kezed Kalácsképű, hadd mocskoljam be. Hát tőlem még ilyet is kért, és mivel azzal vádolsz, hogy én mindent kitalálok, álljon itt az ő saját keze írása baszd meg... felismered ugye?  A Te Bubukád kézírását? Az elsőt egy nőnek küldte, de nem akarta, hogy felismerjék a kézírását. A másodikat meg nekem küldte tavaly, illetve itt hagyta a konyhámban, miután előadta itt nekem magát, aztán egész éjjel verte a faszát, de mint egy őrült, mert nem adtam neki pinát. Mert nem tetszettek a feltételei. Ez nem a képzeletem, ez A VALÓSÁG. 

img_1486.jpg

A fentit ismétlem, EGY NŐNEK KÜLDTE CSAK AZ ÉN KÉZÍRÁSOMMAL. 

img_1487.jpg

Látod kedves Kalácsképű, hogy akkor, mikor reszkető kezekkel ezt megírta immár egy éve a saját konyhámban, még SOK MINDENBEN IGAZAT ADOTT NEKEM. Láthatod, hogy TUDTA, HOGY MÉLTÁNYTALAN AZ AJÁNLATA (KEVÉS) és azt is elismerte, hogy AZ ÉN NÉZŐPONTOMBÓL FELHÁBORÍTÓ IS. 

Arról én már nem tehetek, hogy mire hazaért a lila fejű faszával a tanyájába... ja... bocsánat, az már a Botanikus Picsagörcsösé... szóval, hogy mindezt elfeledte. Ez nem az én képzeletem Kalácsképű! Ez az ő kézírása! Fel kell ismerd, elvégre ő a  TE Bubukád baszd meg. 

Fél évet írt, azóta eltelt egy év is már... s neki ezek voltak a keretei? Látod hogy kurvának akart? Látod, hogy én fizetni akartam a munkájáért, de ő a pinámat akarta cserébe, teljesen méltánytalanul és kizárólagosan? Látod, te nagyon Tudatos????? Azt már nem is kérem, hogy FELFOGD A NULLA ÖNISMERETEDDEL, HOGY MIT JELENT EGY MÁSIK EMBERTŐL ILYET KÉRNI. 

Az meg külön vicc, hogy csilliárdokat gombolt le rólam a pinám mellett, és abból építette a pinátlannak a tanyát!!!!!!

Úgyhogy húzzál el anyádba a meddő méheddel együtt a bús picsába egy kibaszott csengős szánon a Bubukáddal együtt. Meg jó ha tudod, hogy nektek is két évig mankóztam és kezeltem a lélegeztetőgépet. Bizony! Anno nálad kezdtem a szeretősdit, te voltál az első, de nem az utolsó, akivel csalt. Mert én kellek neki. Vagyis az odaadó pinám. Ennyi. Semmi több. Mert neki ennyire futja a hazug keretekből. Mert fontosabb a látszat... a hazugság látszatának fenntartása.... 

Bekaphatod kalácsképű a főnököd faszát, de akár a Bubukádét is, bánja a tököm, de engem ne kóstolgassál, mert borítom a bilit baszd meg, oszt akkor lesz csak sírás-rívás a kalákába baszó tanyában, hogy a kurva Isten rohasztaná rátok az eget. TERÁPIÁBA VELETEK MIND. KÉNYSZERGYÓGYKEZELÉSRE KELLENE TITEKET KÜLDENI, MERT ROMBOLTOK, ROMBOLTOK ÉS ROMBOLTOK.  Mit szólna a kedves férjed, ha tudná miféle ribancot vett el? Nem szeretnék én lenni az, aki megmutatja neki a VALÓSÁGOT. 

És remélem a haldokló barátját te pesztrálgatod a piedesztálról... mert én leadtam, hát a kurva anyja, az fog más haldoklókat kisérgetni. Nem tudsz te SEMMIT KALÁCSKÉPŰ, ESZED ANNYI, AMENNYI A SZŐKE RONDA POFÁDBÓL KIVILÁGLIK, VAGYIS NULLA. Egy széklábban több az értelem, mint benned, de te csak baszasd a ribanc picsádat a Bubukával meg a főnököddel és nézegesd a felszarvazott ostoba férjedet, ahogy paradicsomot szüretel. Sok sikert nektek a hazug, romboló élethez! Vigyél neki bablevest a képzelt börtönbe és szopkodd az ő faszát is és közben mantrázd, hogy így a jó, ez a helyes, TE erkölcsi hulladék Te... baszódjál meg. Lépjetek egyet hátra kérlek és szó szerint basszátok arcon magatokat kis gecik. 

BÚÉK mindenki a csontos seggembe! 

Nektek meg maximum lumos az önismerettől kongó, üres fejetekbe! Majd ha legalább fele annyit jársz terápiába és foglalkozol ÖNMAGADDAL, ahelyett, hogy olyanokkal veszed körül magad, akik a faszságaidban erősítenek, akkor kommenteljél te nekem Kalácsképű és igaz ez minden Sváb szekta tagnak!!!!!!!!! Addig POFI BEFOGI BASSZÁTOK MEG, MERT HA ÉN EGYSZER ÚGY ISTENIGAZÁBÓL KINYITOM A SZÁMAT, AKKOR VÉRGŐZFÜRDŐ LESZ BASSZÁTOK MEG. Remélem kurvára érhető voltam. 

Ja és Baba... akció és reakció.... majd akkor törjél te pálcát felettem és minősíts, ha patyolat tiszta a szennyesed. Addig kussban járjál szépen a folyóhoz, és mint Ágnes asszony, mossad te is a pongyoládat, meg a főnököd által összekent ribanc bugyidat. CSENDBEN ÉS HALKAN. ÉS HA VALAMI MEGLEPŐ, ISMERETLEN ÉRZÉS KERÍT HATALMÁBA, HÁT TUDJAD, HOGY AZ BIZONY A BŰNTUDAT ÉS A LELKIISMERETED. AMIÉRT FÉLREBASZTÁL. BÁNATODBAN. TÖBBSZÖR. TE TUDATOS KALÁCSKÉPŰ TE. 

ADAVA KEDAVRA BITCH! 

Hát, azt nem mondhatom, hogy sokkal jobb lett ez, de pár fokkal gyengébb, mint ami elsőre kijött belőlem. Azt hiszem, ezúttal pl. nem írtam le, hogy a picsába behintem sóval az összes gecit! Ez is haladás, hejj!!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr6115384636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása