Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez mind én voltam egykor

 2019.07.19. 11:45

Füst Milán írta, nem én, de attól még (vagy épp ezért) igaz! 

"Azt feleled nekem: - Ez nincsen egészen úgy,

- Semmi sincsen egészen úgy - felelem én. 

Vagyis minden, amit mondani tudok, esetleg

tizenöt szempontból érvényes, a tizenhatodikból nem. 

S lehet, hogy néked éppen ez a tizenhatodik szempont 

tetszik a legfontosabbnak. Akkor hát elbuktam nálad. "

 

Meg azt is mondta a Füst Milán, hogy a házasság, a férfi-nő kapcsolat olyan, mint egy négy lábú asztal. Bármelyik lába hiányzik, hosszabb vagy rövidebb, az asztal sántítani fog és felborul. A négy láb pedig a következő: 

1. Életstílusnak közelállónak kell lenni 

2. Szeretni is kell egymást (elfogadni teljesen, úgy ahogy van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

3. Szexuálisan össze kell illeni (ez nem elhatározás kérdése!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

4. és a házasság gazdasági kapcsolat is,  EL NE FELEDJÉTEK GYEREKEK! (A szerelmet megöli a nyomor!!!!) 

Nos, mindezek fényében nekem semmi esélyem nincs senkinél, soha életemben nem volt még ilyen asztalom, soha életemben nem éreztem még csak azt sem, hogy mondjuk 3 lábam meglett volna és esetleg kitéglázhatom, hogy még egy kicsit tartson! 

Életstílusom nagyon zárkózott, elfogadni mindmáig senki sem volt képes, szexuálisan soha nem illettem senkihez sem és KURVA GAZDAG VAGYOK. 

Ki mer elém állni, hogy legyek a babája? Senki a világon! Nem is csodálom, nem is vagyok meglepve. Elfogadom. Tart az élet, ameddig tart, nem nagyon érdekel... amíg itt kell lennem, addig viszont legalább jó sokat olvashatok.

Ma pölö vagy 13 percig felhőtlenül boldognak éreztem magam csak azért, mert ki tudtam menni az Allee elé és ott képes voltam könyveket válogatni és micsoda szerencse! 400 Ft-ért teljesen újszerű állapotban megtaláltam az "Uz Bencét"! Az eladó nem kicsit nézett rám sandán, hogy már-már ugrándozom örömömben! És nem, egyetlen percig sem érdekel, hogy Nyírő József náci vagy hazafi vagy mi a tököm volt! Engem az érdekel, hogy ír és mit ír és az gyönyörű!!!!!!!! 

No, megyek ÉLNI tovább, hogy mihamarabb meghalhassak! Ámen! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr3514970408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása