Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2018.12.10. 16:08

meg akarok halni. igen. csütörtök óta.. de a geci, meg a családom annyira basztat, hogy NEKEM EHHEZ NINCS JOGOM, hogy inkább nem akasztok. amúgy meg a jó kurva anyját mindenkinek, aki elvitatja a saját életemről döntésem jogát és érzelmileg zsarol ezzel! Mi a fasznak sivalkodtok? Mi a lófaszt vesztenétek, ha én végre távol ettől a mocskos világtól lóghatnék szabadon és nyugodtan a levegőben? 

Hát elhalasztom magam. Csütörtök óta, amióta a Geci lenyomta nekem a "the naked man"-t, nem eszem egyetlen falatot sem. Mára már szarul érzem magam, ez igaz. Meg szóltak, hogy szarul is nézek ki. De nem érdekel. Egyszerűen nem érdekel. 

Akkor sem fogok enni. Mert nem akarok élni. Fel tudja ezt a maga valódi súlyában bárki fogni? Mert kicsit úgy érzem, hogy a környezetemben egyetlen olyan ember sincs, aki értené ezt a mondatot?!!!!

Hosszú éveket töltöttem terápiában, a Geci meg semmit. Mégis leoltott úgy, hogy azt hittem, mentem belehalok. Mert hát szerinte az egy faszság, hogy a gyermekkori traumák hatással vannak az emberre, itt nagyon egyszerű a képlet, én egy pszichopata kurva vagyok, akitől neki hányni támad kedve. 

Persze, csak ilyenkor, amikor nem fekszem le vele. 

Többször kértem, hogy ne dobálózzon olyan szavakkal, amiknek az fogalmával nincsen tisztában, de úgy látszik, hogy beakadt a lemez, és rendre, hetek óta a "pszichopata" jelzőt kapom. Márpedig én nem vagyok az, és mélyen sért, hogy egy hozzám képest önismeretben kb. a nullán álló gyíkfing ilyen címkét akar mindenáron rám ragasztani. 

Félreértés ne essék, tudom, hogy szörnyeteg vagyok, és tudom, hogy van bennem jó is. De nehogy már nekem kelljen bocsánatot kérnem! Nehogy már mindig a másiknak van igaza, mindig orbitális faszság, ami nekem fáj, vagy amit én mondok! Hát nem tudtam, hogy ez az egyszerű paraszt tulajdonképpen az Atyaúristen! Hát Bocsássál meg Uram, hogy meg mertem vonni tőled a pinámat! Most tombolsz és büntetsz, megölsz, csak mert mertem elutasítani a közeledésed. 

De hát ha egyszer rossz vagy Istenem! Miért engedjelek magamhoz, ha te egy féreg, egy hazug, egy geci vagy? Annyiszor engedtem neked, de most nem. Mert hányok tőled Istenem! Hányok attól, ahogy élsz és amilyen életre kényszerülök miattad én is. De nem, ez nem igaz. Bármikor elhagyhattalak volna. De nem tettem, tehát én vagyok a felelős azért, hogy az elmúlt 8 évben rosszabbul éltem érzelmileg, mint valaha életemben. Igen, ez viszont nem túlzás. 

Mert lehet, hogy agyonvert apám minden kibaszott napon, lehet, hogy anyám soha életemben nem ölelt és puszilt meg, és soha nem vettek nekünk játékot és sorolhatnám, de amikor vertek baszd meg, akkor ott voltak velem egy légkörben! Amikor anyám nem foglalkozott velünk, ott volt. Te meg úgy bántasz, hogy még itt sem vagy! Nem, dehogy vagy rosszabb a szüleimnél! Ugyan! Max. pont úgy bánsz velem, verbálisan főleg, mint az apám. De ennyi! Nem tudod őket együtt kenterbe verni, arra sajna még sokat kellene gyúrnod, de inkább örülj ennek, ez egy furcsa dicséret tulajdonképpen! 

Ebben nőttem fel, hogy idióta vagyok, faszságokat beszélek, kurva vagyok, ÉS HÁT MIÉRT NEM VAGYOK FIÚ, AKKOR NYILVÁN OKOSABB IS LENNÉK KAPÁSBÓL, és dögöljek meg, dögöljek meg, dögöljek meg!!!! tudod te, hogy hányszor üvöltötte az apám, miközben éppen PÉPPÉ vert engem, a nővérem, az anyám, vagy mindhármunkat felváltva azt, hogy "dögölj meg?". Szinte folyamatosan ilyeneket üvöltött baszd meg, meg hogy megöl  minket!!!!!!!!! Szó szerint, hogy "Megöllek te büdös kurva, megöllek!". Voltam mindehhez kb. újszülött. És az első 16 évem ebben a pokolban telt. Ehhez képest lettem valaki. Nem egy nagy szám nyilván, de mégiscsak valaki. És semmiképpen sem pszichopata baszd meg. Pont, hogy túlérzékeny vagyok érzelmileg te korlátolt agyú, olvasatlan hülye! S igen baszd meg. Igen. Kicsi gyerekként én azt kívántam egy-egy verés közben, hogy az adott verés legyen végre HALÁLOS. Egész kicsi korom óta arra vágytam, hogy legyen vége. Arra a csendre vágytam aztán már, amit akkor éltem át, amikor először védtem az anyámat, és apám szó szerint a falhoz vágott, belém meg beszorult a levegő. De senki nem figyelt rám, tudod? És csúsztam le a falon és éreztem, hogy nem kapok levegőt és elcsendesült mindent és tudom, emlékszem, hogy úgy éreztem, hogy ez kell nekem, ez a nyugalom és csend és de jó lenne meghalni, mert akkor vége lenne ennek a szörnyűségnek! És itt jön be a képbe még egy dolog, amiről megint nem tudsz, mert nem jártál a beteg agyaddal sosem terápiába és olvasni sem vagy hajlandó: az a gyermeki én, az a hajtóerő, az a KURVA REBEKA, IGEN, Ő... aki azt mondta, hogy TÚL KELL ÉLNI, FEL KELL KELNI A FÖLDRŐL! És felállított. Apám meg levert. Ő meg felállított újra. Rebeka. Igen. Akár elhiszed, akár nem. Ő ment neki fejjel apám hasába is. Mert ő volt az az énem, aki túl akart élni. Minden kisgyerek túl akar élni és ahhoz az eszköztárhoz nyúl, amihez módja van. A tesóm keservesen sírt. Nem sokra ment vele szegénykém. De azért egyszer talán abbahagyták a verekedést, mert akkor tényleg nagyon sírt. Én meg villámhárító lettem baszd meg. Engem vert az apánk talán a legtöbbet, mert beleugattam a felnőttek dolgába. És közben még módszeresen kínzott is. Kezdve azzal, hogy 5 évesen megfogatta felem a forrasztópálkát, a sok öklöst és rúgást, a 2 fogam kiütését, a fejem betörését, a nyilvánosság előtti verést, és hát persze megfojtott 12 éves koromban. Igen. Majdnem elfelejtettem. LOL. 

TUDOD TE MI TÖRTÉNIK EGY GYEREKKEL, HA AZOK BÁNTJÁK, AKIKRE ÚGY TEKINT, MINT AZ ISTENEKRE? HÁT BEZUHAN A PICSÁBA BASZD MEG. DEPRESSZIÓ, SZEMÉLYISÉGZAVAR, BÁRMI JÁTSZIK, LEHASÍT A VALÓDI ÉNJÉRŐL TÖBB SZELETET IS AKÁR, MERT TÚL AKAR ÉLNI, DE PONT AZOK CSÉPELIK, AKIKTŐL SEGÍTSÉGET KÉRHETNE! BELE TUDSZ EBBE GONDOLNI AKÁR EGYSZER IS BASZD MEG??????????????????????????????????????????? ÉS KÖZBEN MEG IS AKAR HALNI, MERT AZOK BÁNTJÁK, AKIKNEK SZERETNIÜK KELLENE AZT A CSÖPPSÉGET! ÉN MÉG A NEVEM SEM TUDTAM ÉS MÁR AGYON VOLTAM VERVE BASZD MEG! NEM VÉDEKEZÉSKÉPP KAPKODOM EZT MAGAM ELÉ, HANEM TÉNYEKET KÖZLÖK. ÉS ÍTÉLJ MÁR EL, AMIÉRT NEM TUDTAM MÉG FELDOLGOZNI ÉLETEM ELSŐ 16 ÉVÉT! BOCSÁSSÁL MEG, HOGY - EGY PICSAGÖRCSHÖZ HASONLÓAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - EZ A LELKI TRAUMA SEM GYÓGYUL ÁM ATTÓL, HOGY EGYSZER ELMEGY AZ EMBER LÁNYA KINEZIOLÓSUGHOZ! tik kibaszott tudósok basszátok meg! tik tudjátok itten a az okosat, ugye?????????????????????????????,

Persze, tudom... te megmondtad, hogy ez egy nagy faszság, a múlt az múlt, a jelent kell nézni és készülni a jövőre. A múltat le kell zárni. Hidd el, hogy én próbáltam és próbálom. Sem te, sem a görcsölős barátnőd, bocsánat, feleséged nem jártatok még normálisan egyszer sem terápiába. Nyomod itt nekem azt a sablon dumát, amit a kőbunkók szoktak, tudod? Aki kb. az ősember szintjén állnak önismeretben! Ezek vagytok tik! 

Én meg sokkal feljebb vagyok, de arról baszd meg nem tehetek, hogy a pokolban nőttem fel, és hát bocsi, ezer bocsi, hogy a traumafeldolgozás nem megy olyan gördülékenyen. S én mit mondtam erre neked? Örülj, hogy neked nem ilyen gyerekkorod volt!

Hülyeség az egész! Én pszichopata vagyok, és nem azért viselkedem időnként számára elfogadhatatlannak, mert olyan a múltam, amilyen. 

A geci szerint amúgy az, hogy folyton öngyilkos akarok lenni, szóval az, amit én mondtam neki magyarázatként. Az is faszság. Nem baj, hogy nem én találtam ki ezeket, hanem szakemberek mondták, akkor is faszság. Minden faszság velem kapcsolatban, minden faszság, amit csinálok, mondok vagy épp nem csinálok, vagy nem mondok. 

Folyamatosan tiltakozik ellene, de mindig oda lyukadunk ki, hogy ő kizárólag akkor szeret velem lenni, ha én eljátszom, hogy semmi baj nincs sem bennem, sem körülöttem, sem a világban, és kellően nedves puncit bocsájtok a rendelkezésére. Ennyi! Ez a szerepem. Most Mikulásra is megmondta, hogy az olcsó munka mellé kéri ilyenkor a feltöltődést, baszás formájában. Ha így nézem, valóban őszinte volt. 

nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. 

"az ember gonosz, benne nem bízom, de tűz, víz, ég igaz rokonom"

nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. nem akarok élni tovább. 

"igaz rokon, hozzátok fordulok, tűz, víz, ég s föld leszek, ha meghalok"

nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. 

"Tűz víz ég és föld s minden Istenek: szeressétek, akiket szeretek" 

nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. nem akarok tovább élni. nem akarok tovább éni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1414469058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása