Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Izzadtságszagú Répakirály

 2023.04.07. 05:48

Hihetetlen, de egészen nézhető formátumban fent van a youtube-on a John Wick 4, aminek eléggé vegyes a kritikája. 

Ha már 3-kor ébredek fogfájásra, akkor így adtam neki egy esélyt....

A 40. percnél járok és sajnos unom... csitt-csatt, dirr-durr... és oké, hogy most japcsik vannak, meg szamurájkardok is, meg minden, de sztori az kb. nulla és csak harcol a Keanu azokkal az asztalosokkal, akiknek olyan szuper ruhájuk van, hogy minimum 6x kell fejbe lőni őket, hogy tuti meghaljanak. 

Kicsit olyan érzés ezt már negyedszerre nézni, mint a Star Warsban, mikor a kicsi Anakin 30 percen keresztül versenyzett a semmi közepén. Értem, hogy ennek a sorozatnak ez a lényege, de nekem azt hiszem 3 elég volt ebből az esztelen csihi-puhiból, annak ellenére is, hogy igényesek az akciójelenetek.De miközben ezt írom, se hallok mást, csak testek puffanását, lihegést, jihhjuhhhajj kiáltásokat, meg lövéseket. "Ugyan John, zárjuk már le ezt a szart!"- mondja egy vak (?) faszi és most meg már itt egy fiatal fekete csávó is, szal kb. mindenki a földön bérgyilkos és mindenki Wicket akarja. Ez negyedszerre számomra sajnos nem igazán csábító... konkrétan unatkozom, miközben hallgatom, és azért hallgatom már, mert nézni is untam. Jó, a koreok még mindig faszák. Bár ez a vak (?) pasi eléggé ripacskodó... és akkor most a Westwordos szamurájos apuka fog gondolom meghalni, mert szerintem a látássérült faszi az, akivel majd a végén kurvára harcolni fog a Keanu vagy mittomén, igazából annyira nem érdekel... de hogy úgy tényleg nem. Most csak pengehangok vannak, meg a nő felkiáltott, hogy "APÁM!", és ja... apu meghótta magát. És ezzel így kurvára leültetik a filmet, szóval egy ilyen dinamikátlan hullámvasút az egész. A sztori tényleg ilyen - már bocsánat - ovis szintű, hogy "Most játsszuk azt, hogy én vagyok a vak überfain bérgyilkos, te meg egy apa és te meg a lánya és megöllek benneteket"... persze nem konkrétan ezekkel a szavakkal, de olyan benyomást keltenek a dialógusok meg a sztori, mintha nagyon fiatalok írták volna. Konkrétan ovisok. Sajnálom, de most is a csaj így "Sajnálom, de vagy Ön öli meg vagy én". - mire John "Megértettem". És most megint halálközeli állapotban ül a film, de gondolom hamarosan meg megindul a cséplőgép... kiszámítható, unalmas, gyerekes. Kár, hogy nem tudták, hol kell megállni. Én úgy a 2. rész után hagytam volna már az egészet. De így tényleg a "Rekkenő" trailere jut az ember eszébe... "senki sem gondolta volna, hogy szükség lesz rá a világnak... még 6x!"... aztakurva.... 

 

Jesus! Hát ez má' így mi, hogy van egy karakter, aki annyi, hogy "A nevem Klaus". Ez ugye már paródia? Ezt ugye nem komolyan gondolták? Me' ha igen, akkó' Sharknadooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!

Baszki, a berlinieket nem lehet a vibe-ból egykönnyen kizökkenteni. Mit nekik egy fejszés gyilkos, meg ilyenek... ők csak nyomják a dance-t! Ott már megvalósult a "legyen tánc!". ÉdesJézusAdjErőt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr9118096708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása