Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2018.05.27. 14:48

Sharknado maratont tartok. Azt hiszem, ez mindent elmond arról, hogy hol tart épp az életem, és merre megy (a levesbe!). 

Jó lenne összeírni, hogy az 5 részben összesen hányféle "nado"-t találtak ki. 

Na, hátha ezzel foglalkozni nem lesz gyűlöletes. Úgysem csinálok semmit. De TÉNYLEG SEMMIT. Nem is értem, hogy minek kelek fel? Mert még dobog a szívem és még automatikusan veszem a levegőt. 

Egyszerűen lebegek az űrben, senkinek nincs szüksége rám, senkinek sem hiányzom. Hát akkor kurvára bedőlök az ágyba, és lenyomom mind az 5 kibaszott Sharknadot (2018.07.04-én jön a 6. rész, állítólag az utolsó) és összeszedem a "nado"-kat. 

Hahó Jóisten az égben! Ez most komoly baszd meg? Hogy Sharknado maratont tartok? Megszánhatnál igazán és véget vethetnél ennek mondjuk egy 20 mp-es szívrohammal vagy egy rögtön halálos agyvérzéssel. Nyírj már ki baszd meg, mert ennek aztán tényleg a világon semmi értelme. 

Hogy így vagyok és azzal telik a napom baszd meg, hogy Sharknado sorozatot nézek! Az 5. részben már "Sharkzilla" is van baszod! Tényleg nem értem, hogy mi a célja egy ilyen here életnek.... baszd szájba magad te is! Rohadj meg! Köszi! 

Sharrikan, Firenado, Bolildernado, Sand-nado, Oilnado, Lightning-nado, Lavanado, Cow-nado, Nuklearnado, Natonado, Safarinado

(A "Natonado" kurva jó, mert az akkor van, mikor a NATO képviselőket eszik a cápák, a Nuklearnado-ból meg kibaszott nagy hömpölygő zöld cápás trutymó lesz, amiből aztán feláll Sharkzilla!!!!!!!!!!!!!!!) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr4614006172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása