Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Picsagörcsöm van! Elveszel?

 2015.12.30. 16:10

De most komolyan! Elveszel és szeretni fogsz, míg meg nem halunk? Kitartasz mellettem, bármit hoz is az élet? Akkor is, ha esetleg a picsagörcsöm elmúlna? Nem, nem akarok vele szakemberhez fordulni, ameddig csak lehet, tartogatom, hogy szeress, megbecsülj és elfogadj! Esküszöm!

Az van, hogy kicsit ráfeküdtem a kúrópajti keresésre és természetesen találtam magamnak ipsét. Felregisztráltam egy kifejezetten szexpartner kereső oldalra, feldobtam pár képet magamról, miniruhában meg ahogy kell és találkoztam is egy pasassal tegnap. Nem állítom, hogy elájultam tőle, de tiszta és ápolt volt, ezen felül lehetett vele beszélgetni. Udvariasan teáztunk a lakásom közelében, de igazából már a levelezés során letisztáztam, hogy baromira nem érdekel, honnan jön, merre tart és jelenleg hol áll, merthogy nem TÁRS-at keresek. Kicsit meglepődött, de emlékeztettem, hogy valószínűleg ő is potya kefélésért van az oldalon, úgyhogy most két lehetősége van: eljátssza, hogy szerelemre akar lobbanni vagy feljön a lakásomra és dugunk.

Nem sokat teketóriázott, ripsz-ropsz itthon voltunk. Nem csókolt rosszul, pont megfelelően használta a nyelvét is és általában azt mondhatom, hogy nem volt ügyetlen. Bennem nem igazán lobbant fel tulajdonképpen SEMMI, de "át kell esni a tűzkeresztségen" címszóval hagytam, hogy ő diktálja az iramot és ahogy szinte mindig, teljes mértékben alkalmazkodtam hozzá. Ő persze repesett és egyébként nem sietett egyáltalán. Nem egy fél órás numera volt, vagyis lett volna... öööö... szóval mondom akkor, jó?

Első kefélésnél nem igazán szoktam hagyni a nyalást. Az kurva intim dolog, bárki nem teheti oda a fejét. Fogalmazhatnék úgy is, hogy megválogatom, ki nyalhat a mézes bödönömből. A választott ipse nem nyalhatott, hiszen alig ismerem, én viszont megtettem neki mindent, amit csak kért (nem akart olyasmit, ami ellenemre lenne). Elvoltunk! Tényleg! Elkezdte volna betolni a farkát és BASSZUSKULCS a pinám begörcsölt! Pont úgy, mint a Nyomozómnál, egyszerűen nem engedett egy szikrát sem. Totál nedves voltam, jól esett az ujjazás is, de amikor a farkával közeledett, akkor a puncim kitette a "STOP" táblát.

Zavarba jöttem és egy kicsit ő is... kérdezte, hogy mit tegyen, hogy nekem is jó legyen, s láttam rajta, hogy nem igazán hiszi el, hogy jó így. Küszködtem, koncentráltam, szó szerint magamban kérleltem a hüvelyizmaim, hogy engedjenek ki, de rám sem bagóztak. Mivel tudtam, hogy soha többet nem fogok a faszival találkozni, egész egyszerűen közöltem vele, hogy bocsánat, de nekem ez nem fog menni. Eléggé elkenődött, de kiengeszteltem, mert persze, hogy leszoptam, ha már egyszer itt volt. Az az igazság, hogy kb. a felénél kezdtem el unni a dolgot, amikor pedig belém állt a picsagörcs, végképp elveszett a "baszás varázsa".

Egyből Fasztalanka jutott ugyanis eszembe és momentán elég rágondolnom, s a libidóm azonnal átugrik mínuszba. Hiába próbáltam a faszira figyelni, csak az járt a fejemben, hogy ha most látna Fasztalanka, talán megszeretne, mert látná, hogy mekkora kripli vagyok. Ilyen gondolatokkal a fejemben azt hiszem teljesen természetes, hogy nem sikerült a picsagörcsömet kiiktatni, ezért döntöttem a szopás mellett.

Már alig vártam, hogy egyedül legyek és kielemezzem, vajh miért zárt ki a lyukamból a puncim, de nem tudtam megfejteni az okot. Zaklatott éjszakám volt, 03:30-kor már felkeltem és nekiálltam főzni és kiiktattam a szexkeresőn a profilom, mert hát minek, ha görcsöl a pinám? Csak nemrég villant fel az a bizonyos villanykörte az agyamban és örömmel jelentem, hogy 99/%-ban megfejtettem a picsagörcsöm okát.

Dobpergés!!!!!!!!!!

Akkor és csak akkor tör rám a picsagörcs, ha a faszon gumi van!!!!! Minden más lehetőséget kizártam. Ez az egyetlen közös a faszi és a Nyomozóm között, a görcsöt kivéve. Nagyon úgy tűnik, hogy nem élhetek szabados szexuális életet, ugyanis a gumira eleve allergiás vagyok, s most már tuti, hogy a puncim önálló életet él, s bizony, megválogatja, hogy milyen gúnyában engedi be a vendéget.

Fellélegeztem! Aztakurvahogymegijedtemhogypicsagörcsösenkellélnem!!!!! Felszabadító a tudat, hogy nincs velem semmi baj (a puncimmal!), viszont gumi nélkül meg nem baszok fűvel-fával, úgyhogy bezárult a kör rendesen.

Me' megmondom őszintén, ha már a gyereknemszülés miatt eleve rossz vagyok, picsagörccsel már simán mellbe rúghat a kútnál a Kövér Ákos! De nem lesz rá szükség! Szerencsére! S az is Szentigaz, hogy Fasztalanka nem fog rám gerjedni, hiszen vele nem játszott sosem a gumi, így picsagörcsöt sem tudok neki produkálni!

A harangok hát nem miattunk szólnak...

 

Címkék: nEuROTIKUSs Agyalós Mesélős dublőrök Fasztalanka (Önként herélt ex-szerető)

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr228211650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása