Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Néha még..."

 2019.11.25. 02:16

"Néha még eszembe jutsz
Néha még felém hoz a szél egy illatot
A Margit sziget felől.
Néha felidézi talpam a rakpart köveinek
nyári melegét,

Vagy elmormolok egy-egy igét, mit a te szádból
szerettem hallani.
Néha még látni véllek a busz ablakából,
Vagy fogva tart egy ismerős tekintet,
Olykor azon kapom magam,
Teszem a dolgom, miközben
Időről időre a múltban élek.
Néha elkap valami, valami vágy,
Hogy lássalak, hogy tudjalak téged,
De elsodort tőlem a mihaszna élet.
Vagy én küldtelek el –
Már nem is tudom.
De nem, sosem hazudom az érzést,
Mi egykor az enyém volt,
S már csak gyönge folt botor szívemen.
Halványul egyre, de el sosem múlik,
Hiszen az igaz, örökké igaz marad.
S ha néha még eszedbe jutok,
Lásd majd az én szemeimmel magad."

(Sárhelyi Erika)

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Verselgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr7115323076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása