Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kétségbeesve keresem Juant...

 2013.07.07. 21:00

... annyira nagyon, hogy szinte már válogatás nélkül találkozgatok a faszikkal. Ja. S mit érek el vele? Nagy túróst. Nem miattuk. Gyakorlatilag kellenék mindegyiknek, aki látta a mocskos pofámat, amelyikre meg még rá is mosolyogtam, az kész lett egy perc alatt.

Nem! Itt most nem tartalmatlan önfényezésről van szó! Ezek egyszerű tények. Attól senki nem lesz super woman, mert szép a mosolya. Ez csak egy valami izébigyó... szép a szemem meg a mosolyom. Ennyi! Nem vagyok elszállva magamtól, pontosan tudom, hol a helyem.

Na szóval! Görcsösen párt keresek, mert magányos vagyok és boldogtalan. Ez azonban elég nehézkes, ha az ember ilyen-olyan módon, de mégis csak el van köteleződve Valaki iránt. A "Valaki" meg kurvára nem egy szingli pasas. Az túl egyszerű lenne. Még csak nem is egy másik szerető. Ugyanaz, aki két éve is volt.

Ő egy fura alak egyébként. Bogaras, meg kicsit perverz is. A bogarairól nem sokat tudok, a különös szexuális szokásairól viszont annál többet. Meg még azt is, hogy tökéletesen passzolnak az enyéimhez. Ezen a téren álompár vagyunk. Sosem volt még olyan férfi az életemben, akinek a legtitkosabb vágyaimat is elmondhattam, sőt... láthatóan élvezetet talál abban, hogy megtudja és megvalósítsa mindkettőnk álmait. Mert ő is pőrén áll előttem minden alkalommal, s a leghajmeresztőbb dolgok is "természetesek" közöttünk. Itt persze most nem kell ám arra gondolni, hogy egymás hasára fosunk, aztán csapdossuk a strandpapuccsal szétfele... de azért mégis eltérünk az átlagtól. Annyiban mindenképp, hogy elmondjuk, ellihegjük, kimondjuk, leírjuk egymásnak, esetleg még le is filmezzük. S közben egyikünk sem érzi azt, hogy jujj... most megütközik a másik ezen vagy azon. Nincs pironkodás. Nincs szégyen. Nincs gondolkodás. Elmondjuk, mire vágyunk és szeretettel megkapjuk.

Kötődöm hozzád. Te is hozzám. De ez sem átlagos. Mert ő is kötődik hozzád, és te is hozzá.

Én rád gondolok. Te rám gondolsz. S lehet, hogy ő pedig ránk gondol. 

Én hiányollak. Te hiányolsz. Ő meg boldog tudatlanságban nem hiányol semmit és senkit Mert Te ott vagy neki. Te Vele vagy. 

Én rólad álmodom. Te rólam álmodsz. Ő álmodik valakiről/valamiről, de ez nem lényeges, hiszen látszólag minden rendben van. Mert Te Vele vagy.

Én maszturbálok. Te maszturbálsz. Ő nem tudom, hogy mit csinál, de tény, hogy nincs szüksége erre, hiszen Te Vele vagy.

Én rólad fantáziálok. Te rólam fantáziálsz. Ő - ha szokott is csinálni ilyesmit - ki tudja miről fantáziál, de mindegy is, hisz Te Vele vagy.

Én nem hívlak. Te felhívsz. Ő alszik közben. S Te Vele vagy.

Én beszélhetek. Te hallgathatsz. Ő, ha akar, beszél, ha akar hallgat. Te így is, úgy is ott vagy Vele.

Én magányos vagyok. Te magányos vagy. Ő nem az, mert Te Vele vagy.

Én boldogtalan vagyok a csalás miatt. Te boldogtalan vagy a csalás miatt. Ő boldog, mert nem tud róla, hiszen Te Vele vagy.

Én mást akarok. Te is mást akarsz. Ő nem akar változást, hisz Te Vele vagy.

Én. Te. Ő.

 

 

Címkék: Szerető Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr995394599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása