Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindig is mondtam...

 2021.03.13. 04:00

Huhh... de erős videó. S akkor jön a troll és fennakad az irónián, fennakad azon, hogy MIÉRT HANGOS A TROLL és miért halk a Puzsér?? Azt a kurva... és megragadja a lényeget: KI VAN A MASZK ALATT??? (az én tippem csupán a hang alapján, de amúgy tökre nem érdekel, mert pont ez a lényeg, hogy BÁRKI LEHET SAJNOS: Thuróczy Szabolcs)

No, akinek az a legnagyobb problémája, hogy a hangerő miért olyan, amilyen és nem ismeri fel, hogy ez is SZÁNDÉKOS, az olvassa el alább. Bár MINDIG IS MONDTAM, HOGY A MAGYAR NEM TUD SZÖVEGET ÉRTELMEZNI (SEM) :) 

Az egyik szemem sírt, a másik nevetett, miközben néztem/hallgattam... nem... inkább sírt mindkettő... 

"Az utóbbi években nyilvános felületeimen a trollok száma és gyűlölködésük mértéke egyaránt megnőtt. Ezért egy rövid mocskolási útmutató képében segédanyagot kívánok adni a frissen érkezett felhasználóknak a mindennapos, gördülékeny gyalázkodás további elősegítése érdekében:

Számos alkalommal szerepeltem bulvár platformokon és kritizáltam bulvárszereplőket. Kiáltsd! 

Mocskos bulvárbohóc! Eladtad magad! Mindig is mondtam, hogy a rendszer része vagy!

Hiszek a marihuána legalizálásában, a THC jótékony, rekreációs hatásában, továbbá élvezettel fogyasztok kisebb alkoholtartalmú italokat. Mondd ki!

Mindig is mondtam, hogy egy alkoholista görény vagy te Puzsér! De csak most látom, hogy túlbecsültelek te mocskos, drogos geci!

Generalizált szorongással küzdök, hosszú évek óta járok pszichoterápiába. Halljuk!

Mindig is mondtam, hogy egy idegbeteg gyökér vagy te Puzsér! Szedjed inkább a gyógyszereidet és ne pofázzál mindenbe bele te beteg lelkű, nyomorult fasz!

400 órán át rádióztam és egy kétkötetes könyvet írtam a valaha volt legjobb filmekről, számos kulturális projekt rajongója vagyok, de ha valami nem tetszik, annak is hangot adok. Hallasd te is a hangod!

Mindig is mondtam, hogy egy megkeseredett fasz vagy te Puzsér! Neked még a Tóth Gabi se elég jó? Még a Pappa Pia se elég szórakoztató? Akkor legyél öngyilkos, te negatív görény!

Igyekszem beleállni azokba a konfliktusokba, amelyeket a nyilvánosság szereplői likevadászatból, sógorságból, komaságból következetesen kerülnek. Mondjad!

Mindig is mondtam, hogy egy antiszociális fasz vagy te Puzsér! Vigyázzá’! Szét lesz baszva a pofád!

Úgy gondolom, hogy az élet jog és nem kényszer. Hiszek az irgalomban, ezért pártolom az eutanázia jogát. Üvöltsd!

Halált osztanál Puzsér? Mindig is mondtam, hogy egy szaros náci vagy! Téged kellett volna ledobni a Taigetoszról, te nyomorult korcs!

Hiszem, hogy minden embert egyenlő jogok illetnek meg. Meggyőződésesen küzdök a kvótafeminizmus ellen és az ellen, hogy férfigyűlölő szekták nemi háborúba taszítsák a civilizációt. Mondd ki!

Mindig is mondtam, hogy lenézed és megveted a nőket Puzsér! Te falloszfasista féreg!

Nem kedvelem Orbán Viktort. Taszít, ahogy felszámolja a jogállamot és kiszervezi Magyaroszágot az Európai Unióból. Ordítsd!

Mindig is mondtam, hogy gyűlölöd a magyarságot Puzsér! Te tetves hazaáruló!

Egyáltalán nem örülök annak, hogy Magyarországon minden párt az agresszív, önző, szektás nyuggerek szavazatinak felvásárlásával hajt. Ne tartsd magadban!

Mindig is mondtam, hogy gyűlölőd az idős embereket Puzsér! Mér’ akarod mindet a Dunába lőni?

Nem kedvelem sem Gyurcsányt, sem az utódpártot. Kiáltsad!

Mindig is mondtam Puzsér, hogy te vagy Orbán hasznos hülyéje vagy tudatos provokátor! Mindkét esetben rohadjon ki a szíved!

Viszolyogtat a fajelmélet, a homoszexuálisokkal, zsidókkal, cigányokkal és migránsokkal szemben zajló uszítás. Mocskolj érte! Hajrá!

Mindig is mondtam, mi vagy te Puzsér! Egy büdös zsidó!

Pártolom a fegyvertartás jogát, mert úgy vélem, hogy egy társadalom felnőtté válásához ez elengedhetetlen. Nem a fegyver, hanem a jog. Mondd ki bátran!

Mindig is mondtam, hogy te mindenáron iskolai mészárlásokat akarsz Puzsér! Addig nem nyugszol, míg ártatlanok meg nem halnak miattad, igaz? Rohadék!

Támogatom az egyneműek házasságát. Ítélkezz!

Miért akarsz te minden kölyköt ferdehajlamú pedofilokkal megbaszatni? Csak nem azért, mert te is az vagy Puzsér? Mindig is mondtam, hogy a gyerekekre gerjedsz te beteg állat!

Életpárti vagyok, tehát szigorítanám az abortusz feltételeit. Üvöltsd!

Mindig is mondtam, hogy egy rohadt nőgyűlölő vagy te Puzsér!

Életpárti vagyok, tehát ellenzem a halálbüntetést. Rikoltsd!

Mindig is mondtam, hogy egy patkány vagy te Puzsér! Gyilkosok védelmezője! Remélem, a te családodat is legyilkolják majd! Akkó’ mit szólsz majd szemétláda?

Nem hiszek a feltétel nélküli segélyben, mert konzerválja a nyomort! Kiáltsd!

Mindig is mondtam rohadt Puzsér, hogy neked nincsen szíved! Egy neoliberális fasiszta vagy! Hogy a beled rohadna ki!

Hiszek a szólásszabadságban és a tabuk nélküli nyilvánosságban. Mondd csak ki! Hajrá!

Mindig is mondtam, hogy sértesz minket Puzsér! Beléd fojtjuk a szót! Kiseprünk a diskurzusból! Pusztulj a biztonságos zónánkból rohadék!

Úgy tapasztalom, hogy a multikulturalizmus Nyugat-Európában a sorozatos terrortámadások és az egyre szaporodó no-go zónák képében megbukott, ezért ellenzem a Közel-Keletről és Észak-Afrikából érkező bevándorlók kontrollálatlan befogadását. Ordítsd! 

Mindig is mondtam, hogy egy szélsőjobboldali, soviniszta szarházi vagy Puzsérpatkány! Máris szerveznéd a transzportokat, igaz? Te idegengyűlölő rohadék!

Meggyőződésem, hogy az elnéptelenedő Magyarország halaszhatatlan érdeke dolgozni és szülni hajlandó, nem muzulmán lakosság tervszerű betelepítése. Merd kimondani!

Mindig is mondtam, hogy te csak arra vársz Puzsér, hogy eladjad a hazánkat 30 ezüstér’. Köccsed koporsóra!

Nem hiszek sem a neoliberális elitben, sem a Wall Street által diktált demokráciában. Nem hiszek abban a globális kapitalizmusban, amely milliárdokat tart nyomorban, miközben elégeti a légkört és lakhatatlanná teszi a bolygót. Rikoltsd!

Jajj, Puzsér! Nem értesz a gazdasághoz! Mindig is mondtam, hogy jobban tennéd, ha inkább csak celebeket kritizálnál! Az való neked!

Erős véleményekben utazom, munkakörileg provokálok, sokszor nincs igazam és még többször tolom túl a biciklit. Add ki te is magadból!

Takarodj a közéletből Puzsér! Mindig is mondtam, hogy csak akadémikusoknak és Azurák Csabának van joga társadalmi problémákról beszélni! Semmi szükség itt vitára, főleg nem a te ugatásodra! Majd az egyetemeken s az Akadémián lerendezik ezt a szakemberek, akik értenek is hozzá és nem csak belepofáznak, ahogy te csinálod… te szerencsétlen!

Az elmúlt 15 évben tucatszor rúgtak ki különböző orgánumoktól, kifejezetten tartalmi, politikai okból. Rendes státuszban durván 3 évig dolgoztam, és volt vagy 10 év, melynek során teljesen ingyen gyártottam tartalmat. Ne félj kimondani!

Mi van Puzsér? Hiába erőlködsz, azt’ csak nem tudod elfogadni a piac törvényeit? Mindig is mondtam, hogy egy összeférhetetlen fasz vagy!  De úgy tűnik mégiscsak van az a pénz, amiért korpásodik a hajad, te faszszopó!

A főpolgármester választáson jóformán kampánypénz nélkül, szüntelen rágalmazás és mocskolás ellenére leraktuk egy korszerű, modern, élhető, zöld metropolis vízióját és tervét. 4,5%-ot szereztünk egy olyan választáson, ahol ellenfeleim százmilliókat költöttek. Tessék!

Egy vesztes vagy Puzsér! Egy bukott politikus, egy nyomorult senki! Ebben az országban mindig az alkalmas és a tisztességes jelölt nyer, de legalább ő lesz a második! Nem tudtad???

Nem indultam el az előválasztáson, mert a DK és az MSZP úgy megnehezítették az internetes szavazást, hogy az gyakorlatilag ellehetetlenült, az én részvételemnek pedig ez volt a feltétele. Ne tartsd magadban, hajrá!

Gyáva kutya! A demokrata attól demokrata, hogy engedi, hogy a DK törzsszavazói szarrá verjék az előválasztáson! Ezér’ hoztuk létre! Aki az engedélyük nélkül indul el egy választáson, az nem demokrata! Tanuld meg, te nagypofájú Orbáncsicska!

Olyan rendszerben akarok élni, ahol a hatalom 4 évenként leváltató. Ahol egyetlen politikai törzs sem rendezkedhet be évtizedekre. Vágd a pofámba!

Hűségesküt tettél a Gyurcsánynak Puzsér? Te nemzetáruló szarházi! Mennyi pénzért adtad el a hazádat a kommunistáknak? És még te próbálsz függetlennek látszani? Te magyargyűlölő szemétláda!"

Címkék: Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr10016459610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása