Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The witcher

 2020.02.05. 06:50

Megnéztem. 2x. Aúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú....

Kurvára ráérek, így módomban állt megnézni a sorozatot 2x is. 

Megbocsájtom: 

- hogy össze-vissza keverték az idősíkokat és behozták ide Cirit, akinek kurvára semmi keresnivalója nincs

- hogy egy csomó karakternek konkrétan átírták az egész jellemét

- hogy Yennefert ilyen árnyalatlanul mutatták meg (MI A FASZOM???????? Ő JAIME MÁSA... és ehhez képest itt nem jön le, hogy mit miért csinál szerencsétlen) 

- hogy nem derül ki SEMMI arról, hogy ki a vajákok, hogy képzik ki őket

- hogy a CGI BOTRÁNYOS. A sárkány (ami nem is az) secunder szégyent váltott ki belőlem

- hogy Kahír nettó rossznak van beállítva, holott ez sem igaz!!!!!!!

- hogy a varázslatnak ára van, és angolnát kell csinálni a varázstalanokból (???WTF????)

- hogy A VAJÁK, akinek max. 1,5 kezes a kardja... na szóval, hogy kb. 1-1,5 méteres kardja van (meg az ezüst!!!!!), de közelharcban KURVÁRA NEM HASZNÁLJA A KARDMARKOLATOT. Miért??????? Csapkod össze-vissza, mindenhonnan elővesz más szerszámokat, de a saját kardjának markolatát közelharcban nem jut eszébe használni. Egy ilyen kard eleve nem testközeli harcolásra van!!!!! Totál kiborultam ezen... mert nevetséges az egész harcjelenet a piacon. Ő egy KIVÁLÓ KARDFORGATÓ, mégis csak csapkod össze-vissza, BORZALMAS. Legalább mondjuk Gébiccsel jó volt a harca!!! De a trónteremben, a Sünifiúval is botrányos a kardozás. Botrányos. 

- hogy Kökörcsinnel helyettesítenek más szereplőket, akiket nem hoztak be végül a könyvekből. Tényleg. Ezt meg tudom bocsájtani. 

- hogy a kurva nilfgardiak úgy néznek ki, mint valami parasztok!!!! Nincs páncéljuk, nincs még egy kurva pajzsuk sem, a tollas fejdísz meg helló, csak Kahírnak van mutatóban.

 

No de!!!!!!! Fasza, kurva fasza a dal, amit kapott a sorozat. Angolul és még magyarul is nagyon tetszik. A magyar szinkronban mondjuk nem értem, hogy miért beszélnek egy "t"-vel? Pár részt néztem magyarul is, kíváncsiságból, és számomra teljesen érthetetlen, hogy miért mondanak olyan szavakat egy "t"-vel, amik amúgy két "t"-vel mondandók????? Nézzél bele, fel fog tűnni, teljesen ÉRTHETETLEN. 

Dara: Kinek/minek ez a karakter Ciri mellé????? Engem nem zavar, hogy egy eredetileg szláv mitológiából építkező, LENGYEL könyvet úgy adaptálnak, hogy telebasszák fekete meg mindenféle fajtájú színésszel, mert egy olyan világban, amiben SZÖRNYEK vannak, simán belefér. Mondjuk zavar, hogy Triss Merigold vörös hajú, hófehér bőrű, a sorozatban meg ilyen nem is tudom... ehh.... de Dara? A tündefiú? Minek itatták meg vele a Brokilon vizét? Egy férfival??? Vagyis fiúval? Meg úgy egyáltalán.... MINEK TETTÉK BELE????

Yennefer meeto-ja: ÉDES FASZOM. TÉNYLEG EGY KÖZÉPKORI VILÁGBA IS BELE KELL NYOMNI A FEMINISTA FASZSÁGOT? Én nő vagyok, de mi volt ez a tengerparton nyomott dumája? Nem, a nők nem csak edények, nem csak használnak minket, aztán magányosan kiürülünk. Ez egy beleerőszakolt nem is tudom mi volt... és Yennefer, az egyik leggyűlöltebb, aztán legkedvesebb karakteremet nagyon leegyszerűsítették. Csak a szépségért odaadja az anyaságot, aztán meg ezért harcol? Jesus! 

Zene: Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.... szép, tetszik, de a szomorú főszál zenéje... én nem tudom, de elsőre is egyből a Schindler listája ugrott be. Néztem, jött egy újabb szomorú jelenet, megint jött ugyanaz a zene... én meg azon kaptam magam, hogy arra várok, mikor jelenik meg Amon heccből lődözni vagy egy Icak Stern. Ez engem nagyon kizökkentett. Folyamatosan, amikor ez a zene szól, KONKRÉTAN A SCHINDLER LISTÁJA film zenéjét hallom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1815459446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása