Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GOT 08x04

 2019.05.08. 17:37

Tegnap megnéztem végül. De a 15. perctől már elkezdtem vasalni, tehát úgy kb. 60%-ban kötötte le a figyelmem. 

Nem, nem kizárólag kritikát fogok megfogalmazni. Tulajdonképpen ezt az HBO-s Trónok harcát ugyanis elengedtem. Nagyon is sanszos, hogy az utolsó két részt nem is nézem már meg... minek? 

Szóval, a picsafos rossz 3. rész után tényleg nem nagy kedvvel álltam neki, az eleje mégis tetszett, bár rögtön kiszúrtam valamit. De eleinte meghatott, hogy persze, halotti máglya meg búcsú, meg szép volt a Targaryen faszi beszéde is. Aztán mentek ugye gyújtani a lángot és akkor felülről is mutatták őket és bakker azonnal rányomtam a pillanatmegállítóra, és mint a hülye így néztem ki a fejemből. WTF?????????????

Rögtön elkezdtem számolgatni az epic csata halottainak számát és hát kijön úgy max. 2000 emberre. Az első sorban, ahol a "hősök" fekszenek, "raklaponként" 10 hulla van. A tornyosokon sem láttam többet 20-25 hullánál.Szóval ez kb. úgy az elpusztult holtak egésze, mint itthon nálunk a kétharmad. Meg én mondjuk nem tudom, hogy mi a lószart csináltak a sok zombi holttesttel? Deres úrnőjeként vagy Targaryen ivadékként vagy Tyrionként azért mondtam volna, hogy az a tuti, ha azokat is elégetjük. Vagy legalábbis ki kellett a várból lapátolniuk, s ugye a temetkezési helyen is garmadával feküdtek a zombik. Figyelem! Csak a White-ok robbantak szét. A zombi csak úgy összeesik, ahol van és ennyi. Marad utána hulla. 

Elindítottam újra, de már akkor indultam a vasalóért, hogy oké faszom, értem... tényleg megértem, hogy nem lehet szarból várat építeni és ha az írók képtelenek Martin világában úgy mozogni, ahogy talán csak a szerző, akkor esetleg nem kellett volna kitalálni egy alternatív véget. 

Na, jön is a halotti tor, meg a gyászhoz/túléléshez kapcsolódó ivászat és szexuális felajzottság. De most azért ez szerintem jól volt ábrázolva. Gondolj bele! Ott vagy élve, ezek a zombik jönnek, s ha nincs Arya, akkor bizony, mindenki zombi. Szóval ennek tudatában inad szakadtáig harcoltál és túlélted! Ha ez nem tölt el élettel, úgy igazán, akkor valami baj van veled. Abszolút helyén volt az, hogy a túlélők baszarintani akarnak. Meg enni és inni. Simán benne van. Lehet, hogy én is akarnék. Bár én sanszosabban poszttraumás sokkban feküdnék a lábadozóknál. 

Thormund nagyon jó szerintem, neki valahogy sikerült a jelleméhez illő szöveget írni és rettenetesen vicces volt, és kurva jó színész a pasas. Akkor is van egy nézése, amikor a bort megkapja a szarujába Tyriontól, és akkor is, mikor sírni akar Sándor vállán, aztán akad nő, aki lefeküdne vele. Imádom és sajnálom, hogy tőle búcsút kell vennem. 

Deneriszt én sosem kedveltem, de azért méltatlan szerepet kapott ebben a részben úgy érzem. Azért elég rendesen kivette a harcból a részét, kurva sokat áldozott is érte, aztán ott szomorkodik egymaga az asztalnál. Kezd is bepipulni. 

Tyrion, Brienne, Podrick és Jaime ivósat játszanak, ez azért tetszett pl.,mert Brienne nevet és gyönyörű! Aztán szerintem simán lejött a Briennek szánt állításból, miszerint szűz, hogy bizony az "aranyfaszúnak" tartott Podrick is. Ő rögtön iszik. Nem hinném, hogy a lovagját árulná el azzal a kortyolgatással, hanem inkább az van, hogy énekelt a kurváknak, nem lefeküdt velük anno. Ennek természetesen ellentmond, hogy mikor a csapat szétválik az asztalnál, akkor rámosolyog egy nőre, akire ő meg elég magabiztosan mosolyog vissza, aztán amikor meg Sansa beszélget az asztalán Sándorral, a háttérben látszik, hogy Podrick felszed még egy nőt és kettővel vonul el. Szóval lehet, hogy tényleg aranyfaszú és hangú énekes a csávó. Sok más mellett gondolom, a hátralévő 2 részben erre sem kapnak választ a nézők. 

Amikor másnap elindult a tanácskozás, akkor már bőszen vasaltam, mert gyakorlatilag számomra 8 év után (ami 9) már kurvára nem érdekel az ármány, a háború, a kegyetlenkedés azért a szájbavert vastrónért. Azzal, hogy az Éjkirály, Meg a Fény ura így le lett rendezve, részemről egyszerűen nincs miért nézni a sorozatot és ezt a 4. rész végérvényesen bebizonyította és eldöntötte. 

A tanácskozásra nem nagyon figyeltem, inkább vasaltam, aztán láttam, hogy elindulnak, és nem is értettem, hogy Euron hol támadt rájuk, de mikor láttam, hogy a skorpiókkal, melyek első változatával Bronn csupán épphogy meg tudta sebesíteni Drogon, most így lenyilazzák a Raegált, hát így megállt a vasaló a kezembe, hogy naaa... mi a faszom? És elkezdtem röhögni. Mert ez nevetséges. Hát nem azért repkedett Denerisz a hajók előtt, hogy felderítsen? Hogy az anyámban nem látta Euron hajóit? Az meg külön vicces, hogy ezek a vasszigetei faszik meg Euron is milyen jól tudnak célozni és hogy ezek a nyilak komplett hajókat durrantak ketté. Na, aztán láttam, hogy valahol partra vetődnek a Deneriszék, mármint a csapata és a Szürke féreg meg keresi a tolmácsot, ő meg sehol sincs. 

A rész végén meg az írók egyike aszongya, hogy Denerisz elfeledkezett a flottáról! Ismét írom! WTF? Felszállt és hirtelen kiürült az agya a magasban és azt hitte, csak úgy sétarepülget? Mondjuk pont úgy mosolyog és nézelődik, mint aki tényleg ilyen sárkányos városnéző túrán van... de a hivatalos magyarázat tehát, hogy elindult a legfőbb ellensége felé, de elfelejtkezett menet közben arról, hogy annak is van, sőt sokkal nagyobb serege, mint neki. Vagy úgy értik, hogy arra nem számított, hogy Északról Sárkánykőre utazva megtámadják? De hát akkor is, jó magasan szállt és nézelődött! Hogy az anyámban nem látta akkor Euron hajóit? 

Ja, egy pillanat! Anyjuk picsáját azért, hogy nem voltak képesek a búcsúzásnál Északon annyit beletenni, hogy Ostoba Aegon, tényleg első ezen a néven legalább megsimogassa azt az állatot! Hát mi volt ez? Mi. volt. ez????

Később összeállt, hogy Sárkánykő közelében volt ez az ütközet, és aztán a kövi, amit láttam, hogy a Denerisz meg a sleppje, illetve kb. 30-50 makulátlan vonul a Szörszi elé, aki gondolom a királyi vár vagy Királyvár egyik falán fogadja őket? Nem tudom, mert eddig Királyvár tele volt ilyen erdős területekkel,az vette körbe, a királyi vár meg körbe volt nőve a "várossal". Hátrafelé meg a tenger van, sokszor annak ablaka előtt fondorkodott pl. Szörszi is. Szóval nem tudom hol vannak, emiatt gondolom, hogy Királyvár, mármint a város körül lévő egyik falon, mondjuk ott meg erdők voltak, de mindegy... ki számolja már ezt...

De amit haljak meg nem értek! Odasétál Szörszi elé a Sárkánykirálynő, ott van Tyrion is, mi a faszért nem nyilaztatta le őket a Drogonnal együtt? Hiszen egy csomó skorpió volt ott. Vagy legalább Tyriont miért nem? Hiszen odasétált és könyörgött neki! És akkor felkaptam a fejem, hogy hoppá, Euron felcsinálta Szörszit? Nem, nem lehet, mert az utolsó évad napok alatt játszódik! Merthogy Tyrion ugye szóba hozza a terhességét. Korábban Szörszi meg ezek szerint Jaime gyerekét akarta Euronénak hazudni és meg is tette, Euronnak mondta, hogy tőle van. Ott van Euron, tényleg ekkora hülye egy ilyen hadászati géniusz, hogy nem merül fel benne, hogy Tyrion honnét tud a terhességről, mikor ő is csak kb. 40 perce tudja? Na mindegy... írók! Faszom belétek! Ki hitette el veletek, hogy tudtok Martin agyával gondolkodni? 

Aztán Szörszi lefejezteti a tolmácsnőt, mire a Denerisz iszonyú dühös lesz, már-már őrült arckifejezést vált és akkor most majd jövő héten akkor nézzétek meg, hogy mikor megérkezik John, akkor mit tudnak csinálni, mert engem ez nem érdekel. Majd a youtube-on megnézem azoknak a szereplőknek a jeleneteit, akik még egyáltalán érdekelnek, de én még 160 percet nem áldozok erre a sorozatra. Ennek már vége. Régóta haldoklott, de a hospice házba mindenképp akkor került, mikor elment a Nagy Csapat zombit szerezni Szörszinek. 

Az ott felejtett , nem is Sztárbákszos pohárról nem is beszélek, mert az oké, hiba, mém, de ennél azért sokkal-sokkal nagyon problémák voltak mind a résszel, mind a sorozat min. utolsó 2 évadával. Tehát a bögre vicces, és nem az a legnagyobb hiba!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr3414815076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása