Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

800!

 2019.04.26. 12:55

Nincs torta és semmi sem, csak az évek alatt kijött ez a szám, mármint, hogy ez itten a 800. kibaszott bejegyzésem. 

8 kibaszott év, 800 kibaszott szösszenet baszásról, dühről, boldogságról bánatról. Szép bizonyítvány! 

Egyébként meg az van velem, hogy mióta véglegesen befejeztem ezt a svábosdit, kezdek lassan magamhoz térni! 

Mert kurvára nem igaz az, amit ő állít rólam! Nem vagyok béndzsa picsa, sem pedig pszichopata. Annyi van a sztori mögött, hogy neki meg akartam felelni és próbáltam MINDENT, TÉNYLEG MINDENT. HA engedtem, azért voltam szar, ha nem engedtem, akkor meg azért. 

Most meg így kiderül, hogy döcögve ugyan, de teljesen életképes vagyok enélkül a nárcisztikus pöcs nélkül is, sőt! Mondhatni, hogy érezhetően jobb életem van, mióta nem mérgez a faszságaival és a faszával és ezt szó szerint érzem. 

Minimum - alsó hangon - kell majd még jó 3-4 év, mire kimunkálom mindazt a hazugságot, amit elhitetett velem. Az is szent igaz, hogy képtelen vagyok bárkiben megbízni, hála neki! Elérte, hogy azt sem hiszem el senkinek, amit kérdeznek, nemhogy, amit mondanak! 

Összefekszem időnként egy-két nyomorulttal, de atombunkerben vagyok, egyáltalán nem érdekel a partnerem és kurvára leszarom az állítólagos érzéseiket is. Igen, nekik adom vissza, amit én kaptam 8 kibaszott évig ettől a nyámnyila faszkalaptól! 

Mert a nyomorult gecijének volt pofája azt írni nekem, hogy én ARRA KONDICIONÁLOM, HOGY A SZEX ROSSZ. 

Aham.... na itt verte ki végleg nálam a biztosítékot és itt hullott le a szürke hályog a szememről, hogy ez egy idióta, ostoba fasz! Hát én kondicionálom erre? Én , aki minden alkalommal illatos, csinos, nedves pinával vártam? Ettől egy férfiben az alakul ki, hogy a szex az rossz dolog? Nem ám a nagyvalagú hugica... aki 4 vagy 5 kibaszott éve nem teszi neki szét a lábát! Nem a Gabi 2, aki csak pálinkával, csak sötétben, csak bizonyos pozícióban. Nem a Gabi 1, aki lefosta szex közben, aki elhagyta, aztán kúrta még őt is, aki férjhez ment, de mert nincs gyerek, össze-vissza kúrogatja a főnökével a mocskos picsáját! Na, ezek a riherongyok mind erősítették az ő férfiasságát és én, aki picsalében úszva vártam és bármit megtehetett velem, én meg megkaptam a pofámba ezt. 

És igen, ÚGY ELKÜLDTEM A RETKES KURVA ANYJÁBA, HOGY LEHET, HOGY MÉG MINDIG TÉRDEN CSÚSZVA KÓVÁLYOG A NYOMORULT SZÁJBABASZOTT TANYÁJÁBAN. 

ÉS BÁRMIKOR, SZÁZEZERSZER IS ELKÜLDÖM A RETKES GECIBE, HA ILYET MER MONDANI! BASZD SZÁJBA A JÓ ÉDESANYÁDAT VAGY VALAMELYIK VÁLASZTOTT HÚGODAT TE NÁRCISZTIKUS FASZKALAP! Aztán nekik is játszd le a "pszichopata vagy" lemezt és LEGYENTÁNCMÍGÉLSZBASZDMEG! 

Mióta nem számolok ezzel a fasszal, elkezdett a saját - eddig elnyomott erőm - visszatérni. És csitul az indokolatlan szégyenérzet is. Mer hát miért is én szégyelljem magam itten? Nekem nincs itthon egy Józsim, mint neki a botanikus Eszterke. Sem potens, sem impontens Józsit nem tartottam magam mellett, ellenben vele, aki élettársak garmadáját vonultatta fel a tanyában, miközben a háttérben engem baszott. És ezek a nők mennek a mennybe, ezek, akik annyira nem nézték férfinak, mint a köröm alatt a piszkot. De én kondicionáltam őt erre. 

Hja... Apuka, menjél már oda egy normálisabb picsához, és kérdezd már meg, hogy állna a szája, ha mindig másokat választanál, aztán jönnél rinyálni, hogy jójó, akit választottam, csak a picsáját nem adja, gyere baba, baszogatlak téged. Melyik nő nem borult volna 8 kibaszott év alatt? Melyik nem küldött volna el a mocskos kurva anyádba? Mindegyiktől ezt kaptad és ezt is fogod kapni. Csak én voltam az egyetlen nő az életedben, aki elfogadott téged. 

Most meg baszd meg mi lesz belőled? Brandon Stark? Vagy megkúrod a húgodat és rögtön Aegon Targaryen lesz belőled? LOL. Megnézném én azt a baszást Öcsémfia! Az már szent igaz, ha egy nő nem kíván egy férfit, akkor bizony a kicsi lyuk nem nedvesedik. Meg igen, van a picsagörcs betegség is, amiért úgy kell bánni vele, mint a hímestojással. A másikat meg megerőszakolták, a harmadik meg nem tud szülni, ezért kúr félre... szóval mindenki patyolattiszta basszátok meg, csak én vagyok a pszicho. 

Mondom faszfej:  A MOCSKOS KURVA ANYÁDAT VAGY BÁRMELYIK HÚGODAT BASZOGASSAD EZEK UTÁN TE NYOMI PÖCS TE. 

Hát férfi az ilyen? Ember az ilyen? Aki a húgával él? Aki ráíratja a vagyonát egy ilyen nokedliszaggató, tájszólásos büdös picsagörcsölősre? S azt tételezed fel, hogy nekem kellene abból a nyomorult tanyádból bármi? Ne röhögtess már, mert úgy fáj, hogy beszarok! Milliomos vagyok te kis geci, ha még nem tűnt volna fel! Soha le nem húztalak téged, veled ellentétben. Soha nem vágytam a tanyádra, egy pusztulat az egész, homokos az egész, mint ahogy szerintem te is látens buzi vagy, de mindegy is. A te traumád a tied, ha nem dolgozol vele baszd meg, akkor kár volt élned... meghalni úgy, hogy a húgoddal élsz és soha többé egy egészségeset nem baszol. Én vagyok pszicho? Hát nem én verem a varrógépállvány előtt 42 évesen a nyomorult faszomat reggelente a picsámra, hanem te. Te kibaszott beteg állat. 

Te ártatlan vagy, téged ártatlanul hurcolnak most meg... kackac... élethazugságaid a sírig fognak kísérteni Öregem! Amikor majd ott áll a halálos ágyadnál az Esztike, a szottyadt, soha meg nem baszott picsájával, tán hálálkodni fogsz neki? Neki, aki miatt börtönbe mész te nyomorult geci????????????????????????

 

Legalább annyira undorodom már tőletek, mint a Trónok harcától. Egyből eszembe jutottatok gec, mikor a királynő a plitvicei tavaknál azt parancsolta a nyomorék havasnak, hogy melegítse fel a királynőjét... te is így ugrálsz a kis picsagörcsölősnek? 

Nyugodt legyél fasszopkodó, az én picsámat úgy basszák, hogy alig győzöm, szóval biztos lehetsz benne, hogy egy impotens köcsögként fogsz bekerülni, oszt ott majd gondolom egy jófajta Józsi kezelésbe vesz, ha engedélyezi az Esztered, ha nem! 

a kurva anyád, az kondicionált téged arra, hogy a szex rossz. Söprögessél geciláda a saját poros, koszos paraszt tanyádban! Először a görcsölőst röptesd, ja... azt nem lehet, hiszen ráírattad az egész tanyádat! Aztán volt pofád az én ágyamba befeküdni meztelenül és engem vádolni azzal, hogy nem vagyok elég kompromisszumkész. A kurva anyád, az nem volt az te szemét geci!!!!

Barátkozzál olyan agyalágyultakkal, akik a mopszukat tartják gyerek helyett, pont az ilyen senkiházi idióták valók nektek. 

A legjobb barátodat meg majd pátyolgatom én a halálos útján, abban hiba nem lesz Öcsisajt! Tudom, amit tudok és tudom, hogy kurva jó vagyok a szakmámban és szégyelld a mocskos geci pofádat, hogy nem támogatod! Legalább ne úgy lőcsölted volna rám a szerencsétlent, hogy neked a legjobb barátod! Szarsz a pofájára! Mit teszel az ellenségeiddel, ha a barátaidat így leszarod? Empátia mint olyan van benned? Mert ha nincs, és úgy tűnik fikarsznyi sincs benned... hát a pszichopátia egyik jele tudod faszfej? 

Lehet engem savazni, meg lehet alternatív történelemkönyveket írni, a lényeg akkor az, amit én ugatok ezen a kibaszott blogon nyolcszázadszor is: 

TE EGY HAZUG MANIPULÁTOR VAGY. SOHA NEM SZERETTÉL. NEM ROSSZUL SZERETTÉL, CSAK EGYSZERŰEN NEM SZERETTÉL. Ezért nem kárhoztatlak, csak azért, hogy használtál. Kihasználtad azt, hogy a saját traumáim akkorák, amikből nem tudok csettintésre meggyógyulni és te nem is hagytad, hogy gyógyuljak. Újra és újra visszarántottál a magad szennyébe, a beteg anyadba. 

Nyilván flúgos vagyok! Normális ember nem engedett volna neked ennyit! Már a Gabi 1-nél röpültél volna. szerencséd, hogy kifogtál közben engem, akinek soha nem volt önbecsülése, sem önbizalma, ezt te tovább romboltad, így játszhattál velem, amikor csak akartál. Hazudhattál, amikor csak akartál és te megtetted! Mindig hazudtál nekem a pinámért. Amikor meg azt mondtam, hogy nem adok, mert hazug vagy, akkor meg elgurult rendre nálad a gyógyszer és ordítoztál. Hát igen, tudom, milyen az, ha nem kielégült az ember! TE szánalmas fasz te!!!!!! 

Én nem vagyok főnyeremény. Ezzel semmi újat nekem nem mondtál. De az hótziher baszd meg, hogy a hiba nem kizárólag bennem van! Nem lehet kipécézni egy embert és azt mondani, hogy ő a felelős mindenért. Egyszerűen nem tehetsz ilyet baszd meg! Vastagon benne vagy mindenben! Akár akarod ezt tudomásul venni, akár nem... ettől a tény még tény marad! 

Becsaptál, cserbenhagytál és még az utolsó utáni pillanatban is HAZUDTÁL, HOGY ROHADJON A LELKED MEG A POKOLBAN ÉRTE. Az Eszerért tudtál rinyázni titokban meg visszacsábítani... ja... bocs, hisze egyszer sem kúrtad meg... tehát ő is kihasznál téged. Ki a kurva anyja itten a haszonleső? Nulla befektetéssel lett egy tanyája. Okos. Okosabb mint én. ÉS száraz. Mint a kurva sivatag. És mind az egész a TIÉD BASZD MEG. Amíg élsz, maradjon a nyakadon a picsagörcsös. Soha ne legyen gyereked, mert ne taníts egy másik nemzedéket geciskedésre. Ráadásul olyan ostoba fasz vagy, hogy nekem sírsz, hogy nem lehet gyereked. Nekem, aki elvetélt a tiéddel, és aki nem kapott ekkor (sem!!!!!!!!!!!!!!) lófasz támogatást sem! Hát száradjanak a gecisejtek bele a golyóidba, mert gyereket baszd meg, ahogy normális társat sem érdemelsz te kibaszott genetikai hulladék te! Ti ott mindannyian, abban a pest megyei tanyában, a kurva anyátokat baszogasságtok szájba, olyan betegek vagytok, hogy kényszerzubbonyban kellene titeket a sivatagba kibaszni! 

Dögöljetek meg! Pusztuljatok! De előtte még hosszú-hosszú évekig verjed a faszodat suttyomban baszd meg. A nőd meg (LOL és ezerszer LOL) határozgassa csak meg, hogy akkor az ottan épp pitypang vagy tyúkhúr... ettől szép ám az élet. Ez érték. Ez már valami. A készségesség, a vágy, a szex, a pina, az meg semmi sem. Az csak akkor jó, ha épp rajtad van a kangörcs. Ne félj, pár év, és nem fog már felállni. Mindent mondhatsz majd magadról, de azt nem, hogy jókat basztál. Nézz ki oldalra, a TÁRSADRA, aki még soha nem kúrtál meg. Na, hát neked ezt dobta az univerzum, nekem meg azt, hogy fellépek a keresőre, 1 óra múlva meg már itt gyúr baszd meg bármilyen fasz, akihez csak kedvem van. Erre varrjál te kis fasztarisznya gombot, de sebesen ám!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr2714787308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása