Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2019.01.19. 07:42

Mai feladat teljesítve. 

1. Menjek ki a lakásból. Korán reggel megtettem.

2. Menjek élelmiszerboltba és BÁRMIT, amire gusztusom támad, vegyek meg. 21 percig bóklásztam egy elég nagy CBA-ban. 

Vettem: 2,25 liter zéró kólát, egy csomag fülpiszkálót, 2 db teljes kiőrlésű stanglit és egy csomag csipszet. 

Szerintem nem teljesítettem maradéktalanul a feladatot vagyis de, inkább csak furcsa, hogy csupán ennyi volt, amitől egyáltalán éreztem valamit. Ja! Vettem a kávéhoz egy liter 1,5%-os tejet is! 

Amúgy vagy 4 percig álltam a konzervek előtt, borsó, bab, gondoltam kéne venni, az aztán kalória a javából és utána meg tökre szégyelltem magam és megijedtem, hogy micsoda zsírdisznó lenne belőlem, ha ilyeneket megengednék magamnak. Ami nettó vicc, mert miért jobb egy csomag csipsz, mint egy konzerv bab? Nem jobb, dehogy! 

Hajnal 3 és 4 között, folyamatosan járkálva (bevitt kalóriát ledolgozandó) a konyhámban megettem 1, azaz egy darab banánt. Régen nagyon szerettem, ezért is vettem kettőt még hétfőn, de a másik még mindig megvan és az egy óra, amíg képes voltam szétszopogatni a banánt  a számban és végül is leengedni a torkomon... hát azt hiszem, hogy én már így 41 évesen nem szeretem a banánt vagy mittomén... de siralmas volt, ahogy kényszeresen járkáltam egy órán keresztül a lakásban, hogy a bevitt kalóriát rögtön dolgozzam is le! 

Terv szerint egész nap fekszem majd és filmet nézek és reményeim szerint talán megeszem a csipszet. Azért csak remélem, mert múlt héten  is vettem, de az is felbontatlanul megvan még... 

De kimentem a lakásból és bementem egy boltba és vásároltam valami élelmiszerfélét. Majdnem, hogy büszke vagyok magamra! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr5314572016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása