Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2019.01.09. 11:02

Befordultam a kanyarba!  - mi így mondjuk, amikor már nincs visszaút! 

Az éhezés most már produkálja a maga tüneteit, a cukorszintem olyan alacsony, hogy esek-kelek és azt hinnék rólam, hogy részeg vagyok, pedignem. 

Az orvosi vizsgálatok szerint BIZTOSAN NEM VAGYOK PSZICHOPATA, ellenben jelenleg súlyos depresszióban szenvedek, ami mellé bejött az anorexia. Ezt most már így leírta az orvos, hogy anorexiás vagyok. Puff. Megvan a trauma, ami kiváltotta. 2 teljes napig próbálkoztak nálam azzal, hogy - mint anno 2012-ben - állnak felettem és nézik, hogy eszem. Nem durván, türelmesen. No,, hát egyetlen zsemlét 1,5 óra alatt ettem meg, azt hittem, beleőszülök, és mindezt csak azért, hogy utána kihányjam az egészet. 

- Be fog kómálni és megáll a szíve! - figyelmeztet az orvos. 

- Adja az Isten doktor úr! - válaszolom én. 

Egy nagy szarfos vagyok, nem érdemlem meg, hogy a boldogság rám találjon, sőt! Olyan szarfos vagyok, hogy az életet magát sem érdemlem meg. Elszívom a sok értékes ember elől a levegőt, kiszorítom őket a térből... meg sem lett volna szabad születnem. Kár, hogy apám az öcsémet rugdosta ki anyám hasából és nem engem! Apám tudta az igazat rólam, tudta, hogy olyan leszek, mint ő, tudta, hogy minden verést megérdemlek és lehet, hogy anno, 12 évesen, mikor megfojtott, lehet, hogy már akkor érezte, hogy jót tenne a világgal, ha megölne. Nem tudom! De az biztos, hogy semmi jót nem érdemlek, leginkább egy meszes gödör alját csupán! 

Nálam rosszabb ember még nem élt a földön! Pszichopata vagyok és kurva és idegbeteg és agyban gyenge és mártír és rossz, rossz, rossz, roszz! Az ilyeneket pl. Kínában simán tarkón lövik. Oda kellett volna születnem, már nem élnék. 

Így meg, kénytelen vagyok meghalasztani magam, mert öngyilkos nem lehetek, mert azért megsértődi a család, akik amúgy szanrak rám, de egyből ajvékolnak, ha keresnek és nem találnak. Miért keresnek? Nem, nen azért, hogy vagyok? Csaak azért, hogy ez kell vagy az kell.... és akkor hallgathatom onnan is. hogy milyen szemét vagyok, milyen rossz, milyen gyenge és fel kell állni és menni kell tovább! Megyek. Tényleg. Üzemanyag nélkül megyek! Hát mutassatok még egy ilyet az anorexiásokon kívül, akik még így is mennek, hogy üres a tank! Most már tudom, hogy a remegés, a verejtékezés, a sírás, az idegesség nem pusztán a lelki fájdalom oka, hanem jelez a testem, hogy kéne nafta. Én meg azt mondom neki, hogy kussoljál baszd meg, mert én itten azért küzdök, hogy végre föld alá kerüljünk és ezáltal mindenkinek a világon jobb legyen! Nobel béke díjat azért remélme megkapom halálom után, mert nyilván azonnal ráköszönt az emberiségre az 1000 éves béke, amint kilehelem a lelkem. 

Nem kell már sokat várni. Tényleg nem. Szurkoljatok, hogy mielőbb kómába essek! Sziasztok és BÚÉK mindenki annak a picsájába, akiébe akar! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr6014550858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása