Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2018.12.08. 06:33

Hát az van, hogy megint lyukra futottam, úgyhogy tényleg leültem és átgondoltam, hogy mi az, amit én baszok el rendre. 

Egy ostoba, ostoba kis picsa vagyok. Beszopok bármit, mert szeretetre vágyom és az emberek zöme ezt kihasználja. Nem hibáztatom érte őket, csak tényeket közlök. 

 

Megint, 8 év után nyolcadszorra is leszopatott a Sváb, ünnepek előtt, mintha neki különös élvezetet jelentene apró darabokra törnie a lelkem, aztán itt hagyni minden évben egyedül. A szeretet ünnepén. 

Idejött, lefürdött, egész nap normális volt, búgott, mikulásozzunk együtt! Nem is tudom leírni a boldogságot, amit éreztem. Futottam munka után neki kajáért, meg készültem, ő meg jött, lefürdött, meztelenül befeküdt az ágyamba, aztán előadta a nagymonológját, amitől kapásból ki akartam ugrani a csukott ablakon. 

Az van, hogy őt lecsukják, ezért a nő természetesen ott van, sőt RÁÍRTAJA AZ EGÉSZ VAGYONÁT. De mivel engem is legalább annyira szeret, mint a BASZHATATLANT, hát olcsó pénzért nekem hajlandó megépíteni a házamat, persze csak akkor olcsó pénzért, ha közben én végig jópofát vágok, és minden alkalommal készen állok arra, hogy ő megbasszon, hiszen börtönbe megy. 

Állítólag a Pinátlan is beleegyezett ebbe most. HÁT A KURVA ANYÁTOKAT BASSZÁTOK SZÁJBA, HOGY TI KETTEN MEGINT FELÁLLÍTOTTATOK EGY TERVET ÉS BASZTATOK ENGEM MEGKÉRDEZNI. 

Pinátlan Eszterke, te nagy tudós, engeded, hogy idejárjon a kanod? Milyen kegyes vagy! Majd akkor legyél engedékeny, ha hajlandó vagy leülni és egyenlő jogokról társalogni. Addig a gesztusod csupán egy üres semmiség, amit egy tanyáért baszd meg BÁRKI ELVISELNE. 

Tehát ő pénzt kap, pinát nem kell adnia, és együtt élhet ezzel a balfasz majommal. 

Én ADJAK PÉNZT FOLYAMATOSAN, ADJAK PINÁT FOLYAMATOSAN és akkor talán hetente 1x hajlandó idejönni az a geci, de akkor is úgy kell cisnálni, mintha soha smemmi baj nem lenne, mert ő ide feltöltődni jönne. 

 

KURVA ANYÁTOKAT BASSZÁTOK SZÁJBA GECIK!!!!

A LELKETEK A POKOLBAN ROHADJON EL! A FASZOD SORVADJON EL A PINÁTLANNAK MEG A MÉHE, MERT ÚGYSEM KELL NEKI SEMMIRE. 

Mert persze amikor normálisan közöltem, hogy poliamor kapcsolatnak vannak szabályai és kéretik azt betartani, akkor megkaptam, hogy nem, a nő retteg tőlem, heti 1x pár óra vagy mehetek a levesbe. 

HÁT ELMEGYEK A LEVESBE A KURVA ANYÁDAT! ELMEGYEK TE GECI! ÉN MEG RÁD ÍRATOM A VAGYONOMAT TE MOCSADÉK! MINDENT RÁD ÍROK ÉS AZTÁN JÓL FELKÖTÖM MAGAM, ÉS AKKOR MIHEZ KEZDESZ TE KÖCSÖG?

te korrekt? ez korrekt? Hogy tőlem elveszed a pénzt, a pinát, a másik meg tanyát kap, 100% időt, és fizetnie sem kell semmiért? Milyen szeretet ez? Miféle beteg agyú játszmába dobtatok be? 

Nem, nem... a kurva anyádat! És a gecibe haldokló barátodat, az állítólagos legjobb barátodat meg lepasszoltad nekem, erre bezzeg jó vagyok, hogy én pátyolgassam HELYETTED. 

Undorító geciség az egész. Erre bezzeg milyen jó vagyok. És én mit kapok ezért? Tán egy autót? Hát... leginkább lófaszt a picsámba! De megnézhetitek eztán, hogy én is mennyire leszek segítőkész a büdös kurva anyátokat. Senkinek semmit. Árban megalkuszunk. 

ÉS MINDENKI TUDTA! MINDENKI TUDTA ÉS SENKI NEM SZÓLT! A BARÁT, AKI ÚGY CSÜGG RAJTAM, MINT EGY ÚJSZÜLÖTT, MERT SZARBAN VAN ÉS ÁLTALAM LEGALÁBB INFORMÁCIÓHOZ JUT, DE ENNÉL SOKKAL TÖBBET IS KAPHATOTT VOLNA. AZ SEM SZÓLT! NEM MONDTA, HOGY TE, A SVÁB AMÚGY A PINÁTLANNAL VAN, SŐT, RÁÍRT MINDENT. NEM SZÓLT. HAZUDOTT Ő IS, ÉS RÖHÖGNEK A HÁTAM MÖGÖTT. 

Befejeztem. senkikek semmit. árban megegyezünk. gecik, mind mocskos gecik vagytok. pusztuljatok a gecibe. pusztuljatok a gecibe. pusztuljatoka  gecibe. pusztuljatok a gecibe. pusztuljatok a gecibe. pusztuljatok a gecibe. 

 

Kibaszottul megmutatom most majd nektek, hogy mi a magyarok Istene! Annyira fog majd fájni, mintha vazelin nélkül durván seggbe basznának benneteket! A kurva anyátokat, azt basszátok szájba, hogy ti, erkölcstelen, tisztességtelen gecik aggatok rám mindenféle címkét! 

Hát hogy a kurva anyámba lehet tolerálni a baszhatatlanságot, mástól meg SEMMIT SEM? Hogy lehet, hogy pina sem kell, és tanyát kap a kis görcsölős? Én meg adjak mindent, vágjak jópofát mindenhez és én MEG FIZESSEK? 

A kurva anyádat te pondró geci! Hát nem vagy ám te egy akkora szexmachine dagadt geci! Beteg agyad van, és ami benne van, meg sem mered mutatni rajtam kívül senki másnak, te kibaszott férfi te! Másokat úgy baszol meg, mint a hímes tojást, csak az számít, hogy a másiknak jó legyen, engem meg használsz, mint egy kivénhedt műpinát, csak dobálod a testem ide-oda kedved szerint. Oda rakod belém a faszodat, ahova akarod, és  én nem érek SEMMIT??????????????????????????????????????????????

Rakd eztán anyád füle mögé, vagy az Eszter királynő fülét basszad tele a mocskos geciddel TE KIBASZOTTUL BETEG ÁLLAT TE! 

EHHEZ KELLENE JÓPOFÁT VÁGNOM? HOGY VAN FÉL ÉVÜNK ÉS AZT ÍGY AKAROD ÉLNI? HOGY TI DIKTÁLTOK A TELIBEKÚRT RETKES TANYÁBÓL, AMIT ESZTER KIRÁLYNŐ KAP MEG?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

MÉG JÓ BASZD MEG, HOGY EGY TANYÁÉRT HAJLANDÓ ELTŰRNI, HOGY MÁS PICSÁJÁT BASZOD! MILYEN KEGYES! TUDOD, EGY TANYÁÉRT ÉN IS SOKMINDENHEZ TUDNÉK JÓPOFÁT VÁGNI! SŐT! EGY TANYÁÉRT BASZHATÓ KEDVES HÚGOT IS KAPNÁL TE GYÖKÉR FASZ! 

Én neked egy forintot nem fizetek többé semmiért! Nem elég, hogy pinát adtam, nem elég, hogy etettelek-itattalak, megkaptál mindent, csak szólnod kellet és MÉG PÉNZT IS KÉRSZ? EZ AZ AJÁNDÉK? A BARÁTI ÁR? HÁT ROHADJÁL MEG, HA KÖZBEN A MÁSIKNAK A SEMMIÉRT EGY TANYÁT TOLSZ A TEREBÉLYES VALAGA ALÁ! 

MIND A KETTEN, DE LEGINKÁBB AZ ÖSSZES PONDRÓVAL EGYÜTT, AKI ERRŐL TUD ÉS ASSZISZTÁL EHHEZ, ROHADJON EL A LELKETEK A POKOL KÉNKÖVES TÜZÉBEN. dögöljetek meg. pusztuljatok a gecibe! rohadékok. 

két kurva beteg ember öl meg engem. ti vagytok a gyilkosaim. ez nem öngyilkosság lesz. belekergettetek. ti és a ti kettesben meghozott döntéseitek. viseljétek a harmonikus társkapcsolatotokban amíg csak éltek a címékt, hogy GYILKOS GECIK VAGYTOK. KETTEN EGYÜTT ÖLTETEK MEG!!!!!!!!!!

Ti vagytok a felelősek azért, hogy próbakasztásoka végzek. Ti vagytok a felelősök azért, hogy csütörtök óta nem eszem, hogy meg fogok halni! TE Sváb és Te Pinátlan! TI VAGYTOK A FELELŐSÖK, ÚGYHOGY A LELKETEK ROHADJON MEG GECIK! GECIK! GECIK! GECIK! AZOK VAGYTOK! GYILKOS GECIK VAGYTOK! 

Legyetek büszkék magatokra, hogy kicsináltatok egy harmadikat! Veregessétek meg büszkén a vállaitokat, jól lapogassátok meg egymás hátát, hogy micsoda mutatványt sikerült véghez vinnetek! Nem megy a Sváb felkészületlenül a börtönbe! Lesz respectje, mert a gyilkosoktól tartanak! Ő meg az. EGy mocskos gyilkos, veled együtt Eszter!!!! Azért, mert te megúszod, és kapsz egy kurva tanyát, amiben meresztheted a baszhatatlan picsádat, attól még BŰNÖS VAGY ÉS RÁCSOK MÖGÖTT LENNE A HELYED NEKED IS! TE gyökér kurva te! Rohadjon ki a méhed, a pináddal együtt! Jól rámlőcsöl majd akkor a Sváb, tudom előre! Írna akkor... akkor bezzeg írna, hgoy jajj a kicsit társam picsáját eszi a rák SEGÍCCSÉL SEGÍCCSÉL! mENNE A PICSOGÁS EZERREL ÉS LENNE BŐR A KÉPÉN TŐLEM SEGÍTSÉGET KÉRNI. 

Szégyentelenek és erkölcs nélküli hulladékok vagytok! Azért ilyen az élet veletek, mert csicska gecik vagytok! Az hiszitek tán, hogy az élettől nem kapjátok ezt vissza? Itt van... az élet szopat Eszter, ha engeded ha nem. Bár ha jobban belegondolok, egyenlőre te viszed a prímet baszd meg, baszhatatlanul kapni egy tanyát, gratulálok te kibaszott vígözvegy, kurva okos vagy a beteg csípőddel együtt. Lesz időd majd madarakat fotózni a saját erdődbe, te kikapartad a magad gesztenyéjété és még a picsádat sem kellett odatenned érte. 

rohadjatok meg mindannyian, akik ebben a beteg körben éltek. a kurva anyátokat basszátok szájba és dögöljetek bele az életbe, mert nem érdemeltek jobbat, mert GYILKOSOK VAGYTOK. 

éS MOST MEGYEK A CSŐRE. a soha viszont nem látásra! mindenki kinyalhatja a csontos valagamat, megdöglök, elporladok, nem bántok és nem ártok többé senkinek. Egy rejtélyes ügy, ahol látszólag én ölöm meg magam, de valójában TI ÖLTETEK MEG ENGEM A TERVEITEKKEL, AZZAL, HOGY SEMMIBE VETTETEK. TE ESZTER KIRÁLYNŐ AZ ÉN PINÁM FELETT NEM RENDELKEZEL! ÖRÜLJÉL, HOGY KAPTÁL A SEMMIRE EGY TANYÁT, DE NEKED NINCS JOGOD DÖNTENI ARRÓL, HOGY AZ ÉN PINÁMAT KI ÉS MIKOR ÉS HOGYAN BASSZA MEG. AKINEK A SAJÁT PINÁJÁT NEM LEHET MEGBASZNI, AZ KURVÁRA NEM KOMPETENS AZ ILYEN ÜGYEKBEN ÉS KIKÉREM MAGAMNAK, HOGY TE BÁRMILYEN DÖNTÉST HOZZÁL EGYMAGADBAN. KISPISTA VAGY TE KIS KURVA EHHEZ! 

Most nézd meg az életed a tanyádban baszd meg, hogy nem baszhat engem a Sváb. REmélem hogy ordítani fog veled. Remélem, hogy megtapasztalod, hogy milyen egy kielégítetlen férfi. Nehogy már csak úgy kapjál egy tanáyt! dolgozz érte! tedd szét a tetvedék lábaidat! meggyógyítsam a beteg csípődet? A geci Gábor mgé erre is képes lenne, hogy megkérjen, hogy mentselek meg. Te kis gecikurva te. TE az én pinámról nem hozhatsz döntést, sajátod meg nincs, őgyhogy örüljél, hogy jól jártál, légy büszke magadra te gyilkos kis geci, hogy a kurva anyád rohadna rád, te szemét kurva, te baszhatatlan kis geci. dögöljeketek meg, dögöljetek meg. 

Te meg Sváb, baszd szájba a Pinátlanodat, bár, ha rá írattad a tanyádat, akkor inkább pofi befogi, mert még hajléktalan leszel, aztán idejössz nekem rágni a küszöböm, hogy megbaszhass. Állj a kis kurvának vigyázzba, ha már neki adtad az eégsz életed munkáját! Te szemét geci! Tőlem meg vitted a pénzt, szégyen nélkül! TE geci! VAgy pina vagy pénz, de hát én ilyen hülye vagyok, hogy megadtam neked mindkettőt. ÉN vagoyk itt a leghülyébb, nem kár értem. MEgyek most már téynegl, dögöljön meg mindenki. 

dögöojetek meg. dögöljetek meg. dögöljetek meg. dögöljteke meg, dögöljetek meg. dögöljetek meg. dögöljetek meg. dögöljetek meg. 

Ja Eszter Királynő, te szerencsevadász! Csütörtökön láttad volna a TÁRSAD. HÁT TE, HOGY AZ MIT ÖSSZE NEM SZERENCSÉTLENEKEDETT ITT NEKEM AZ ÁGYBAN, HOGY NEM KAPOTT PINÁT. KB. ÓRÁNKÉNT ÉBREDTEM ARRA, HOGY VERI A FASZÁT MELLETTEM, ÉS NYÚLKÁL UTÁNAM. EZEK A TI MINDENNAPJAITOK? TE IS FEL SZOKTÁL ÉBREDENI, AMIKOR RÓLAM FANTÁZIÁLVA VERI MELLETTED A FASZÁT? TÉGED NEM IDEGESÍT? mERT ENGEM NAGYON IDEGESÍTETT, EZÉRT 3-TÓL INKÁBB ÜLTEM A KONYHÁMBAN. MERT EGÉSZ ÉJJEL NEM ALUDT, HANEM A FASZÁT VERTE MELLETTEM. ISMERŐS EZ ESZTERKE? ISMERŐS EZ A PINÁTLAN TÁRSNAK? ÉS NEKEM KELLENE A POFÁMAT SZÉGYELLNI? A KURVA ANYÁTOK, AZ SZÉGYELLJE MAGÁT. 

DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJTEKEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. DÖGÖLJETEK MEG. ROHADÉK GYILKOSOK. 

 

ohh és ki is tette itten kérem szépen a másik életét tönkre??????????????,, hónapokig kínoztál ezzel, hogy ÉN EGYEDÜL A TE EGÉSZ ÉLETED TÖNKRETETTEM, holott hazudtál végig, a pinátlan nem hagyott el, te meg ráírattad a tanyádat baszd meg, mert neked a húgod a TÁRSAD. hogy merészeltél engem ezzel a hazugsággal kínozni? Miközben a háttérben mindened ennek a kúrhatatlan istennőnek adtál? Tőlem meg vitted a pénzt a kurvának haza! Rohadj meg te mocskos, becstelen állat! TI TETTÉTEK TÖNKRE AZ ÉN ÉLTEMET. TI KETTEN. FŐLEG TE GÁBOR, DE A KIS PINÁTLANODON IS OTT A FOS VASTAGON. MEGÉRDEMLITEK EGYMÁST. KÉT HAZUDOZÓS, ERKÖLCSTELEN GECI. EZEK VAGYTOK TI. 

NEKED KÉT SZABADSÁGOD VAN, AZT MONDTAD ITT MEZTELENÜL AZ ÁGYAMBAN, MIUTÁN RÁM HÁNYTAD A SOK HAZUGSÁGOT: A LEGO ÉS AZ ÉN PINÁM BASZÁSA. 

HOGY LEHET, HOGY A LEGOT KI TUDOD HARCOLNI, DE A PINÁÉRT EGY SZÖGET NEM VAGY HAJLANDÓ KERESZTBE TENNI? MIFÉLE SZABADSÁGHARCOS VAGY TE GECI???? HÁT AZT HISZED, HOGY NEKEM SZÁMÍT, HOGY ESZTER A BÜDÖS TANYÁJÁBAN MIT ENGED ÉS MIT NEM? HÍVJON FEL A KIS KURVA, MONDJA EL, ÉS HALLGASSA MEG, HOGY NEKEM MILYEN IGÉNYEIM VANNAK. MÁSKÉPP EZ NEM MEGY BASSZÁTOK ANYÁTOKAT SZÁJBA! 

OLYAN NINCS, HOGY TI KETTEN ELKÉPZELITEK, AZTÁN HA A HAMRADIKNAK NEM TETSZIK, AKKOR DÖGÖLJÖN MEG! EMBEREK VAGYTOK TI? VAGY VALAMI KIBASZOTT HIÉNÁK? EZ ÍGY MOST JÓ? MOST BODLOGOK VAGYTOK AZ ESZTER TANYÁJÁBAN, HOGY MEGÖLTETEK ENGEM? REMÉLEM! DE ENNÉL NAGYOBBAT EGYIKŐTÖK SE ÉLVEZZEN ÉLETÉBEN! ENNYIT KÍVÁNOK NEKTEK! CSAK ENNYIT, HOGY NAGYOBBAT NE ÉLVEZZETEK, MINT MOST, HOGY TUDJÁTOK, HALÁLRA ÍTÉLTETEK ENGEM, KETTEN EGYÜTT A SZÁJBA BASZOTT TETVEDÉK TANYÁDBA ESZTER. LEGSZÍVESEBBEN RÁTOK GYÚJTANÁM AZ EGÉSZ KIBASZOTT GECISÉGET. LEGYEN PERNYE AZ EGÉSZBŐL VELETEK EGYÜTT. GECI GYILKOSOK, ROHADJON MEG A LELKETEK A POKOLBAN. VIGYÉTEK MAGATOKKAL EGÉSZ ÉLETETEKBEN EZT A TUDATOT, AHOGY ENGEM HAZUG MÓDON HÓNAPOKIG BECSAPTATOK, ,KÍNOZTATOK, HAZUDTATOK ÉS RÖHÖGTETEK RAJTAM A HÁTAM MÖGÖTT. 

ADDIG JÁR A KORSÓ A KÚTRA... HÁT MOST KURVÁRA ÖSSZETÖRTÉTEK ÉS A TI FEJETEKRE FOG MINDEN ROSSZ VISSZAHULLNI! JÖN MÉG ÁLDÁS ABBA A KURVA TANYÁBA! CSAK GYŐZZÉTEK VISELNI GECIK! ROHADJATOK MEG MINDANNYIAN! MINDENKI, AKI ENNEK A RÉSZESE, ROHADJON MEG! A BARÁTAITOK, A ROKONAITOK, MINDENKI... AKI ÁLDÁSÁT ADTA ERRE. HOGY NEM VOLT EGY ÉRTELMES A KÖRNYEZETETEKBEN, AKI SZÓLT VOLNA, HOGY NE CSINÁLJÁTOK, HÁT MEGÖLITEK A MÁSIKAT! ILYENEKKEL VESZITEK KÖRÜL MAGATOKAT! SENKIKKEL, AKIKNEK AZ ERKÖLCSI NORMÁJA A TI SZINTETEKEN VAN. ROHADT GYILKOS BAGÁZS! ÖRÜLJETEK, HOGY BÜNTETLENÜL ÖLHETTEK. ROHADT HIÉNÁK VAGYTOK. LEHÚZZÁTOK A BŐRT AZ EMBERRŐL, A VÉGSŐKIG KIZSIGERELITEK AZ EMBERT, CSAK HOGY NEKTEK JÓ LEGYEN, A KURVA ANYÁTOKAT ÉS APÁTOKAT IS BASSZÁTOK SZÁJBA, GÖRCSÖLŐS PINÁVAL, SZÁRAZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

GYŰLÖLLEK BENNETEKET! GYŰLÖLLEK BENNETEKET! GYŰLÖLLEK BENNETEKET! GYŰLÖLLEK BENNETEKET! 

DÖGÖLJEKTEK MEG! DÖGÖLJETEK MEG! DÖGÖLJETEK MEG! DÖGÖLJETEK MEG! DÖGÖLJETEK MEG! 

GYILKOSOK! GYILKOSOK! GYILKOSOK! GYILKOSOK VAGYTOK! DÖGÖLJETEK MEG ROHADÉK GECIK! 

 anyad_picsajaert_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1814457844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása