Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Barokk vagy nem barokk???

 2022.10.28. 16:48

Nem szívlelem a rap zenét, nem követem, épp ezért véleményt sem tudok igazán alkotni róla. Nem nézem le azokat, akik ilyen zenét hallgatnak, főleg úgy, hogy alaphangon értik is a külföli előadók hablatyát! Me' őszintén szólva még abban sem vagyok biztos, hogy ez a műfaj a rap, mármint amit én annak hiszek... de nekem a rap-ről olyanok ugranak be, mint Vanilla Ice (LOL, milyeneket buliztam rá lánykoromban, nem tagadom, hejj!!!), Can't touch this!!!!, volt a férfi meg a nő, akik nagyon nyomták, de most nem ugrik be a nevük, meg jaja...volt itthon a Geszti Péter meg... meg... A KOPASZ CSÁVÓ, JUJJ!!! EZT MOST MEGKERESEM! MI VOLT A NEVE? ÉS MIRŐL HÖBŐRGÖTT OLYAN NAGY ELÁNNAL? JAJJ... KERESEM... GONDOLKODOM.... HAHAAAA... MEGVAN! Most meg is hallgatom! Aztakurva.... :) :) :) :) 

A SEX VAJON MI????????????????????????????? DE TÉNYLEG! OLYANNAGYONBASZHATNÉKOMVAN,HOGYLEHETBELEHALOK! (Lol, Angyalom gyere át!!!!!! És velem szállj!!! Secunder szégyen!!!!)

No, de van most egy cicaharc emiatt a szám miatt... valami Pápai Joci énekli és a Majka rappel benne. Meghallgattam azt is. 

Először is leszögezném, hogy sokkal sarkosabb véleményem volt, mikor úgy döntöttem, ezt most leírom! De aztán Fájdalom úr olláiii.... miatt egy kicsit hátrébb léptem. Annak ellenére is, hogy én anno sem tudtam ezzel a szegény majommal mit kezdeni. Tényleg nem. Leginkább úgy maradt meg a környezetemben, hogy mennyire égő, és épp ezért mi is néha óbégattuk ezt, hogy "A szex vajon mi???", de a lényeg az volt, hogy pont úgy hangozzék, ahogy Fájdalom közkinccsé tette. Elfért. Mármint ebben a nagyhazában. És talán még mind a mai napig is tudják, hogy volt ez a szám. Már-már nosztalgikussá válik, mint a Sharknado 1, meg is szeretjük, mire megvénülünk. Abban a korban is egy tökéletes kérdés ugyanis. 

Na, most így nehéz ezután az átgondolás után megírni a véleményem erről a Pápai Jocis dalról, merthogy ő nem rappel, hanem énekel. A Majka rappel. Szóval ez ilyen kevert stílus, de nem barokk+rap, hanem valami+rap, ami azt is jelenti, hogy én műveletlen vagyok zenei téren, ezért nem tudom, hogy az a stílus, amit egyébként ez a Pápai Joci nyom. Szerintem én még egyetlen dalát sem hallottam korábban. Majkától már párat igen, de én ismétlem, mivel ő tényleg rappel, engem nem igazán érdekelt a munkássága. A Belehalokba én nem pusztultam bele, de láttam, hogy milyen sok ember hallgatja újra és újra a youtube-on, tehát nem lehet azt mondani róla, hogy valami ócska dal.Nem is akarom. Nem igazán tudom én ezt megítélni semmiféle módon. Csupán egy szempontból, az viszont teljesen szubjektív. Tetszik-é vagy sem? A zene, a szöveg, az összhang. Ha igen, akkor nem érdekel a stílus, meghallgatom. Ha nem, akkor többé nem hallgatom meg. Ennyi. 

Ez a P. J.-s dal azért kicsit fura a számomra. 2x hallgattam meg, mert elsőre néztem is, de úgy nem értettem, hogy mit énekel a férfi. Másodszorra megkerestem a szöveget és úgy hallgattam meg. És így ültem és néztem ki a fejemből. Nem azért, mert én tudnám, hogy milyen a barokk, mint zenei vagy bármilyen stílus. Tényleg nem tudom. Hanem mert nem értettem, hogy van itt egy faszi, akinek azért időnként felsejlik, hogy kurva jó hangja van, de ahelyett, hogy pusztán csak énekelne, pont mint a Karamell, meg a másik... aki mostanában zsűritag szokott lenni, Megasztáros... szóval hogy így "játszadozik a hangjával", mert miért? Meg akarja mutatni, hogy mennyire tudja hullámoztatni? Ettől számomra totálisan nyálassá válik az egész, amikor meg nekiállnak szó szerint nyávogni is, akkor meg röhejessé válik az egész. A szöveg alapján ez valami Istenfélének szóló fohász vagy mi... de őszintén? Egy ilyen zagyvaságnak tűnik az egész szöveg. Kétszeri hallásra sem vélek belőle semmi olyat kihallani, amitől ez hallhatatalan slágerré tudna válni. Jut eszembe, hogy Karamellnek is volt egy ilyen "Messiás" feelinges korszaka, nem tudom, hogy azóta kinőtte-e, mert az ő munkásságát sem követem, de anno még hallgattam rádiót időnként és akkor nagyon nyomták ezeket a számait... 

Tehát egy harcos fohászkodik valami hatalmasabbhoz, hogy az így kb. MINDENT tegyen rendbe. Nem sok ez egy kicsit? Aztán így beszáll a Majka, és hablatyol ő is, de ő legalább nem annyira erőltetett. Mert ez a nyafi, amit a faszi művel, azért tűnik nyafinak, mert olyan hangon énekli. Angyali... visszhangzós... ismétlős... nyálas... NYÁLAS! Egy harcossal meg nem áll össze a kép. Egy ilyen rinyáló nem lehet Harcos. A Harcosok nem rinyáznak. Azok küzdenek, nem csónakáznak, azok meghalnak ha kell és semmiképp sem rinyáznak 4 percen keresztül. 

Amúgy részemről elfér ez a nóta a "piacon", mert hát az én bubimba ilyet csak most egy darabig fog ajánlani a rendszer, és még sosem éreztem kalandvágyat zeneileg arra, hogy így olyat hallgassak, ami első, max. másodikra nem tetszik. 

Mondjuk a 2Pac eléggé igényes szövegeket írt. Meg persze vulgárisakat is. De alapvetően igényes, gondolkodásra sarkalló szövegeket írogatott tetemes mennyiségben. És 26 évesen meghalt. Szóval mindezt nagyon fiatalon csinálta. És a Majkától a " Mindenki táncol" című számot szeretem. Mert ott tényleg arról van szó, ami az én fénykorom volt. Sorry. 

Csak azt nem értem, hogy miért kell ilyenkor - ha nem tetszik - folyamatosan a másik tudtára adni. Mikor lettünk ennyire szófosó népség? Hmmm... a sex vajon mi????????????????????????????????????

Címkék: Tökre nem :erotikus Zenélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr5417965114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása