Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Necces egyéjszakás

 2018.08.21. 16:31

Sosem csináltam ilyet és most már tudom, hogy oka volt ennek. Nem vagyok ebben (sem) jó, és persze, megint megégettem magam. 

Pedig csak azt csináltam, amit a többi ember. Elvegyültem, táncoltam, aztán hazahoztam egy faszit, hogy megdugassam magam vele. Nem egy nagy truváj, nekem mégis darabokra tört a lelkem... nem baj... talán könnyebb lesz, ha nem lesz már egy kicsi sem! 

Sok pasasnak tetszettem azt hiszem, de az exem, akivel mentem (nem, nem a Sváb), meglátta azt a nőt, akire rá van cuppanva, ezért ittasan önkéntelenül elkezdte játszani az eszét! 

Eleinte nem tűnt fel, hogy nem nekem csinálja, mert ittas voltam, meg ő is. Egy idő után viszont nagyon is feltűnt, hogy inkább mögém néz és nem rám. Megfordultam hát, és ott volt a NŐ! Mivel miatta reggel 5-ig maradtunk, így volt időm megfigyelni. Semmi extra nincs benne. Egy híján 20, pont mint mi legtöbben. De neki nem kell az exem, így mi sem természetesebb, minthogy én le voltam szarva és ment a műsor a másiknak. 

Gondoltam hazaviszem, lesz, ami lesz, hogy legyen egy pozitív élménye arról, hogy milyen az, amikor tetszik egy nőnek és nem csak szopatva és kihasználva van, mert ő jó ember és nem érdemli ezt! (Persze azt is gondoltam, hogy mivel nekem meg arra van szükségem, hogy megérintsek valami élő embert, ő pont megfelelő, nem idegen, nem félek tőle, nem kell tartanom különösebb lefagyásoktól, stb.).

Hát őőőő... kár volt "nagyvonalúnak" lennem, mert a baszás az nevetséges volt, és utána meg teljesen ostobának éreztem magam. 

A NŐ-vel amúgy egy ugyanilyen jellegű bulizás után (reggelig tartó) együtt töltött nemrég úgy egy egész hétvégét, hogy hozzá sem érhetett, hiszen ők CSAK BARÁTOK! Befekhetett az általa kívánt nő ágyába aludni (!!!), aztán másnap pizzát rendeltek, megnéztek egy filmet, végül elmentek valami vízpartra nézni a csillagokat és beszélgetni (mi mást is csinálhatnának?). Itt elhangzott az exem részéről, hogy ha valamelyiküknek lesz párja, akkor az ilyen hétvégék megszűnnek, amin a NŐI BARÁT kiakadt, mert hát miért is ne csinálhatnák ezt akkor, mikor ő esetleg már Brad Pittel él együtt? Meg ha az exemnek is lenne valakije, hát miért is ne tölthetne vele csak úgy egy hétvégét? Lehet, hogy melegnek nézi az exemet? 

Engem mata részegen próbált megdugni, miután teljes természetességgel mászott be az ágyamban a korábbi helyére, mondanom sem kell, sikertelenül (mármint a baszás volt sikertelen, a helyére simán odatalált), aztán miután kialudta magát, megette a neki készített ételt a másnaposság csillapítására, csevegtünk még, mint barátok, aztán elment és azóta nem is hallottam róla. 

Ez a klasszik egyéjszakás, ugye?

Egyébként nem az fáj, hogy nem keres, mert eddig sem beszéltünk minden nap és amúgy sincs miről beszélnünk ezzel kapcsolatban! Szégyenteljes az egész, és barátként nekem meg kellene mondanom neki az igazat, hogy ekkora mennyiségű ital elfogyasztása után egyáltalán nem vonzó, ráadásul emiatt az ágyban képtelen teljesíteni, hogy egy CÍMERES FASZ, amiért full részegen engem taperolva egy másik nőt bámult és még egy csomó mindent. Meg kellene mondanom neki! Azért, hogy tudjon ezekről a dolgairól, hogy legközelebb majd valaki mással ne tegye meg ugyanezt! Mert az a másik jó eséllyel nem egy másik exe lesz s pont ezért nagy valószínűséggel nem is jut el vele az ágyig.  

Ha viszont most kinyitom a számat, akkor megkapom, hogy féltékeny vagyok, pedig NEM VAGYOK EGY CSEPPET SEM! Féltem az exemet, aki amúgy az egyik legeslegjobb barátom volt (már a kapcsolatunk előtt is), mert megint egy olyan szekér után fut, amelyik soha a büdös életben nem áll meg neki. 

A NŐ ugyanis azt képzeli, hogy ő min. Angelina Jolie (pedig pont olyan átlagos - ami kurvára nem a "csúnyával" egyenlő - filterezett és beállított fotók nélkül valójában, mint én vagy bárki ebben az elcseszett országban), de neki csak és kizárólag BRAD PITT-ek tehetik a szépet, mert aki nem az, azt ő észre sem veszi. Illetve dehogynem! A kevésbé Brad Pittekkel járkál programokra, mert barátnői nincsenek, folyton elmarja őket maga mellől. Viszi tehát az én exemet ide-oda, hogy ne egyedül legyen és közben a faszikat stíröli! Észre sem veszi, hogy mondjuk egy Paul Rudd vagy Stohl András áll mellette, aki amúgy tökre normális pasas, tele figyelemmel, érzelmekkel... szóval NORMÁLIS. (Sthol Andrást a kinézete miatt említettem, mert a bulin odajött hozzánk egy vadidegen férfi és közölte az exemmel, hogy tisztára úgy néz ki, mint a Sthol András. Róla sok jót és rosszat lehet mondani, de nem egy ronda pasas, azért szerintem ebben úgy a nők többsége egyetért.). 

Ezen az estén is egy faszival volt és kurvára le sem szarta az én exem fejét, de hát neki, mármint az exemnek, tele a feje a NŐ-vel... annyira tele van neki, hogy azt sem veszi észre, ha egy másik NŐ kedves és figyelmes vele, meg elnéző és az este végén még a lábait is szétnyitja neki. 

Végigcsináltam, mert tudtam, hogy az exemnek erre szüksége van! Egy pozitív élményre! Nekem meg szükségem lett volna arra, hogy a bőröm valaki máséval érintkezzen. Ez mondjuk megtörtént. Töménytelen mennyiségű Uniqum és sör keverte levegőben, meg belőlem jött vodkás almalészag gondolom, mármint a szánkból. De nem csókolóztunk! Az egész nagyon.... fúúú... elbaszott volt. Szánalmas. Pedig én mondtam neki, hogy - mivel együtt éltem vele anno 9 éven át - tudom, hogy nem fog ez menni, hogy maszatolás lesz, nem orgazmus és szex, de hiába... azt is tudtam, hogy akkor is meglesz. Abban sem vagyok biztos, hogy nem a NŐ-t képzelte a helyembe. Ki tudja, mi járt a full részeg agyában? Azt tudom csak, hogy amikor felébredtem, utána nem mertem visszamenni hozzá. Órákig ültem a konyhámban, várva arra, hogy felébredjen. Közben mentem el boltba és csináltam kaját, mert én is nagyon éhes voltam. Amikor felkelt, akkor nyoma nem volt a FÉRFINAK, újra barátok voltunk, cseverésztünk, evett, ő pedig hazament és azóta sem jelentkezett. 

Lehet, hogy inkább a melleimet bámuló, nekik táncoló faszit kellett volna hazahoznom. Rajta nem hiszem, hogy agyalnék, ha nem keresne. Komolyan! Elképesztő parasztságnak tartom! Nem zaklatásnak, meg semmi ilyesminek! Az egyszerű férfilélek ittasan - gátlások nélkül - megnyilvánult és ezzel semmi gond, azon kívül, hogy azután is csinálta, hogy látta: nekem ez nem jön be egyáltalán. Amúgy kurvára lefagyasztott. Csak hátráltam és értetlenül bámultam őt, hogy mégis mit akar? De azt is tudom, hogy ez nem feltétlenül és/vagy kizárólagosan az ő hibája. Nekem fixa ideám, hogyha egy férfival eljutnék a szexig, akkor - ha meglátna engem meztelenül - képtelen lenne megszólalni, hogy elmondja "Bocsi, de olyan csúnya vagy, hogy nem áll fel rád", hanem egyszerűen csak - akaratlanul - lehányna. 

De a piros ruhácskámban csinos voltam azon a necces bulin. Az exem meg arra használt részegen és öntudatlanul, hogy megmutassa egy másik NŐ-nek, hogy ő is fel tud szedni valakit. Azt hiszem. Nem tudom. De szar így most az egész. 

Címkék: Férfiak Tökre nem :erotikus Agyalós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr9214193577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása