Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csoda

 2018.07.26. 09:29

Tegnap az történt, bizony! 

Megjelent ugyanis a Sváb a lakásomban, de ismeretségünk ideje alatt talán először, teljesen ASZTALOS minőségében sugározta szét magát. 

Rettenetesen, már-már lenyűgözően profi a csávó. Olyan ötleteket dobott be, amitől kurva drága és kurva szép konyhám lesz. 

Mentek a sóhajok, a nagy megfigyelések, a lopott mustrák, de SEMMIFÉLE kétértelmű megjegyzés nem hagyta el a szánkat. Egész meglepő volt, olyannyira, hogy bedobtam egy gyors tesztet is, AMIT KIÁLLT A CSÁVÓ. Nem tudom, talán csak biztos akartam lenni abban, hogy ezúttal tényleg és igazán a szakértelmét kapom csupán. 

Nem éreztem csalódottságot, nem éreztem semmit, csak azt, hogy nagyon jó egy ilyen kreatív emberrel beszélgetni. Persze, miután elment, nyilván rám jött a hoppáré, de ez az én egyéni szociális problémám. Mármint, hogy egy éve nem dugtam... azt az áprilisit kivéve. Azt hiszem, hogy most már egy érintéstől is elalélnék, de köztünk tegnap még ENNYI SEM TÖRTÉNT. Egész meglepő és mulatságos volt, mert közben meg az üzletben azért csak kicsúszott, hogy "Hát ki csinálná meg Kicsim, ha nem én?" - elengedtem a fülem mellett, holott régen ettől a bugyimat rögtön az arcába vágtam. Most élveztem, hogy én vagyok a megrendelő, ő pedig a szakember. 

Együtt is ebédeltünk, itt volt a lakásomban órákig, de tényleg csak EGY ASZTALOS, EGY NAGYON FASZA ASZTALOS volt a lakásomban, nem pedig A SVÁB. 

Hmmmm... mindig van új a nap alatt!!!

Címkék: Tökre nem :erotikus Mesélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr7114142739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása