Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szégyenkezős

 2018.06.30. 15:00

Most, hogy már nem vagyok nő, csak maximum Tünde, nem sok mindenhez van kedvem. Kaptam kimenőt, amit arra használtam, hogy elmentem egy ismerősömmel kajálni. Jércét. Finom volt. Arról próbált meggyőzni, hogy nyissak a világ felé, mert milyen fasza, aztán megtörtént ami, és én most kurvára szégyellem magam. 

Nem az ételen volt a hangsúly, hanem azon, hogy kint legyek, emberek között, nem megterhelve és mondjuk így két hét után egyek valami tartalmasat, hogy a belem nagy legyen. Magamhoz képest egészen jól viseltem a tortúrát, kilépve a komfortzónámból nem rántott sajtot rendeltem, hanem jércét és minden fasza volt... tényleg és  igazán, egészen az ebédet záró kávéig. 

Amikor azt kortyolgattuk, a mellettünk lévő asztalnál teljesen hirtelen egy faszi felpattant, áthajolt az asztal túloldalára és szó szerint teljes erőből elkezdte fejbebaszogatni a kb. 10 éves korú fiát! Odanéztem és elkezdtem, hogy "Helló, helló, nem kellene!", de az ismerősöm bokán rúgott, hogy hallgassak. A kisfiú rám nézett, tehát TUDTA, hogy TUDOM, hogy őt bántják ÉS TUDTA, HOGY NEKEM EZ NEM TETSZIK. 

A faszfej apja elkezdett csapkodni és emelt hangon mondta a tutit, hogy "Szórakozz a tanáraiddal, velem ne! Aztán majd csodálkozol, hogy miért kapsz hármast magatartásból! Fogd be a pofádat és egyél!". Volt velük egy kislány is, így voltak hárman, remélem elvált szülők gyerekei, akik két hetet vártak az apuval való csodás találkozásra. 

A KURVA ANYJÁT! AZT MONDOM ÉN AZ ILYENNEK!  A KURVA ANYJÁT!  (Melissa)

Annyit elértem, hogy nem verte tovább a gyereket, csak fojtott hangon szidta és szidta és szidta, és közben az üdítős üvegét csapdosta az asztalhoz. Elkezdtem felszívni magam, hogy akkor most odafordulok és szó szerint tényleg elküldöm a faszit a retkes büdös kurva anyjába, de az ismerősöm megint rám szólt, hogy hagyjam és inkább menjünk. 

Felálltam hát tétován, és néztem ezt a gyökeret, aki lehordta a fiát a sárga földig, megszégyenítette, megverte nyilvánosan, aztán ráparancsolt, hogy egyen. Körbenéztem és a hely tele volt, és MINDENKI LEHAJTOTT FEJJEL ZABÁLT!!!! Rajtam kívül látszólag senkit a világon nem zavart, hogy a szemük láttára vernek egy gyereket. Az övé, azt csinál vele, amit akar. Hmm... 

Az ismerősöm szó szerint elkezdett kituszakolni az étteremből én meg majdnem elsírtam az utcán magam a szégyentől. Amikor megkérdezte, hogy mi a bajom, elmondtam őszintén, hogy rettenetesen szégyellem magam, mert az a kisfiú tudja, hogy én tudom, hogy amit kapott, azt nem kellett volna megkapnia, de én is kisétáltam. NEM VÉDTEM MEG! Ki segít majd ezeken a gyerekeken? Úgy éreztem, hogy SEGÍTENEM KELLETT VOLNA. Nem lett volna szabad hagynom, hogy kirángassanak onnan, meg kellett volna mondanom annak a faszfejnek, hogyha nincsenek érvei, akkor inkább fogja be a mocskos pofáját. El kellett volna mondanom, hogy nézze meg magát, összbaszott két ártatlan gyereket és tönkreteszi őket, olyanokká fognak válni, mint ő. Gyökerek lesznek ők is! Meg frusztráltak, depressziósak, szorongósok. S az a kisfiú duplán szégyenkezik most, mert látta, hogy én biztosan végignéztem az egészet. Találkozott a pillantásunk, és ha remélt valamit, hát keserű csalódást okoztam neki én is. Mert az biztos, hogy az apjában már csalódott, de most láthatta, hogy SENKI SEM VÉDI MEG. Láthatta és a saját bőrén tapasztalhatta, hogy ha nyilvános helyen úgy tartja kedve az apjának, akkor leverheti a srácot. 

Az ismerősöm arról papolt, hogy nem tudjuk, hogy mi késztette az apát erre a cselekedetre és akkor meg már igazán RETTENETESEN SZÉGYELLTEM MAGAM. Mondtam neki, hogy KURVÁRA MINDEGY, HOGY MIT TETT AZ A 10 ÉVES FIÚ! NINCS, NEM LÉTEZIK OLYAN BŰN, AMIÉRT EGY GYEREK EZT ÉRDEMLI! HOGY NYILVÁNOSAN SZÉTBASSZÁK A FEJÉT, ÉS VERBÁLISAN IS MÉG JÓL ELGYEPÁLJÁK! 

MÉGIS MI A JÓ KURVA ANYJÁT CSINÁLHATOTT A FIÚ AZ ASZTALNÁL? Mi az a "felmentő" indok, ami elfogadhatóvá teszi ma Magyarországon a gyermekbántalmazást? Mert metoo-zni már kurvára tudunk, de valamimért a gyerekvédelemre úgy szarunk, ahogy van. Nem tudtam megvédeni én sem a kisfiút! A beszólásommal annyit értem csak el, hogy fizikálisan nem verte tovább az apja, helyette megkapta mérgező dózisban a gyűlöletét verbálisan. Édes Jézus! Hogy tudunk hőzöngeni, ha egy hörcsögöt valaki megcsíp, mennyire gyorsan tudunk ítéletet alkotni akkor, ha egy nő azt mondja, a Józsi megmutatta a faszát és ettől nekem a lelkem sajog! Százezrek állnak be az ilyenek mögé, a teljesen tehetetlen gyerekeket meg leszarjuk magasról, nincs közünk hozzá, miközben meg azt is ugatjuk, hogy az övék a jövő!

Milyen jövő vár erre a gyerekre? Mit tanít neki az élet? Mit tanul az apjától? Mit tanult most az étteremben? Hogy ő egy akkora nulla, hogy bárhol megverheti az apja kénye-kedvére? Hogy őt lehet bántalmazni szóval, kézzel, csapkodással, megszégyenítéssel? Hogy a magyar emberek a levesüket bámulva és kanalazva szó nélkül asszisztálnak ehhez?

Bezzeg ha egy kutyát bántott volna a faszi, már fent lenne a fosbúkon és több ezer ember akarná felhúzni a lámpavasra! EZ AZ IGAZÁN DURVA EMBEREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mikor lett nagyobb érték a gyereknél A MINDEN? Mi a fasznak csinál az ilyen retardált geci egyáltalán gyereket? Kettőt, ráadásul! Inkább folytak volna le szerencsétlenek az anyjuk combján, minthogy ez az élet jusson nekik! Igen, ez a véleményem és én tudom basszátok meg, hogy miről beszélek. 

ÉN PONTOSAN TUDOM, HOGY MIT ÉLT ÁT OTT AZ A KISFIÚ. NEM EGYSZER ÜLTEM ÍGY ÉN IS, SZÉGYENKEZVE, VÁRVA A PARANCSOT, HOGY AKKOR MOST MIT IS TEGYEK, HOGY NE LEGYEK MEGKÍNOZVA MINDENKI SZEME LÁTTÁRA. 

Az apja azt parancsolta, hogy egyen, hát a gyerek evett! Tömte magába az ételt, még csak nem is rágott. Apuka meg csapkodott és szidta és szidta a kölköt. 

Nem tudom... nyilván nem lett volna semmiféle jogom, hogy beleszóljak! De a kurva anyját az ilyennek! A kurva anyját! 

Egészen biztos vagyok benne, hogy ez egy ún. apás hétvége volt. Milyen csodás! Ahogy az is, hogy a kb. 5-6 éves húg micsoda érzelemmentesen nézte az egészet végig. Ebből tudtam, hogy ez bizony megszokott dolog. A kislányban nem volt semmiféle szánalom, legalábbis nem látszott semmi. Mukkanni sem mert, csak látszólag felhőtlenül evett, hiszen ezúttal nem ő volt szidva, nem ő volt bántalmazva. 

Teljesen kiakadtam és úgy is maradtam! Mondtam is az ismerősömnek, hogy kár, hogy az agyamat nem vették ki pluszban! Kár, hogy látok és kár, hogy érzek, és kár, hogy születnek bennem gondolatok. Kár, hogy nem merek cselekedni. Kár, hogy nem álltam a faszi elé és nem mondtam meg neki nyilvánosan, hogy micsoda egy PÖCS! Mert az ilyen az nem férfi, de nem ám! De tovább megyek: 

AZ A HUMANOID, AKI NÁLÁNÁL GYENGÉBBEL SZEMBEN ERŐSZAKOSKODIK, AZ EGYSZERŰEN NEM EMBER! Aki meg a saját gyerekével teszi, az meg bassza szájba a jó kurva anyját vagy apját! Meg kellene nézni, hogy kitől tanulta Apu azt, hogy ha már nincs érv, akkor jöhet a nyers erőszak. S amúgy a legdöbbenetesebb az volt az egészben, hogy apu mindezt abban a jól látható tudatban csinálta, hogy Ő NEVEL! ESZEMFASZOM, APU NEVELI A GYEREKET!

Hát ledobtam a hajamat, aztán kinőtt csak azért, hogy én ledobhassam újra. És szégyellem magam, és nem tudom a fiút kiverni a fejemből. Többet kellett volna tennem! Nem lett volna szabad megállnom, hangosan meg kellett volna mondanom a magamét az apjuknak, hogy legalább egyszer az életben hallják ezek a gyerekek VALAKITŐL, hogy az APJUK A BÜDÖS GYÖKÉR, AZ APJUK EGY NAGY NULLA, NEM PEDIG ŐK! Azért 5 és 10 éveseket ne írjunk már le, mert bennük bizony még van potenciál, szemben a geci 40-es apjukkal, aki már ilyen öntudatlan faszként fog meghalni valamikor...  csak előtte jól elkúrja a gyerekeinek az életét. S ez a fiú majd jó eséllyel 20 év múlva pont ugyanúgy fogja verni nyilvánosan a gyerekét, mint őt most, hiszen EZ NORMÁLIS, ELFOGADOTT. Emberré így kell nevelni a gyereket! A svédek amúgy is buzik, és a svéd modell az nem jó a magyar gyereknek. A magyar gyereknek tulajdonképpen már születése pillanatától szoknia kell a szántást, és meg kell tanulnia, hogy nem a maga jogán él, hanem azért, hogy eszköze legyen az anyjának és/vagy apjának. Ennyi, meg egy kibaszott Bambi! 

Hogy is szokták mondani? Amíg az én kenyeremet eszed... AZ ÉDESANYÁD PICSÁJÁT! Hát ki kérte, hogy basszál össze te nyomorult???????? Te önismerettel nem rendelkező húgyagyú köcsög! Te döntöttél úgy, hogy a spermáidat belerakod egy nőbe, abból kijött ez a fiúcska, aki NEM TEHET SEMMIRŐL, DE FŐLEG NEM TEHET ARRÓL, HOGY TE EGY NYOMORULT FASZ VAGY, AKI VEREKEDÉSSEL OLDJA MEG A DOLGOKAT. Mekkora fasz vagy baszd meg! 25 cm-es véreres! Leverni baszd meg a 10 éves fiadat egy éttermi asztalnál.. hát ez olyan kemény dolog, hogy nyilván feláll rá, akárhányszor csak eszedbe jut! Nyilván büszke vagy rá, hogy TE HÉTVÉGENTE MEGNEVELED A GYEREKEIDET!

Ez faszikám, kurvára nem nevelés. Ez egyszerű erőszak. Ez az ún.  - szintén jó magyar szokás - erősebb kutya baszik! Te adod neki az ételt, ezért aztán az van, amit te akarsz, hiszen neked nagyobb egyenlőre a faszod. Ha pedig úgy érzed, hogy kornyad, akkor felállsz és lecsapod a 10 éves Tökit, és akkor megint férfinak érzed magad. Te nyomorult gyökért, te! 

A LEGFELHÁBORÍTÓBB EGYÉBKÉNT TÉNYLEG AZ, HOGY MINDENKI NÉMA KUSSBAN NÉZTE EZT VÉGIG RAJTAM KÍVÜL.

Hát ti felnőttek, ti szép keresztény magyarok, SZERINTETEK TÉNYLEG RENDBEN VAN EZ ÍGY?

Ez normális, hogy egy szurikátáért felkötjük a más gyerekét, egy kutyáért/macskáért/hörcsögért/törpemalacért csoportot szerveztek, meg petíciót írtok alá, amikor meg a szemet előtt vernek meg egy tehetetlen KISKORÚ EMBERGYEREKET, akkor ti nyugodtan zabáltok tovább, mert az nem a ti dolgotok? 

Hát értem én. Vagyis nem! Lehet ugatni, hogy a mostani generáció milyen, de bocsika, ők a ti neveléseitek kudarcának az eredménye! És nem, kurvára nem olyan egyszerű a képlet, ahogy a buta átlag magyar képzeli, hogy odabaszok neki én is, mint ahogy apám csinálta velem... ember lettem én is, majd megembereli magát a fiam is! 

Fel fog nőni. Ez biztos. Hacsak nem ölöd meg. De nem lesz ember. Nem lesz teljes értékű ember. Egyrészt egy szégyentől átitatott felnőtt lesz belőle, aki nem meri majd az érzelmeit kifejezni, másrészt meg amikor ő reprodukálja magát, ugyanezt a faszságot viszi tovább. Nem kellene már ezt a mérgező kört megszüntetni? 

Nem kell. Tudom én. Jó minden úgy, ahogy van. Állatkínzásért már letöltendőt kaphat az ember, a saját gyermek kínzása meg még mindig KURVÁRA MAGÁNÜGY! Van hová fejlődni kérem szépen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem olvasom vissza, ennek ki kellett jönnie, mert rohadtul szégyellem magam, amiért nem tettem többet ezért a gyerekért. Aztán érzem a gyerek szégyenét, és szégyellem magam a faszfej apja helyett és az étteremben ülő néma köcsögök helyett is! Basszátok anyátokat szájba verekedős, bántalmazó GECIK!!!!

Címkék: Tökre nem :erotikus Felháborodós Dühöngős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr314084467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása