Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

...szélcsend...

 2017.09.10. 06:36

Fodor Ákos írta, nem én, s talán emiatt gyönyörű...

"Hát itt vagyunk, és jól, te is, én is. 
Utóbb persze meg fogunk halni 
s minden bizonnyal másutt – te is, én is. 
Szép a simogatás, az összemosolygás; 
szebbet nem is tehetnénk, tegyük hát 
addig is, míg itt vagyunk – te is, én is – : 
simogassuk egymást, mosolyogjunk össze, 
tudva, amit tudunk, te is, én is."

Címkék: Tökre nem :erotikus Verselgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr2912818624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása