Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

...tanulságostárskeresés...

 2017.09.01. 06:00

Megpróbáltam! Ne mondhassa SENKI, hogy úgy várom a lottó ötöst, hogy még egy szelvényt sem adok fel. Tegye fel a kezét, aki ezek után a netes pöcegödörbe bele mer ugrani még egyszer, mert hátha...

A FÉRFI ELSŐ LEVELE A TÁRKERESŐ OLDALON:

Szia! Képet emailben küldök (e-mail címe) 45 éves 185 cm vagyok debreceni izmos vállas kék szemű, gyerek nincs,de nagyon szeretnék ... nagyon sok mindenre meg tudnám tanítani..gitározni küzdősportra és rátudnék hagyni egy nagy vagyont aminek most nincs örököse. Kérlek emailben írj és ne itt! Mellékelj egy képet! A facem majd emailben linkelem...ugye komolyan veszed a levelem?

 VÁLASZOM E-MAIL-BEN:

Szia,

XXX vagyok az YYY oldalról. 

Azt kérted, hogy ne az oldalon válaszoljak. 

Köszönöm, amiket írtál... de azt hiszem, nem engem keresel! Írod, hogy nagyon szeretnél saját gyermeket, én pedig idén 40 éves leszek... nem sok reményt fűzök ahhoz, hogy sajátom szülessen. 

Vagyonom nekem is van... furcsa, sosem gondoltam volna, hogy mindezt leírom valakinek, ahogy azt sem, hogy más is hordhatja az én cipőmet. 

Köszönöm a leveled! 

Szép napot kívánok! 

FASZI VÁLASZA:

a rohadt bunkó kurva anyádat akkor mérnem kussolsz?

AZ ÉN VÁLASZOM:

Elnézést, azt is írtad, hogy reméled komolyan veszlek. Így tettem. Válaszoltam neked tisztelettel, és megírtam az igazat. Ezért nem "kussoltam". 

FASZI VÁLASZA:

na akkor a kurva anyádat is kinyalatom veled amiért nem kussoltál...tudom hogy egy udvariassággal takart rosszindulat a levél...szeretnéd azt érezni hogy most milyen szar nekem hogy nem kapom meg a bunkó kurvát....hát ebben tévedsz...nem bánatos lettem csak szeretném a pofád cafatokra rugni

AZ ÉN VÁLASZOM:

Azt hiszed tán, hogy én nem szerettem volna saját gyermeket? Azt hiszed tán, hogy nekem nem fáj, hogy a korom miatt nagyon csekély esélyem van már csak arra, hogy szülhessek? Azt hiszed, hogy ilyen korban ilyesmivel ismeretlen férfiakat akarnék merő "rosszindulatból" bántani? 

Semmi olyasmi nem járt a fejemben, hogy milyen szar lesz neked, hogy nem kapsz meg engem. Azt sajnáltam, hogy egy oldalon találkoztam egy emberrel, aki ugyanazt akarja, amit én, talán ugyanazzal is rendelkezik, mint én, de a korom miatt talán nem tudnám megadni neki, amire a leginkább vágyik (és persze én is). Tiszteletet kértél, ezért válaszoltam neked. 

Ez járt a fejemben, amikor a levelet megírtam, és ezt is írtam neked. Sajnálom, hogy te másképp értelmezted, és emiatt ilyen mérhetetlen düh támadt irántam benned. 

A FASZI VÁLASZA:

figyelj te idióta kurva.....most volt egy esélyed rá de te azt is lehúztad a budin....ha annyit mondtál volna hogy igen és nem az hogy nem akkor lett volna gyereked is pénzed is biztonságod minden...de így hogy nemet mondtál most ezt kapod tőllem!!mindenki azt kapja az élettől amit kér!te ezt kérted ezt kaptad!! első mondata az volt hogy: nem engem keresel!! ez idegesített fel!!!!akkor buktad!!! lemegy jézus a földre és lát két nyomorultat ..odamegy és azt mondja : akartok üdvözülni és örökre boldogok lenni?erre az egyik rávágja : igen! a másik meg ezt mondja: nem vagyok rá méltó istenem! erre jézus: jó akkor aki igent mondott az velem jön téged meg győzködjön a kurva anyád!

1,5 ÓRA MÚLVA AZ ÚJABB LEVELE:

idióta seggfej bunkó kurva: első mondata volt: azt hiszem nem engem keresel!!! akkor a kurva anyádnak írtál te seggfej kurva???????????????????????????????? hogy én most győzködjelek hogy de igen hidd el könyörgök hogy te engem keresel!! a kurva anyád könyörögjön az!ha te azt hiszed hogy nem engem keresel akkor legyen úgy ahogy te akarod!!!ott rohadj el gyerek nélkül te seggfej bunkó kurva! egy szavadba került volna az élet!nemet mondtál rá!!akkor dögölj meg!!!

Címkék: Netes tárkeresős Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr2012795672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása