Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jól érzem magam és pihenőnapom van, úgyhogy nézegettem a 9gag.com-ot, ami remek szórakozás.

Öööö... igazából a slozin ülve görgettem, mikor ráakadtam erre, és megállt a szívem!!!!

Ettől rettegtem egész gyermekkoromban

Az agyban már akkor is gyenge apám nézette meg ezt a filmet velem és máig nem tudom, hogy mi volt a címe, tippem van csupán (Alien???? Sosem láttam egyik részét sem tudtommal, de lehet, hogy mégis?)...

Arra viszont emlékszem, hogy ÉVEKIG rettegtem a sötétben attól, hogy ez a lény megjelenik és felfal, mint ezt a szerencsétlent.

Jól tippeltem?

Lécci, "akinek tiptye van, az a tiptyit mondja el, hogyan lehetne kitippölni ebből és akkor akinek tiptye van, aztat összetesszük és akkor a sok tiptyiből, abból összegyün egy nagy tipp.. ja és akkor kimegyünk a slamasztikából. Na, emberek! Ez a kérésem, tessék szóljanak hozzá, akinek tiptye van!"

Himnuszt ugyanis csak akkor énekelünk, ha lesz eredmény!!!!

Ui: Remélem holnap találkozom majd Marty Mcfly-jal... milyen jó lenne úgy 4,5 évvel visszamenni az időben....

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Nosztalgiázós Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr898006703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása