Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bad blood

 2015.10.14. 10:45

Szeretném előre leszögezni, hogy rohadtul elképesztő módokon tudok a "stressz" helyzetekre reagálni. Ahol sírni kéne, ott jó eséllyel nevetek, ahol nyugalom kell, ott pánikolok, de a munkámban ez valahogy soha nem látszik meg. Az egyetlen terület, ahol magabiztosan mozgok. Ma sem történt ez egyébként másképp...

Vannak páciensek, akik hasfalba kapnak meghatározott időnként injekciót. Ma sikerült egyiküknél eltalálni egy hajszáleret, ráadásul még véralvadásgátlót is szed, vagyis dőlt a vér... a lepedő, a padló, a teste, szóval minden véres lett. Miközben újabb és újabb bucikat adogattam, meg nyomókötés készítésében segédkeztem és nyugtatgattam a beteget, hogy nincs igazán komoly baja, csak látványos, majdnem elröhögtem magam, mert eszembe jutott Phoebe a Friends-ből, amikor felcserkedik... és hát nála is folyamatosan dől a vér, ő meg egyre kétségbeesettebben kiabálja, hogy

- GYOLCSOT! ADJATOK MÉG GYOLCSOT! GYOLCSOT IDE!!!

S igen, borzasztó morbid, de tényleg ez jutott eszembe... hogy milyen lenne már elkezdeni ordítani ki a folyósra, hogy GYOLCSOT!!!!!

Ehh... mondom, hogy rosszul reagálok mindenre. BOCSÁNAT!

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr417967144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása