Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fura, kínos párbeszéd...

 2013.04.10. 18:00

A nő fejében szöget ütött valami, ahogy törökülésben nézegette az előtte fekvő férfit.
Elgondolkodva mondta:

- Valahol... valamikor... valakivel... valamilyen csatornán láttam egyszer egy Juventus meccset.

Férfi mosolyogva:
- Ideális tanú lennél, hallod-e! Valahol, valamikor láttam valakit, valamit csinálni.

- De ha egyszer így volt! Csak gondolkodnom kell, hogy holmikorkivel....- prüszkölt a nő. - Arra emlékszem, hogy a Puzsér Róbert is pofázott a meccs alatt és az a valaki, akivel a meccset néztem, mondta, hogy azért kommentárkodik, mert Juventus rajongó.

- Aham. - dörmögte a férfi. - Valóban így van. De még mindig nem vagyunk közelebb a megfejtéshez...

- Tudom, és gondolkodom... ki lehetett az? S mikor?

Törte a nő a fejét, erősen koncentrált. A férfi eközben mosolyogva, lehunyt szemmel feküdt előtte. Egyszer csak felkiáltott a nő:

- Tudom már ki volt!!! A LAJOS! A Lajossal néztem Juventus meccset (ez egy kitalált név itt most természetesen).

- TÉNYLEG? TÉNYLEG A LAJOSSAL NÉZTÉL JUVE MECCSET? - kérdezett vissza a férfi, s közben felvont szemöldökkel sandított rá... de a nőnek még nem esett le... így hát tovább gondolkodott. Aztán a homlokára csapott:

- Jézusom!!! Te voltál!!! Veled néztem a meccset!!! Ó Máriám, hogy ez milyen ciki!!

- Enyhén kínos szivi! Enyhén kínos! - a férfi röhögve csak ennyit fűzött hozzá.

Címkék: Férfiak Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr475215392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása