Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sose nyomjál full kretént! 4.

 2012.08.26. 08:43

Mert mi nők is tudunk alkotni...

 
Bemutatkozás:
"faccebukon ha jelőltők akkor türkiszkék felső van rajtam az vagyok én na sziasztok"

Cél: tartós kapcsolat
"NEM MONDOM TŐBBET KÉPNÉLKÜL SENKI NE HIVJON CSEVEGNI, MERT UGY IS NEMET NYOMOK NA PÁ"

Általános adatok:
"keresem a párom"

Amúgy totál jó a nő.. mármint kinézetre. Nincs vele semmi gond... csak hát.... az értelem!!!!!

Címkék: Netes tárkeresős Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr184747428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása