Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sose nyomjál full kretént! 3.

 2012.07.26. 09:37

A levél tegnap érkezett. Azelőtt semmiféle kapcsolat sem volt köztünk. A fiatalember 35 éves és láthatóan nem én helyezem az "izomagy" kategóriába, hanem ő született oda (fotója a már kielemzett, kondigép előtt feszítő, olajbarna bőrös, izomkodós). 
Nos, minden előzetes udvariaskodási formulát mellőzve, ezzel a levéllel kezdett (hazudok, mert előtte kért képhozzáférést is): 



"olyan nőre vágynék végre aki imád szopni.élvezi ha csinálhatja és jól is csinálja.de olyan nő tán nem is létezik!? :("

No és akkor most kell-e erre válaszolni avagy sem? Zsibbasszam az agyam vagy hagyjam meg az energiáimat egy esetleg, a megjósolhatatlan jövőben megjelenő "normálisért"? Nem bírtam megállni, hogy szó nélkül csak töröljem, ezért a hülye kérdésre - hülye kérdéssel elv mentén, a következőt "dobtam vissza" neki: 

"Megtudhatnám, hogy miért épp nekem kellene erre a világrengető kérdésre a választ megadnom? "

Válasz tegnap óta nem érkezett. 

Címkék: Férfiak Netes tárkeresős Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr64731370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása