Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sose nyomjál full kretént! 2.

 2012.07.12. 21:57

Percekkel az első után másodszorra is rám nyomja a csevegőt. Felhúz vele, mert amúgy sincs rózsás hangulatom, csömörrel küzdök, de rákattintok az adatlapjára. 
Ezt olvashattam, s meg kell hagyni, teljes volt az agyhalál (kiemelések tőlem vannak!!)



"Célok
Társkeresési célja:ismerkedés
Ki jöhet nála szóba:nő
Megjegyzés:˘Külső nem lényeg.Csak nő legyél

Szexualitás
Beállítottság
Szexuális érdeklődése:heteroszexuális
Szexuális intenzitása:hiperaktív
Megjegyzés:Tényleg nagyon aktiv
Megjelenés
Az intim régiót karbantartja?rendszeresen
Milyen kinézetű az intim régiója?csupasz
A "szerszám" körülmetélt?nem
Megjegyzés:Látni kell
Extrák
Van intim helyen testékszere?nem
Van intim helyen tetoválása?nem
Mely fétisek jellemzőek rá?
nem:transzszexualitás, szado / mazo / kötözés, lábfej / cipő / csizma, harisnya / harisnyakötő, fűző / bőr / nejlon / latex / streccs, beöltözés / átöltözés / szerepjáték, nyilvános meztelenkedés / nudizmus / kukkolás
Megjegyzés:Nagyon perverz vagyok,LEGJOBB A MÉLY TOROK ÉS AZ ANÁL

Ideál
Testi adatok
Milyen magas legyen?legalább 150 cm és legfeljebb 165 cm
Mekkora legyen a testsúlya?legalább 50 kg és legfeljebb 60 kg
Milyen testalkata legyen?vékony
Milyen megjelenése legyen?divatos
Arc
Milyen színű legyen a haja?barna
Milyen hosszú legyen a haja?középhosszú
Festheti a haját?igen
Sminkelheti magát?rendszeresen
Hordhat szemüveget?mindig
Extrák
Megjegyzés: EZ NEKEM NEM SZÁMIT
Intim
Megjegyzés: EHEZ ÉN NEM ÉRTEK

Életfelfogás, stílus
Milyen legyen az életfelfogása?modern
Megjegyzés: SZERESE JÁRNI A VILÁGOT
Szenvedélyek
Dohányozhat?rendszeresen
Alkoholt ihat?néha
Drogot szedhet?csak könnyű drogokat
Sportoljon?néha
Megjegyzés:EZ SEM SZÁMIT
Ideológia
Politizáljon?nem
Megjegyzés:MEG EZ SEM
Hobbi
Megjegyzés:NINCS
Szórakozás
Megjegyzés:NA HADGYUK

Szexualitás
Beállítottság
Milyen legyen a szexuális érdeklődése?heteroszexuális
Milyen legyen a szexuális intenzitása?hiperaktív
Megjegyzés: OLYAN MINT AZ ENYÉM
Megjelenés
Az intim régiót karbantartsa?rendszeresen
Milyen legyen az intim régió kinézete?csupasz
Megjegyzés: JO LESZ AKÁR HOGY
Extrák
Legyen testékszere intim helyen?igen
Megjegyzés: SZERESEN OBOÁZNI ÉS SPERMÁT INI LÉGY PERVERZ


Egyáltalán nem felelek meg az ideáljának. Agyhalál. Tényleg. MINDEN MINDEGY, CSAK NYELJEN NAGYOKAT? MI AZ, HOGY "JÓ LESZ AKÁRHOGY?" Hát most elnézést, de leírom, úgy, ahogy gondolom: Baszki faszikám! Adjál már azért magadra! Meg a választottadra is! Hát ha minden mindegy, akkor kösz, de nem akarlak megismerni. Meg aztán utána olvastam, csináltam egy ilyen ágyszélére fekvős, nyakat hátrahajlítós próbát is a leírás szerint, de egyszerűen elképzeltem, és hát beugrott, hogy az nem jár egyedül, és jó esetben is konkrétan a pofámon csattognának, és hát szóval... én lemondtam arról, hogy megszerezzem erre az OKJ-s képesítést. Komolyan.

Címkék: Férfiak Netes tárkeresős Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr764731359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása